Waarom dat?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:22 schreef Baklap het volgende:
Mwah ik vind niewsgroepen omslachtiger.
misschien moet je meer handelingen verrichten. maar torrents kunnen niet op tegen usenet voor wat betreft snelheid.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:22 schreef Baklap het volgende:
Mwah ik vind niewsgroepen omslachtiger.
Gewoon via newsgroepen doenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:21 schreef kikoooooo het volgende:
Omdat ik vandaag een bestand nergens anders kon vinden, heb ik toch maar besloten een torrentprogramma te installeren... wat een neukende omslachtige en trage manier van downloaden is dat zeg![]()
![]()
Dat doe ik altijd lieverdquote:
Hoe lang is 'even'quote:Op maandag 9 januari 2006 14:25 schreef __Saviour__ het volgende:
bij torrents duurt het altijd even, die dingen moeten op snelheid komen.
huiliequote:Op maandag 9 januari 2006 14:21 schreef kikoooooo het volgende:
Omdat ik vandaag een bestand nergens anders kon vinden, heb ik toch maar besloten een torrentprogramma te installeren... wat een neukende omslachtige en trage manier van downloaden is dat zeg![]()
![]()
Dit bestand is niet illegaal lieverd, en niet in de winkel te krijgen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
huilie
Stel je voor dat je helemaal naar de winkel moet lopen ofzo...
Dat gebruikte ik altijd vroeger toen ik nog wel eens naar LAN's ging ja...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:28 schreef greatgonzo het volgende:
DC++ heerst
ik ookquote:Op maandag 9 januari 2006 14:29 schreef Bigs het volgende:
Ik heb net toevallig nog mijn 8mbit verbinding dichtgetrokken met het downloaden van 2 torrents. Geen probleem hoorJe moet alleen zorgen dat je op private trackers zit, bij openbare zitten veel te veel leechers en dat merk je wel aan je snelheid inderdaad.
moet je voor die private trackers mssn betalen oid? inschrijven?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:29 schreef Bigs het volgende:
Ik heb net toevallig nog mijn 8mbit verbinding dichtgetrokken met het downloaden van 2 torrents. Geen probleem hoorJe moet alleen zorgen dat je op private trackers zit, bij openbare zitten veel te veel leechers en dat merk je wel aan je snelheid inderdaad.
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
torrent zijn de laatste tijd idd kut. had ooit al 2 pogingen gedaan om nieuwgroepen te begrijpen, maar helaas. ik gebruik nog steeds torrents
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]Er is echt niets moeilijks aan... wat snap je niet?
www.binaries4all.nl, goeie site voor beginners !
FTD en NZB in oor fluistert.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
bijna alles snap ik niet. snap het programma niet (grab it ofzo), de werking van nieuwsgrooepen, waar ik nieuwsgroepen kan vinden (ik gebruik planet en het schijnt dat planet kut is van nieuwsgroepen betreft)
maar ik zal eens echt gaan neuzen dit keer. thnx voor de site
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:28 schreef greatgonzo het volgende:
DC++ heerst
nova.planet.nl is best te doenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
bijna alles snap ik niet. snap het programma niet (grab it ofzo), de werking van nieuwsgrooepen, waar ik nieuwsgroepen kan vinden (ik gebruik planet en het schijnt dat planet kut is van nieuwsgroepen betreft)
maar ik zal eens echt gaan neuzen dit keer. thnx voor de site
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |