Hoeft niet per se in het centrum, maar wel op fietsafstand. Jouw ad ziet er op zich goed uit, alleen ik woon toch liever in de buurt van de stad. 20 min in de bus naar centraal is een beetje te, aangezien ik ook 's nachts werk enzo, ik weet niet hoe het dan met OV zit. Plus ik hecht totaal geen waarde aan een grote kamer met veel luxe ofzo... hoever is het eigenlijk van jouw kamer naar de uithof?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je mijn ad hierboven al gelezen? Ik denk dat een kamer in het Centrum voor max 350 een beetje te hoopvol is gedacht eigenlijk
Zelfs een kleine kamer met weinig luxe heb je wrs niet voor 350 in het centrum, en idd zoals hierboven wordt gezegd...het openbaar vervoer is ideaal geregeld, ook naar de uithof (plm 15 min. en er zijn nachtbussen).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:42 schreef rickus het volgende:
[..]
Hoeft niet per se in het centrum, maar wel op fietsafstand. Jouw ad ziet er op zich goed uit, alleen ik woon toch liever in de buurt van de stad. 20 min in de bus naar centraal is een beetje te, aangezien ik ook 's nachts werk enzo, ik weet niet hoe het dan met OV zit. Plus ik hecht totaal geen waarde aan een grote kamer met veel luxe ofzo... hoever is het eigenlijk van jouw kamer naar de uithof?
Zoals ik al zei, het hoeft niet in het centrum! Ik woon nu op de amsterdamsestraatweg, helemaal achteraan, prima lokatie opzich. Ik ben alleen niet blij met mijn huisbaas (teringlijer, vraagt al absurd veel geld voor een mini kamertje en wil nu ook nog eens de huur gaan verhogen) en huisgenoten (zijn er nooit, saai, en 1 ervan is m'n exquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zelfs een kleine kamer met weinig luxe heb je wrs niet voor 350 in het centrum, en idd zoals hierboven wordt gezegd...het openbaar vervoer is ideaal geregeld, ook naar de uithof (plm 15 min. en er zijn nachtbussen).
HLO in Nijmegenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel handig als je erbij vermelt of dat in Arnhem of Nijmegen is en welke locatiemaar je bedoelt waarschijnlijk in Arnhem bij Presikhaaf?
www.sshu.nlquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:24 schreef mark_dabomb het volgende:
GEZOCHT:
Kamer in Utrecht voor mijn vriendin.
Zij doet PABO aan de Domstad en is : gezellig, netjes, outgoing, verantwoordelijk, gek op wijn...
Zoekt: Nette leuke kamer voor om en nabij de 260-270 euro. Vanaf 12 m2.
Mail naar mark AT multitain.nl en ik stuur je door!
eigen huisnummer = eigen huursubsidie?quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:07 schreef Toeps het volgende:
Ter overname aangeboden:
Ik ga samenwonen met vriendlief, en ik laat een zeer riante kamer achter. Hartje Den Haag (bij Torenstraat, dichtbij 't Paard, Grote Markt, etc.), 22m2, eigen keuken, eigen huisnummer (dus inschrijven), huur 325 euri inclusief gwl en teevee, en eens per week schoonmakers.
Ideaal dus. Klein detail: Alle muren zijn roze (Flamingo Pink van de Hema), behalve de keukenmuur, die is paars. Ik heb echt geen zin om alles weer wit te maken, dus misschien wil iemand mijn roze kamertje overnemen? Ik mag bij de verhuurder een nieuwe huurder aandragen, die krijgt de kamer dan gewoon. De verhuurder wil het liefst een meisje op de verdieping, omdat er nu 4 jongens en 2 meisjes zijn.
Als je meer info wilt, stuur even een mailtje naar toeps@toeps.nl.
Het kan even duren voordat ik antwoord, aangezien ik aan het verhuizen ben. Daarom heb ik helaas ook even geen foto's van de kamer bij de hand.
En even voor Pizzaman, die in mijn gesloten topic had gereageerd: Het is een oud GGD gebouw, met 5 verdiepingen. Per vloer zijn 7 kamers, en een jongens- en een meiden wc en badkamer. Hier staan ook 2 wasmachines. Alle mensen op de verdieping hier zijn tof, en niet te beroerd je een kopje suiker te lenen.Links naast me wonen 2 Audiovisueel Nogwat studenten die op de HKU zitten. Rechts 1 meisje en twee broers, allen studerende op de TU. Tegenover mij staat een kamer leeg, daar komt binnenkort een meisje in. Allemaal aardige mensen, soms maken ze wel eens herrie, maar als je zegt dat je wilt slapen, dan doen ze gewoon de muziek uit en zo.
voor huursubsidie moet je een eigen: voordeur met daarachter een toilet en keuken hebben, de douche mag volgens mij wel gedeeld zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
eigen huisnummer = eigen huursubsidie?
Yupquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor huursubsidie moet je een eigen: voordeur met daarachter een toilet en keuken hebben, de douche mag volgens mij wel gedeeld zijn.
Bron: http://www.toeslagen.nl/p(...)/huurtoeslag-01.htmlquote:Vanaf 1 juli 2006 geldt dat de rekenhuur niet lager mag zijn dan ¤ 195,89 en niet hoger dan ¤ 615,01. Als u en uw eventuele partner jonger zijn dan 23 jaar en u heeft geen inwonende kinderen, dan mag de rekenhuur niet hoger zijn dan ¤ 339,08.
Lekker ding, kom je nog op msn?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup
en ter aanvulling voor de geinteresseerden..
[..]
Bron: http://www.toeslagen.nl/p(...)/huurtoeslag-01.html
Ik krijg het wel, ook al heb ik geen toilet. Gewoon aangevraagd, en gekregen. Het mag misschien niet, maar toch.. De kale huur is overigens 200 nogwat, dus vel subsidie ga je niet krijgen, misschien 100 of 200 op jaarbasis.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
voor huursubsidie moet je een eigen: voordeur met daarachter een toilet en keuken hebben, de douche mag volgens mij wel gedeeld zijn.
Ja, je hebt een eigen voordeur. Eerst is er beneden de algemene voordeur met cijfercode, dan is er de verdiepingdeur, en dan nog je eigen deur, met een gewoon slot en nog een hangslot.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
Lekker ding, kom je nog op msn?
@ toeps, heb je een eigen voordeur of is dat niet zo ingericht?
Als je 120% van het minimumloon krijgt en geen 2 linkerhanden hebt, dan weet ik misschien wel iets...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:41 schreef FredvZ het volgende:
[GEZ] 2/3 kamerappartement in omg. Rotterdam.
Zit wel enige haast achter... moet er over 1½ maand uit
Nu mét foto's!quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:07 schreef Toeps het volgende:
Ter overname aangeboden:
Ik ga samenwonen met vriendlief, en ik laat een zeer riante kamer achter. Hartje Den Haag (bij Torenstraat, dichtbij 't Paard, Grote Markt, etc.), 22m2, eigen keuken, eigen huisnummer (dus inschrijven), huur 325 euri inclusief gwl en teevee, en eens per week schoonmakers.
Ideaal dus. Klein detail: Alle muren zijn roze (Flamingo Pink van de Hema), behalve de keukenmuur, die is paars. Ik heb echt geen zin om alles weer wit te maken, dus misschien wil iemand mijn roze kamertje overnemen? Ik mag bij de verhuurder een nieuwe huurder aandragen, die krijgt de kamer dan gewoon. De verhuurder wil het liefst een meisje op de verdieping, omdat er nu 4 jongens en 2 meisjes zijn.
Als je meer info wilt, stuur even een mailtje naar toeps@toeps.nl.
Het kan even duren voordat ik antwoord, aangezien ik aan het verhuizen ben. Daarom heb ik helaas ook even geen foto's van de kamer bij de hand.
En even voor Pizzaman, die in mijn gesloten topic had gereageerd: Het is een oud GGD gebouw, met 5 verdiepingen. Per vloer zijn 7 kamers, en een jongens- en een meiden wc en badkamer. Hier staan ook 2 wasmachines. Alle mensen op de verdieping hier zijn tof, en niet te beroerd je een kopje suiker te lenen.Links naast me wonen 2 Audiovisueel Nogwat studenten die op de HKU zitten. Rechts 1 meisje en twee broers, allen studerende op de TU. Tegenover mij staat een kamer leeg, daar komt binnenkort een meisje in. Allemaal aardige mensen, soms maken ze wel eens herrie, maar als je zegt dat je wilt slapen, dan doen ze gewoon de muziek uit en zo.
Hoi Toeps!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, hij is verhuurd per 1 september aan een meisje. Ben blij, want scheelt mij veel gedoe.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:51 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
[..]
Hoi Toeps!
Is je kamer nog beschikbaar? Ik heb interesse!
29-10-1986, 2 X-chromosomen, student Rietveld Academie.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Misschien wou diegene graag een aai over zijn of haar bolletje?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:18 schreef BloodyLotte het volgende:
En ik krijg een mailtje over een kamer in fucking Barneveld. Wakker worden mensen! Ik zoek een kamer in Tilburg en ik studeer fotografie in Boxtel. Wtf moet ik in Barneveld? Kippen kijken?
Eieren leggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Wtf moet ik in Barneveld? Kippen kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |