Waarom zou ik? Ik kan er toch niks aan veranderen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Als het virus muteerd,naar een menselijke variant piep je wel anders denk ik.
dan wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Als een bang vogeltje, waarschijnlijk...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Als, als... Als er een komeet op de aarde afkomt ontstaat ook paniek. Maakt toch ook niemand zich druk om nu?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:03 schreef Ghostbuster het volgende:
zolang ze van de mcdonalds kippen afblijven vind ik het bestquote:Op maandag 9 januari 2006 14:23 schreef kikoooooo het volgende:
Ik eet nog gewoon lekker mn kipfiletje
Neem aan dat jij jezelf en je familie dan opoffert om als eerste te gaan onder het mom van overbevolkingquote:Op maandag 9 januari 2006 14:24 schreef greatgonzo het volgende:
ach, ff een griepje en Verdonk kan ook opstappen, dan zijn er ook geen problemen meer met overbevolking hier
nope, ik zal als eerste een vaccinatie krijgen, omdat ik in het ziekenhuis werkquote:Op maandag 9 januari 2006 14:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Neem aan dat jij jezelf en je familie dan opoffert om als eerste te gaan onder het mom van overbevolking
Dan heb je ook weinig recht van sprekenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:26 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
nope, ik zal als eerste een vaccinatie krijgen, omdat ik in het ziekenhuis werk
Je weet toch dat vooral die kippen in de McChickens verwerkt zitten?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
zolang ze van de mcdonalds kippen afblijven vind ik het best![]()
Nee hoor is al eerder gebeurt in de geschiedenis,en dat kwam ook door een vogelgriep variantquote:Op maandag 9 januari 2006 14:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als, als... Als er een komeet op de aarde afkomt ontstaat ook paniek. Maakt toch ook niemand zich druk om nu?
Ik vind het ook maar overdreven, net als met die SARS hype. Wat natuurlijk niet betekent dat we het niet nauwlettend in de gaten moeten houden. Maar die pandemie verhalen vind ik maar voorbarig.
neeehquote:Op maandag 9 januari 2006 14:27 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Je weet toch dat vooral die kippen in de McChickens verwerkt zitten?
Er is ook al eens eerder in de geschiedenis een wereld oorlog geweest of een komeet op aarde gestort. Mja, als je je druk wilt maken is er altijd wel iets.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hoor is al eerder gebeurt in de geschiedenis,en dat kwam ook door een vogelgriep variant
Ik maak geen domme indruk, jij eerder een egoistische... die ziektes maken niks uit omdat er alleen in Afrika mensen aan sterven en het toch niet hier kan komen?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:29 schreef Tobbes het volgende:
TS, verdiep je eens in de materie voor dat je in je eigen OP een nogal domme indruk maakt.
Dan had je bijv. geweten dat de epidiemien in Afrika in veel gevallen niet of moeilijk (via de lucht) overgedragen kunnen worden (maar bijv. via vervuild water).
Nee, jouw vergelijking slaat nergens opquote:Op maandag 9 januari 2006 14:32 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Ik maak geen domme indruk, jij eerder een egoistische... die ziektes maken niks uit omdat er alleen in Afrika mensen aan sterven en het toch niet hier kan komen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |