Jij kan niet lezen??? Hoezo lastigvallen ?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:13 schreef Vipers het volgende:
Gewoon een kaartje kopen hoef je andere mensen niet lastig te vallen.![]()
Je valt mensen toch lastig door ze hun kaartje te vragen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:14 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij kan niet lezen??? Hoezo lastigvallen ?
Vragen die mensen erom dat jij hun aanspreekt . Nee, dus lastig vallen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:17 schreef ClioSporT het volgende:
Hoezo is dat lastigvallen ? Ik stel toch fatsoenlijk een vraag.
Ok, jij stoort mij met je domme opmerkingen. Wil je mij niet lastigvallen ?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:18 schreef Vipers het volgende:
[..]
Vragen die mensen erom dat jij hun aanspreekt . Nee, dus lastig vallen.
iemand lastig vallen
- iemand storen
- hem met oneerbare bedoelingen benaderen
Wie stoort wie nou?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ok, jij stoort mij met je domme opmerkingen. Wil je mij niet lastigvallen ?
Geniet maar van je boetequote:Op maandag 9 januari 2006 14:23 schreef ClioSporT het volgende:
Jij stoort mij, kan je nu oprotten want je valt mij lastig.
Whehe en dan de TS: mijn bonnetje wat doe je! En jij: Je hebt hem toch niet gekocht, schooier? whehehehehequote:Op maandag 9 januari 2006 14:34 schreef Dophertje het volgende:
hehehe ik had hem voor je ogen kapot gescheurdtenzij ik hem moest declaren voor mijn werk
Je had ook gewoon een bonnetje kunnen kopen van die 5 euro...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:38 schreef ClioSporT het volgende:
Ik zei dat ik er zelfs 5 hele euro's voor over had terwijl ze zelf maar 1.50 had betaald. Gierig dat ze is ging ze wel twijfelen natuurlijk, maar besloot toch haar leugen door te zetten. Sterf bitch.
Lezen is best wel lastig idd.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een bonnetje kunnen kopen van die 5 euro...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |