kuttopic: slotjequote:Op maandag 9 januari 2006 13:35 schreef EL_REY het volgende:
iemand een samenvatting??
groot gelijk!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:36 schreef LOLBOY het volgende:
Ik kom uit principe niet in de klaagbaak
Waarom? Hij staat toch geparkeerd dan kan je hem toch lekker laten staan.quote:Kom ik bij me auto, die een eind verder staat geparkeerd bij de kunstacademie (ik doe geen kunst btw) en stap ik in. Vet koud allemaal dus ik start m maar even. Tenminste, dat was ik van plan
Het is zo'n 6 jaar oude diesel, dus even wachten op het gloeidraadje op het dashboard alvorens de sleutel te draaien. Lampje uit, LOLBOY draait aan de sleutel. Helaas dacht de auto daar anders over
Hij wou niet starten Na een 20 minuten phat trixx hebben uitgevoerd om m te starten nog steeds geen resultaat. Dan maar duwen Hoe kon het dan ook anders dat er niemand meer langs kwam, en na 10 minuten wachten op mensen dacht ik, ik bel toch eens naar men pa
In ONZ kun je geen serieuze reacties verwachten.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:36 schreef LOLBOY het volgende:
Ik kom uit principe niet in de klaagbaak
Ik verwacht hier sowieso niets serieus hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 13:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
In ONZ kun je geen serieuze reacties verwachten.
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:07 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik ga binnenkort een auto aanschaffen.
Toyotaquote:Op maandag 9 januari 2006 14:01 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Ik verwacht hier sowieso niets serieus hoor
En afstandsbedieningquote:Op maandag 9 januari 2006 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En natuurlijke een PhaTtTee XPlod stereo.
Met boksen.
En baspijp.
Xplodquote:Op maandag 9 januari 2006 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En natuurlijke een PhaTtTee XPlod stereo.
Met boksen.
En baspijp.
Ken datquote:Op maandag 9 januari 2006 14:26 schreef mcDavid het volgende:
mijn pa ook laatst "kut hij start niet, me accu is kaduuk!"
ik: 'zou je niet eerst je sleutel erin doen?'
(hij heeft zo'n pas-sleutel, starten doe je met de "start" knop)
ga jij nou eerst maar es je rijbewijs halenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:42 schreef Bendeleider het volgende:
Tering kriebelziekte koop gewoon om de 3 maand een andere auto.
Wtfquote:Op maandag 9 januari 2006 15:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ga jij nou eerst maar es je rijbewijs halen
zoek jij nog een goedkope server??quote:Op maandag 9 januari 2006 15:58 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wtf![]()
Blaag.
Steek eens fijn wat duplo in je mond.
En hoe snel rijdt dat bakbeest van jou?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:22 schreef Maikuuul het volgende:
Ja jongen, dat krijgje he. Met de brommer moetje gewoon 1x kicken en dan kan je lekker rijden
48 zonder helm, zo gaar is dat met een helm rijden terwijl hij bijna 50 gaat.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:26 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
En hoe snel rijdt dat bakbeest van jou?
Nou ja, klinkt erg phat (quote:Op maandag 9 januari 2006 18:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
48 zonder helm, zo gaar is dat met een helm rijden terwijl hij bijna 50 gaat.
Het is een snor dus hij hoort normaal 25 te rijden, maarja een sito+ doet wonderen
Volgens mij had ie naast zn kastjes een of andere deal om zo auto's wit te wassen ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 15:42 schreef Bendeleider het volgende:
Tering kriebelziekte koop gewoon om de 3 maand een andere auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |