abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40178344
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:26 schreef Vivi het volgende:

[..]

Heb je mijn ad hierboven al gelezen? Ik denk dat een kamer in het Centrum voor max 350 een beetje te hoopvol is gedacht eigenlijk
Hoeft niet per se in het centrum, maar wel op fietsafstand. Jouw ad ziet er op zich goed uit, alleen ik woon toch liever in de buurt van de stad. 20 min in de bus naar centraal is een beetje te, aangezien ik ook 's nachts werk enzo, ik weet niet hoe het dan met OV zit. Plus ik hecht totaal geen waarde aan een grote kamer met veel luxe ofzo... hoever is het eigenlijk van jouw kamer naar de uithof?
pi_40178426
vanaf zeist naar de uithof is ongeveer 4km.en int weekend rijdt er een nachtbus
pi_40179101
He!

Ik, aankomend 2e jaars CE IEMES student, ben op zoek naar een andere kamer in Tilburg!
Ik ben een gezellige, sociale jongen van 20 jaar. Speel in een bandje, ben artiestenmanager van een andere band en werk bij café Extase. Woon nu ook op kamers in Tilburg, maar bevalt niet echt (huisgenoten zijn niet echt sociaal) Ben op zoek naar een gezellig, redelijk net huis in Tilburg. Oppervlakte van de kamer minimaal 13m2.

heb je iets? mail me op nielsvangroenendaal AT gmail punt com!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  dinsdag 25 juli 2006 @ 21:36:00 #154
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_40180062
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:42 schreef rickus het volgende:

[..]

Hoeft niet per se in het centrum, maar wel op fietsafstand. Jouw ad ziet er op zich goed uit, alleen ik woon toch liever in de buurt van de stad. 20 min in de bus naar centraal is een beetje te, aangezien ik ook 's nachts werk enzo, ik weet niet hoe het dan met OV zit. Plus ik hecht totaal geen waarde aan een grote kamer met veel luxe ofzo... hoever is het eigenlijk van jouw kamer naar de uithof?
Zelfs een kleine kamer met weinig luxe heb je wrs niet voor 350 in het centrum, en idd zoals hierboven wordt gezegd...het openbaar vervoer is ideaal geregeld, ook naar de uithof (plm 15 min. en er zijn nachtbussen).
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_40181775
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 21:36 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zelfs een kleine kamer met weinig luxe heb je wrs niet voor 350 in het centrum, en idd zoals hierboven wordt gezegd...het openbaar vervoer is ideaal geregeld, ook naar de uithof (plm 15 min. en er zijn nachtbussen).
Zoals ik al zei, het hoeft niet in het centrum! Ik woon nu op de amsterdamsestraatweg, helemaal achteraan, prima lokatie opzich. Ik ben alleen niet blij met mijn huisbaas (teringlijer, vraagt al absurd veel geld voor een mini kamertje en wil nu ook nog eens de huur gaan verhogen) en huisgenoten (zijn er nooit, saai, en 1 ervan is m'n ex ). Maargoed, ik geloof nu wel dat zeist niet eens zo slecht is, en ik ben eigenlijk ook wel geinteresseerd in je kamer, maarrrr 400 euro ligt dik boven mijn budget. Helaasch.
pi_40181853
Oh, en ik ken genoeg mensen die echt 10 min loopafstand van utrecht centraal wonen, ruime kamers hebben en zeer weinig betalen. Maar die hebben dan ook fucking mazzel en ik niet. Maar het kan dus wel!
pi_40222157
Gezocht: Kamer in Den Haag
Hey, ik ga a.s. schooljaar in Den Haag studeren, woon nu in Enschede, dus reizen is niet zo'n fijne optie.
Ben dus opzoek naar een Kamer in Den Haag, liefst bij centrum / HHS in de buurt, maar met een beetje goed OV in de buurt is het ook goed. min. 11m2 max 350 euro ( al mik ik op onder de 300, liefst +-230-250, maar dat wil iedereen daar geloof ik..). Iemand tips of een kamer toevallig vrij staan?
dag
  donderdag 27 juli 2006 @ 11:08:37 #158
66546 black_hacker
pride is everything
pi_40231278
Gezocht: Appartement in Leeuwarden.

+- 500 euro in de maand

minimaal 2 slaapkamers, een kamer, eigen keuken , eigen wc

as je iets hebt, mail me even ?
pi_40297097
Te Koop landhuis met jachthaven!

Geen woonlasten!!! Gratis wonen (zie voor meer informatie pagina financieel)

Zie voor meer informatie www.munniksplaat8.nl

Of neem contact op met:

Dhr. P. v/d Meer
Telefoon 06-53130924
Email: info [@at] drain.nl

Het woonhuis:
Het object bestaat uit een woonhuis, appartement, toiletgebouw en ligplaatsen.
Indeling woonhuis:

1. Grote sfeervolle kamer, diagonaal aangelegde plavuizen vloer (oud roze), openslaande deuren naar de tuin, rookkanaal voor open haard, open keuken met alle voorzieningen, granieten aanrechtblad met 1 grote en 1 kleine spoelbak, 5 pits gasfornuis met wokbrander.
2. Grote hal met open trap naar 2de verdieping.
3. Toilet in de hal.
4. 1ste verdieping: badkamer met toilet, 2 wastafels, 2 persoonsbad, doucheruimte. 5 slaapkamers waarvan 3 kleinere en twee grote slaapkamers met uitzicht over de tuin. Alle ruimten boven zijn voorzien van radiatoren. De vloeren boven bestaan uit laminaat delen.
5. Vlizo trap naar zolder.
6. Dubbele garage c.q. bijkeuken voor wasmachine, droger etc. met werkblad en spoelbak. Tevens vlizo trap naar zolder.
7. De gehele woning uitstekend geïsoleerd, ca. 40 cm dikke muren, overal dubbele ramen en alle kozijnwerk is van onderhoudsvrij kunststof incl. de voordeur.
8. Verwarming:
9. Nefit HR ketel, vloerverwarming in de keuken en de woonkamer. Overige ruimtes radiatoren met thermostaat knoppen.

De jachthaven:
De kade bestaat uit stalen damwand met 7 ligplaatsen van elk ca. 3,58 m x 15,00 m en 1 ligplaats van ca. 8,00 m lengte. Alle ligplaatsen beschikken over een op- en afstapsteiger en een eigen stroomaansluiting met Kilowatt teller.

Toiletgebouw en appartement:

1. Woongedeelte 5,00 m x 5,00 m met een open trap naar een vide alwaar gelegenheid is voor een twee persoonsbed.
2. Vanuit woongedeelte openslaande deuren naar een terras.
3. Beneden is een extra slaap- c.q. studeerkamer.
4. Keukengedeelte met koelkast, spoelbak en elektrische kookplaat.
5. Toilet- en douche gedeelte.

Het gehele appartement is in 2005 verbouwd en aangepast.

Toilet- en douche gebouw bestaat uit een heren- en een damesafdeling. Beide afdelingen zijn voorzien van elk twee douches, twee toiletten en een aantal wastafels inclusief elektrische handdrogers.

Vraagprijs: ¤ 695.000 k.k
  maandag 31 juli 2006 @ 00:00:18 #160
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_40339037
quote:
Op zondag 23 juli 2006 14:42 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wel handig als je erbij vermelt of dat in Arnhem of Nijmegen is en welke locatie maar je bedoelt waarschijnlijk in Arnhem bij Presikhaaf?
HLO in Nijmegen .
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  maandag 31 juli 2006 @ 00:19:38 #161
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_40339543
Omdat mijn vriendin en ik een appartementje hebben gevonden komen onze twee kamers vrij in Leiden:

Wij zijn op zoek naar een aankomende eerstejaars (HBO/UL) met reistijdvoorrang (zie de SLS site) om ons huis compleet te maken. Naast een hoop gezelligheid hebben we je het volgende te bieden:

• Sfeervol wonen in een oud klooster, voorzien van ruime tuin
• +/- 15 min afstand van CS (zowel met de fiets als de bus)
• 8 huisgenoten
• Gezamelijke keuken/woonkamer (fusie)
• Telefoon, wasmachine en mogelijkheid tot draadloos internet.
• Kamer is +/- 15m2 groot

Op korte termijn, per 14 augustus, komen er twee van deze kamers vrij. Deze kamers zijn naast elkaar gelegen. Prijsindicatie ¤ 225,- p/maand

Heb je interesse? Wij hebben een hospiteeravond op 3 augustus om 20:00, meld je van te voren even aan. Mailadres in profiel. (Reacties op Fok! zie ik wellicht niet ivm drukte rondom mijn nieuwe woning!)
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:03:38 #162
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_40380726
IK ZOEK EEN KAMER IN GRONINGEN

dat was het wel

kamernet heeft wel leuke kamers maar die zijn allemaal 300+ euro... ik zoek iets van ~210 euro.
pi_40449216
Gezocht: Kamer in Breda

Ik ben een jongen van 19 jaar en ga dit jaar starten met de opleiding HBO-verpleegkunde.
Ik ben daarom op zoek naar een kamer in (of vlakbij) het centrum van Breda.
Aantal eisen:
- liefst groter dan 14 m2
- huur niet veel hoger dan ¤250
- vlakbij het centrum
- internet
- geen smerig studentenhuis
Ik heb een belonging van ¤50 euro over voor degene die mij hier aan helpt.
Stuur een mailtje naar: vorkiej@hotmail.com of bel me: 0652346779
Alvast bedankt!
kthxbye
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:00:03 #164
22273 Dizer
Save the beard!
pi_40535129
TVP voor moderatie.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_40536911
GEZOCHT:

Kamer in Utrecht voor mijn vriendin.

Zij doet PABO aan de Domstad en is : gezellig, netjes, outgoing, verantwoordelijk, gek op wijn...

Zoekt: Nette leuke kamer voor om en nabij de 260-270 euro. Vanaf 12 m2.

Mail naar mark AT multitain.nl en ik stuur je door!
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_40545383
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 12:24 schreef mark_dabomb het volgende:
GEZOCHT:

Kamer in Utrecht voor mijn vriendin.

Zij doet PABO aan de Domstad en is : gezellig, netjes, outgoing, verantwoordelijk, gek op wijn...

Zoekt: Nette leuke kamer voor om en nabij de 260-270 euro. Vanaf 12 m2.

Mail naar mark AT multitain.nl en ik stuur je door!
www.sshu.nl

en dan het tijdelijke woning aanbod, binnenkort komen er in mijn buurt zo'n 25-30 huizen met 2-3 bewoners vrij.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:59:54 #167
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_40553653
Zoek nog een leuke kamer vlakbij/in het centrum van Nijmegen... Niet al te duur, zo rond de 250 inclusief, minimaal een 12m2 ongeveer.. Mag allebei iets afwijken natuurlijk..

Graag mailen voor tips (niet dat ik verwacht hier iets te vinden )
pi_40566472
Ik ben dringend op zoek naar woonruimte in/rond Breda. Het liefst aan appartementje oid.

Weet iemand iets?
Laat het aub dan zsm weten...

alvast bedankt
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_40580439
Bosnymf heeft een giga gave woning gevonden...dus is niet meer nodig
pi_40807633
Ter overname aangeboden:

Ik ga samenwonen met vriendlief, en ik laat een zeer riante kamer achter. Hartje Den Haag (bij Torenstraat, dichtbij 't Paard, Grote Markt, etc.), 22m2, eigen keuken, eigen huisnummer (dus inschrijven), huur 325 euri inclusief gwl en teevee, en eens per week schoonmakers.

Ideaal dus. Klein detail: Alle muren zijn roze (Flamingo Pink van de Hema), behalve de keukenmuur, die is paars. Ik heb echt geen zin om alles weer wit te maken, dus misschien wil iemand mijn roze kamertje overnemen? Ik mag bij de verhuurder een nieuwe huurder aandragen, die krijgt de kamer dan gewoon. De verhuurder wil het liefst een meisje op de verdieping, omdat er nu 4 jongens en 2 meisjes zijn.

Als je meer info wilt, stuur even een mailtje naar toeps@toeps.nl.
Het kan even duren voordat ik antwoord, aangezien ik aan het verhuizen ben. Daarom heb ik helaas ook even geen foto's van de kamer bij de hand.

En even voor Pizzaman, die in mijn gesloten topic had gereageerd: Het is een oud GGD gebouw, met 5 verdiepingen. Per vloer zijn 7 kamers, en een jongens- en een meiden wc en badkamer. Hier staan ook 2 wasmachines. Alle mensen op de verdieping hier zijn tof, en niet te beroerd je een kopje suiker te lenen. Links naast me wonen 2 Audiovisueel Nogwat studenten die op de HKU zitten. Rechts 1 meisje en twee broers, allen studerende op de TU. Tegenover mij staat een kamer leeg, daar komt binnenkort een meisje in. Allemaal aardige mensen, soms maken ze wel eens herrie, maar als je zegt dat je wilt slapen, dan doen ze gewoon de muziek uit en zo.
pi_40808803
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 21:07 schreef Toeps het volgende:
Ter overname aangeboden:

Ik ga samenwonen met vriendlief, en ik laat een zeer riante kamer achter. Hartje Den Haag (bij Torenstraat, dichtbij 't Paard, Grote Markt, etc.), 22m2, eigen keuken, eigen huisnummer (dus inschrijven), huur 325 euri inclusief gwl en teevee, en eens per week schoonmakers.

Ideaal dus. Klein detail: Alle muren zijn roze (Flamingo Pink van de Hema), behalve de keukenmuur, die is paars. Ik heb echt geen zin om alles weer wit te maken, dus misschien wil iemand mijn roze kamertje overnemen? Ik mag bij de verhuurder een nieuwe huurder aandragen, die krijgt de kamer dan gewoon. De verhuurder wil het liefst een meisje op de verdieping, omdat er nu 4 jongens en 2 meisjes zijn.

Het kan even duren voordat ik antwoord, aangezien ik aan het verhuizen ben. Daarom heb ik helaas ook even geen foto's van de kamer bij de hand.

En even voor Pizzaman, die in mijn gesloten topic had gereageerd: Het is een oud GGD gebouw, met 5 verdiepingen. Per vloer zijn 7 kamers, en een jongens- en een meiden wc en badkamer. Hier staan ook 2 wasmachines. Alle mensen op de verdieping hier zijn tof, en niet te beroerd je een kopje suiker te lenen. Links naast me wonen 2 Audiovisueel Nogwat studenten die op de HKU zitten. Rechts 1 meisje en twee broers, allen studerende op de TU. Tegenover mij staat een kamer leeg, daar komt binnenkort een meisje in. Allemaal aardige mensen, soms maken ze wel eens herrie, maar als je zegt dat je wilt slapen, dan doen ze gewoon de muziek uit en zo.
eigen huisnummer = eigen huursubsidie?
dag
pi_40810018
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 21:44 schreef petre86 het volgende:

[..]

eigen huisnummer = eigen huursubsidie?
voor huursubsidie moet je een eigen: voordeur met daarachter een toilet en keuken hebben, de douche mag volgens mij wel gedeeld zijn.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_40811415
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:13 schreef PeuRac het volgende:

[..]

voor huursubsidie moet je een eigen: voordeur met daarachter een toilet en keuken hebben, de douche mag volgens mij wel gedeeld zijn.
Yup

en ter aanvulling voor de geinteresseerden..
quote:
Vanaf 1 juli 2006 geldt dat de rekenhuur niet lager mag zijn dan ¤ 195,89 en niet hoger dan ¤ 615,01. Als u en uw eventuele partner jonger zijn dan 23 jaar en u heeft geen inwonende kinderen, dan mag de rekenhuur niet hoger zijn dan ¤ 339,08.
Bron: http://www.toeslagen.nl/p(...)/huurtoeslag-01.html

[ Bericht 1% gewijzigd door wizarddragon op 14-08-2006 22:54:49 ]
pi_40812714
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:42 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Yup

en ter aanvulling voor de geinteresseerden..
[..]

Bron: http://www.toeslagen.nl/p(...)/huurtoeslag-01.html
Lekker ding, kom je nog op msn?

@ toeps, heb je een eigen voordeur of is dat niet zo ingericht?
dag
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:41:35 #175
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_40816775
[GEZ] 2/3 kamerappartement in omg. Rotterdam.

Zit wel enige haast achter... moet er over 1½ maand uit
So we just called him Fred
pi_40817864
Edit
pi_40818300
Ik ben opzoek naar woonruimte in A'dam / A'veen, voor onbepaalde tijd rond de 300,-. M'n tweepersoonsbed en bureau wil ik graag meenemen, dus niet al te claustrofobisch klein. Ook liever niet in een al te deprimerende wijk, allicht.

Ik = 20, rustige, nette, goedgemanierde, welopgevoede (etcetera) student geschiedenis. Ik woon overigens al m'n hele leven in Amsterdam, maar mijn thuissituatie is niet zo ideaal, vandaar dat ik het graag het nest wil verlaten.
pi_40820948
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:13 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik krijg het wel, ook al heb ik geen toilet. Gewoon aangevraagd, en gekregen. Het mag misschien niet, maar toch.. De kale huur is overigens 200 nogwat, dus vel subsidie ga je niet krijgen, misschien 100 of 200 op jaarbasis.
pi_40820957
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:06 schreef petre86 het volgende:

[..]

Lekker ding, kom je nog op msn?

@ toeps, heb je een eigen voordeur of is dat niet zo ingericht?
Ja, je hebt een eigen voordeur. Eerst is er beneden de algemene voordeur met cijfercode, dan is er de verdiepingdeur, en dan nog je eigen deur, met een gewoon slot en nog een hangslot.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:39:13 #180
82420 N-tertainment
Toeval bestaat niet
pi_40822959
Te huur van 1-9-2006 tot 1-9-2007: In Rotterdam Hillegersberg/Schiebroek een goed onderhouden appartement (90m2). gelegen in winkelbuurt en sportschool. 2-kamerappartement met balkon. Ruime huiskamer met keuken, 60m2. Slaapkamer is ongeveer 30m2. Badkamer met ligbad. Volledig gemeubileerd. Wasmachine aanwezig.Prijs 775,- incl eneco. Internet tegen meerprijs.

[ Bericht 4% gewijzigd door N-tertainment op 16-08-2006 07:21:52 ]
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:42:45 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40823016
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 00:41 schreef FredvZ het volgende:
[GEZ] 2/3 kamerappartement in omg. Rotterdam.

Zit wel enige haast achter... moet er over 1½ maand uit
Als je 120% van het minimumloon krijgt en geen 2 linkerhanden hebt, dan weet ik misschien wel iets...

3 kamerappartement, woonkamer is ongeveer 9 bij 3, slaapkamer 2,5 x 3, kleine kamer 1,5 x 2 en douche, toilet en een halletje en een keuken uiteraard van ongeveer 3 bij 3,5.

Ik weet niet zeker of het nog te huur is, maar het is het appartement onder mij en daar is de vorige bewoner recent van uitgezet wegens wanbetalingen .

Edit: ik geloof dat studenten niet hoeven te voldoen aan die 120% eis, maar dat weet ik niet zeker...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_40876797
Ik ben op zoek naar een kamer in UTRECHT
Ik ben vijfdejaars biomedische wetenschappen en ik ben op zoek naar een kamer van >14m2 en tot 350 euro ongeveer.
Ik wil niet meer, ik wil niet meer! Ik wil geen handjes geven!
Ik wil niet zeggen elke keer:Jawel mevrouw, jawel meneer......
nee, nooit meer in m'n leven!
pi_40877015
Ik ben vers afgestudeerd en ga vanaf volgende week fulltime aan het werk.
Ik zoek zelfstandige woonruimte in Eindhoven voor weinig.
pi_40941595
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 21:07 schreef Toeps het volgende:
Ter overname aangeboden:

Nu mét foto's!

Bed gaat er nog uit.

En zie hier het prachtige uitzicht.

Nog steeds beschikbaar, per direct (in overleg met verhuurder, als daar alles rond is.)

Grandioze Aanbieding: Wie mijn roze kamertje neemt, krijgt ExtraGratis koelkast en magnetron!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:32:05 #185
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_40941922
Als ik in Den Haag wilde wonen zou ik het wel weten
pi_40967372
Gezocht: Zelfstandige woonruimte in Enschede.

Samen met een vriendin ben ik op zoek naar een woonruimte in Enschede.
Wij zijn twee vrouwen van 22 jaar en studeren op het moment Geneeskunde in Groningen. In september beginnen wij aan onze co-schappen in het Medisch Spectrum Twente. Aangezien de afstand enigszins lastig te overbruggen is op de fiets, zijn wij heel hard op zoek naar een huisje in Enschede.
Wij eisen niet veel meer dan een drie-kamerappartement met standaardvoorzieningen, tot een prijs van 500 euro per maand. Een appartement met twee kamers kan eventueel ook, mits alle ruimten (douche etc.) zelfstandig bereikbaar zijn voor beiden.

Ik hoop heel erg dat iemand ons uit de brand en uit Groningen helpt!

Miranda

mirandabijvoet@gmail.com
pi_40969638
Aangeboden:
Kamer in Enschede
175 euro incl. (alleen internet is extra)
12m2, vlakbij centrum, binnen de singels, 5 minuten fietsen naar station en Saxion. kamer is goed onderhouden, huis is netjes, achterzijde van het huis met tuin. 4 mensen in 1 huis, berging aanwezig, wc en douche gescheiden, 2 koelkasten, @home internet en kabelTV.
Kamer is erg hoog, zou makkelijk een stapelbed kunen staan. ik heb er nu een tweepersoonsbed staan, 2 nachtkastjes, een bureau, 3 kasten en een bureaustoel. Er zijn 2 ramen, groot raam en een zijraam, in de middag lekker zonnetje(dus wel uitslapen 's ochtends). Straat ligt tussen 2 busroutes in ( met een stuk of 7 buslijnen in totaal). Rustige straat, zijweg van de Kuipersdijk.
beschikbaar vanaf 1 september.

petre86 @ fok.nl
dag
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:27:15 #188
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_41071998
Woonruimte in Arnhem gezocht! Moet zelfstandig zijn, dus eigen k/d/t.

Liefst in centrum, tot 500,-

wie?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_41080099
Ik heb een kamer in Den Haag gekregen! ( iets goedkoper dan de jouwe toeps..) dus ik ben onder dak!
dag
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 02:51:27 #190
89892 Lo-lo-lo-LOLA
tastes just like cherry-cola
pi_41151926
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoi Toeps!
Is je kamer nog beschikbaar? Ik heb interesse!

29-10-1986, 2 X-chromosomen, student Rietveld Academie.
Oh..let's bomb the factory that makes all the wannabe's! Let's burst all the bubbles that brainwash the masses!
pi_41153195
Te koop aangeboden in Eindhoven

Huis in stratum ideaal voor starters of studenten

* Nieuwe badkamer
* tegelvloer met vloerverwarming
* Nieuw plafond
* Muren opnieuw gedaan

2 Slaapkamers en een grote zolder met dakkapel

Vraagprijs : euro 169.000 kk

Mail voor meer info naar c_timmermans@hotmail.com

Voor meer info mail naar : c_timmermans@hotmail.com

[ Bericht 19% gewijzigd door McReal op 25-08-2006 12:36:04 ]
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_41160276
Ik zoek een kamer of een studio in eindhoven! Het liefst in het centrum en tot ¤ 350,00. Weet iemand iets voor mij?
pi_41160641
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 02:51 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:

[..]

Hoi Toeps!
Is je kamer nog beschikbaar? Ik heb interesse!

29-10-1986, 2 X-chromosomen, student Rietveld Academie.
Nee, hij is verhuurd per 1 september aan een meisje. Ben blij, want scheelt mij veel gedoe.
pi_41160900
Ik zie vooral huur hier, dus ik weet niet of dit ook mag, maar mijn appartementje in Leeuwarden staat te koop: Funda.

Het is één ruimte, maar het slaapgedeelte is eventueel gemakkelijk af te sluiten.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:36:11 #195
89892 Lo-lo-lo-LOLA
tastes just like cherry-cola
pi_41166280
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Oh..let's bomb the factory that makes all the wannabe's! Let's burst all the bubbles that brainwash the masses!
pi_41176293
Ik zoek een kamer in Tilburg. Het liefst 15m2 of groter, en niet in een ranzig studentenhuis met 34674 huisgenoten. Ik doe niet aan hospita's. Wie mij kan helpen, krijgt een aai over zijn bolletje.

Mailen is tof, en mijn emailadres staat in mijn profiel.
pi_41176495
Ik zoek met spoed een kamer in Apeldoorn.
Het maakt niet uit hoe groot en hoeveel huisgenoten. Eventueel een appartement oid, alles is goed Ik ben geen student, maar heb net een baan in Apeldoorn gevonden en zoek dus woonruimte voor de duur van ongeveer 1 jaar. Ik wil namelijk z.s.m. iets kopen.
pi_41185830
En ik krijg een mailtje over een kamer in fucking Barneveld. Wakker worden mensen! Ik zoek een kamer in Tilburg en ik studeer fotografie in Boxtel. Wtf moet ik in Barneveld? Kippen kijken?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:00:15 #199
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_41189848
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:18 schreef BloodyLotte het volgende:
En ik krijg een mailtje over een kamer in fucking Barneveld. Wakker worden mensen! Ik zoek een kamer in Tilburg en ik studeer fotografie in Boxtel. Wtf moet ik in Barneveld? Kippen kijken?
Misschien wou diegene graag een aai over zijn of haar bolletje?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:12:37 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41189988
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Wtf moet ik in Barneveld? Kippen kijken?
Eieren leggen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')