Há! Beter dan de Helmondse Badminton Bond!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef tho_Omas het volgende:
Beter dan die HBB ongein!
Ik ruik ze van uren ver. Ik ken hun blikjes.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:56 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Há! Beter dan de Helmondse Badminton Bond!
Mijn merel fluit hard in de catalpa. Wat nu? Wat thans?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:01 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik ruik ze van uren ver. Ik ken hun blikjes.
[Intermezzo] Overal muziek en de maan. Ja ook de maan! Zelfs de maan.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Mijn merel fluit hard in de catalpa. Wat nu? Wat thans?
Ja, kloten van de bok, thomas. Hier kan ik dus niets mee. [Gepeupelsoortigs].quote:Op maandag 9 januari 2006 13:05 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
[Intermezzo] Overal muziek en de maan. Ja ook de maan! Zelfs de maan.
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:53 schreef Posdnous het volgende:
Eindelijk een leuk doelwit voor terroristen.
we hebben er 12, maar Berlikum heeft zn stadsrechten verpatst aanFraneker, die was erg rijk, maar nog steeds een dorp, terwijl Berlikum een arme stad was. En daarna dus een rijk dorp.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:19 schreef Pool het volgende:
Zodra ze in Friesland ook daadwerkelijk elf steden hebben.
jah, die elf steden tocht gaat er toch nooit meer van komen, nu de SPOF steeds meer invloed krijgt!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |