Ja, leuk, ff in de gaten houdenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef laflauwurhman het volgende:
Nog een keer proberen!
Leuk huisje te koop in Rotterdam, de perfecte woning om te starten.
Voor alle info kun je op www.schieweg.tk kijken
[afbeelding]
Ik ga vanavond het nog even met mijnquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:04 schreef laflauwurhman het volgende:
Als je interesse hebt moet je maar ff mailen of bellen. Ik heb nu nog geen makelaar (scheelt weer kosten) maar die ga ik wel inschakelen in een paar dagen.
Neee natuurlijk niet, ik bedoel, als je ff wilt komen kijken ben je van harte welkom!! Koffie, ranja en bier staan klaar!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga vanavond het nog even met mijnbespreken (Duvel), maar we gaan niet binnen 1 of 2 dagen zo'n beslissing nemen hoor
.
Ok, bedankt!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:19 schreef laflauwurhman het volgende:
[..]
Neee natuurlijk niet, ik bedoel, als je ff wilt komen kijken ben je van harte welkom!! Koffie, ranja en bier staan klaar!![]()
Ik ga dus binnenkort waarschijnlijk werken in Rotterdam, en dit ziet er leuk uit als een leuk (eerste) huisjequote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef laflauwurhman het volgende:
Nog een keer proberen!
[afbeelding]
Ik heb je gemaild!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:34 schreef ToMaSZ het volgende:
Beschikbaar in Centrum Zeist: bovenwoning: 2 verdiepingen (+/- 90m2) met dakterras. 2 slaapkamers en badkamer grenzend aan overloop op de bovenverdieping. Huiskamer, toilet en keuken op 1e verdieping. Kostte mij samen met een huisgenoot altijd 660ex. euro/maand. We gaan per 1 augustus weg daar en de huiseigenaar vroeg of we iemand wisten die erin zou willen (hij heeft geen zin om op zoek te moeten naar een huurder). Staat van de wning is niet briljant, badkamer heeft schimmelplek op de muur en lekkage naar huiskamer als je megalang doucht. Huisbaas zal dit opknappen voordat ie opnieuw verhuurt lijkt me.
Ideale spot als je in Utrecht studeert. Bus rijdt vanaf voor de deur direct naar Utrecht centrum en de uithof. In overleg kan er meubilair achterblijven, scheelt weer in de kosten
Oprit voor 3 auto's midden in het centrum. Winkels en horeca naast de deur.
Mail in profiel als je info wil
Op dit moment erg op zoek naar een huisje in rotterdam, dit zou redelijk aan mijn eisen voldoenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef laflauwurhman het volgende:
Nog een keer proberen!
[afbeelding]
voorkeur voor een buurt in den haag?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:49 schreef bosnymfje het volgende:
Ik zoek een leuke 2 kamer woning voor een persoon omgeving den haag...liefst rond de 3 of 400 euro.... Mocht je iets weten,mn email staat op mn profiel vermeld
Hier hetzelfde. Max huur EUR 750,=quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:49 schreef TimmyAsd het volgende:
Gezocht: zelfstandige huurwoning in A'dam. In ieder geval eigen keuken eigen douche en wc. Gewoon een woning dus
Max huur +/- 600 euro.
Niet per se.... Liever alleen geen hoefkade en dat soort straten...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
voorkeur voor een buurt in den haag?
Nope. Helaas nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:13 schreef Rio het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Max huur EUR 750,=
Heb je al wat gevonden Timmy?
Wel handig als je erbij vermelt of dat in Arnhem of Nijmegen is en welke locatiequote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:41 schreef VASND het volgende:
Ik zoek een leuke kamer in de buurt van de HAN.
Verder niet echt eisen.
In Apeldoorn is een kamervereniging en niet/nouwelijks een wachtlijst. Tenminste, 5jr geleden nog niet, ik weet alleen de naam ff niet meer. En in Apeldoorn is het goedkoop wonen, voor 400 euro heb je volgens mij bijna een heel huis.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:52 schreef gablentz het volgende:
Mijn vriendin begint per augustus aan haar nieuwe studie en baan daarom is ze tijdelijk op zoek naar:
- Een kamer of appartement
- In Apeldoorn of omgeving
- Voor de maximale huurprijs van 400 Euro
- Vanaf 10 augustus
Als iemand iets beschikbaar heeft wat aan deze eisen voldoet graag een reactie.
Aan zijn onderschrift te zien juist in Nijmegen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel handig als je erbij vermelt of dat in Arnhem of Nijmegen is en welke locatiemaar je bedoelt waarschijnlijk in Arnhem bij Presikhaaf?
Stalkerquote:Op maandag 24 juli 2006 22:52 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Aan zijn onderschrift te zien juist in Nijmegen.
Ik zou erg blij zijn als je de naam toch nog kan herinerren...quote:Op maandag 24 juli 2006 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Apeldoorn is een kamervereniging en niet/nouwelijks een wachtlijst. Tenminste, 5jr geleden nog niet, ik weet alleen de naam ff niet meer. En in Apeldoorn is het goedkoop wonen, voor 400 euro heb je volgens mij bijna een heel huis.
Heb je mijn ad hierboven al gelezen? Ik denk dat een kamer in het Centrum voor max 350 een beetje te hoopvol is gedacht eigenlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:59 schreef rickus het volgende:
Hallo, ik zoek dus een kamer in Utrecht, liefst zo dicht mogelijk bij het centrum.
Ik heb eigenlijk maar 1 eis en dat is dat de huur maximaal 350 euro per maand is, incl. Oh, en dat er een bed in past, liefst een 2 persoons.
Hier even mijn profiel van kamernet (wat een kutsite)
Even kort iets over mij: ik ben een jongen van 19, kom oorspronkelijk uit de buurt van Nijmegen en werk nu in de vetste club van Utrecht. Volgend jaar begin ik aan de opleiding Communicatiemanagement aan de HU. Vrienden beschrijven mij als een sociaal, gezellig, eerlijk en rustig persoon. Ik hou van muziek (van hiphop tot techno) en van goede films. Verder vul ik mijn dagelijkse leven in met de 'gebruikelijke' dingen zoals sporten (voetbal/fitness), werken (barman) en socializen.
Dus, komt er een kamer in jouw huis beschikbaar? Of weet je misschien iets voor mij? Mail dan z.s.m.
Alvast bedankt!![]()
en ja, i know, ik ben wanhopig, dat ik het zelfs via fok probeer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |