neej dat niet, maar of ik dat wil? Dan kom ik met mijn telefoonrekening ook in de knoop..quote:Op maandag 9 januari 2006 12:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
kan je rood staan bij je bank?
ik woon nog bij mijn ouders en als ik wat wil verkopen brengt het toch niet veel op.......quote:Op maandag 9 januari 2006 12:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Verkoop je inboedel.
heb je niet toevallig een baantje? vraag je baas om leningquote:Op maandag 9 januari 2006 12:27 schreef MarkyB het volgende:
[..]
neej dat niet, maar of ik dat wil? Dan kom ik met mijn telefoonrekening ook in de knoop..
Kunnen/willen je ouders je voorschieten?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:31 schreef MarkyB het volgende:
[..]
ik woon nog bij mijn ouders en als ik wat wil verkopen brengt het toch niet veel op.......
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:17 schreef MarkyB het volgende:
ik heb van de IB groep een acceptgiro gehad van 711 euro om het lesgeld in 1x te betalen. Dit omdat het afgelopen maand niet mogelijk was om het termijn van mijn rekening af te schrijven.
Nu heb ik zojuist gebeld met hun of er een regeling te treffen is, maar ze houden hun poot stijf, ik moet het zelf maar uit zien te zoeken.
Als ik nou een redelijke termijn had, oke, maar ik moet het voor de 27e deze maand betaald hebben.
Waar haal ik als student zoveel geld vandaan, ik heb het echt niet...
Overmacht?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:42 schreef i-spy24 het volgende:
Doe ze een voorstel voor termijnbetalingen vanwege overmacht = je financiele draagkracht en ga datgeen waar je goed in bent verhuren. Dus ken je goed met computers omgaan ga lukraak kleine gratis advertenties neerzetten waar je je diensten aanbiedt voor ¤ 25 per keer/uur ofzo.
Ben je ergens anders goed in..idem ditto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |