Ik had bv deze 2 wel een kind willen schenkenquote:Tweeling krijgt kind van zelfde man
De tweelingzussen Mieke en Marleen Vandeput uit het Belgisch-Limburgse Genk hebben beiden een kind gekregen van dezelfde man. Ze bevielen negentien dagen na elkaar.
Mieke (27) is de vaste vriendin van de zeventien jaar oudere vader Max Pieri. Toen haar vrijgezelle zus ook een kind wilde hebben, stelde ze haar eigen vriend voor als spermadonor. Ze wonen allen samen onder één dak in Genk, zo meldde de krant Het Belang van Limburg maandag.
De postsorteerder Max vindt de twee moeders in zijn huis erg gunstig voor zijn kinderen. "De kinderen krijgen dubbel zo veel liefde", zegt hij. "Zelf heb ik altijd een moeder moeten missen. Mijn vader heeft zijn vijf kinderen alleen moeten opvoeden."
De vader wordt overtroffen door zijn landgenoot Serge Regnier. Die heeft dertig kinderen van twee zussen en een jeugdliefde, met wie hij allemaal samenwoont vlakbij Charleroi
het gebeurde in een vloek en een zucht, maar je zit je hele leven er aan vast....quote:Op maandag 9 januari 2006 14:35 schreef mcDavid het volgende:
alleen mag dat kind daarna wel uitblijven... kost alleen maar geld enzo
als er iemand met je zou willen neukenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:40 schreef SunChaser het volgende:
Zo zou ik t doen iig.
En deze 2 dan ?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:31 schreef SunChaser het volgende:
Ik had bv deze 2 wel een kind willen schenken
[afbeelding]
Soort van klonen eigenlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 16:04 schreef Thuodor het volgende:
Dat zouden dus 2 (of meer) kinderen kunnen worden die extreem veel op elkaar lijken...
Tja, das ook een manier...
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:31 schreef SunChaser het volgende:
De vader wordt overtroffen door zijn landgenoot Serge Regnier. Die heeft dertig kinderen van twee zussen en een jeugdliefde, met wie hij allemaal samenwoont vlakbij Charleroi
Ja, die mogen ook bij mij wel erin kruipenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:01 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik zou die tweeling van die reclame van C1000 wel eens willen palen. Dat je dan 2 producten voor de prijs van 1 hebt, en dan zie je allemaal tweelingen en die vrouwkes zijn wel lekker!Alleen wel jammer dat er 1 (of allebei) een beugel had(den)
. Maar verder wel
![]()
35 en dan geilen op die meisjes?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:34 schreef SunChaser het volgende:
Hoewel, het kan altijd nog. Deze vader is 44, dus heb nog 9 jaar om de Olsons te versieren![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
35 en dan geilen op die meisjes?![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zoals elke gezonde man van boven de 30 ja. Vraag het je vader maar eens!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |