Gewoon die dingen van de foto..... Dan roer maar eens door een bak soep met van dat oplosspul onderin, die takkedingen breken zo afquote:Op maandag 9 januari 2006 14:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
zijn die dingen bij jou gemaakt van papier mache ofzo?
die dingen gaan echt niet zomaar kapot hoor
nou bij mij breken ze niet zo gauw hoor, tenzij in erop ga lopen bijtenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Gewoon die dingen van de foto..... Dan roer maar eens door een bak soep met van dat oplosspul onderin, die takkedingen breken zo af
Met die koffie was een eigen practical joke van mequote:Op maandag 9 januari 2006 14:18 schreef Frollo het volgende:
Eerst gedoe met koffie, nu weer soep.
Ik zou maar teruggaan naar het uitzendbureau en zeggen dat kantoorwerk te zwaar voor je is
Automaat he...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:18 schreef dribbel79 het volgende:
mok vullem met droge oplossoep, beetje water bijgooien, roeren, meer water bijgooien, weer roeren etc. etc.
En dat je je bek alsnog verbrand na 30 minuten afkoelenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef Maisnon het volgende:
Bij ons is dat water meestal zo heet dat heel die lepels doorbuigen
dat gebeurt hier ook regelmatig...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef Maisnon het volgende:
Bij ons is dat water meestal zo heet dat heel die lepels doorbuigen
Zeker even met een bekertje water uit de kraan op de plee halenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:21 schreef Biogarde het volgende:
Water uit de kraan, of hebben ze bij jullie alleen wensputten![]()
Waar staat dat ik om 4 uur soep moet drinken ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |