abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 januari 2006 @ 10:49:53 #1
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_33859429
quote:
Sharon langzaam uit boom gehaald

SCHINVELD - De marechaussee is maandagochtend iets na zes uur begonnen met het opheffen van de bezetting. Hij wordt de komende uren langzaam uit zijn boom gehaald. De hersenbloedingen hebben veel schade aangericht, zij slopen alles wat ze op de grond tegenkomen, zoals tenten en barricades.

Het langzaam uit de boom halen van de premier kan wel zes tot acht uur duren, zegt de actiegroep Groenfront! “Het is een lieve boom!”, aldus een schreeuwende Sharon vanuit zijn boomhut. Onder het pad door het bos bij Schinveld zijn tunnels gegraven waar de Palestijnen inzitten, zeggen de artsen.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_33859449
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:49 schreef Spideyman het volgende:

[..]

maandag 9 januari 2006 @ 10:57:18 #3
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_33859595
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:49 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ach ja er zit ook een PvdA kamerlid. Wel raar trouwens ik maar denken dat de premier nog in coma ligt
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
  maandag 9 januari 2006 @ 10:59:24 #4
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33859644
Dusss...
  maandag 9 januari 2006 @ 11:00:23 #5
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_33859667
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:57 schreef Vipers het volgende:

[..]

Ach ja er zit ook een PvdA kamerlid. Wel raar trouwens ik maar denken dat de premier nog in coma ligt
Misschien Sharon Dijksma? Maar dat houd die boom nooit vol
Bij tijd en wijle aanwezig...
  maandag 9 januari 2006 @ 11:09:39 #6
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33859888
Is Sharon een buitenechtelijke dochter van Terpstra?
  maandag 9 januari 2006 @ 11:11:35 #7
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_33859932
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:59 schreef DeTolk het volgende:
Dusss...
He verdomme je gaat mijn uitspraak pikken he
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
  maandag 9 januari 2006 @ 11:12:32 #8
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_33859960
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:09 schreef DeTolk het volgende:
Is Sharon een buitenechtelijke dochter van Terpstra?
daar lijkt het wel op, ja
Bij tijd en wijle aanwezig...
  maandag 9 januari 2006 @ 11:13:07 #9
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33859981
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:11 schreef Vipers het volgende:

[..]

He verdomme je gaat mijn uitspraak pikken he
Dusss...
  maandag 9 januari 2006 @ 11:14:18 #10
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_33860020
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:00 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

Misschien Sharon Dijksma? Maar dat houd die boom nooit vol
[afbeelding]
Als zij in een boom zit, scheelt dat weer een boom kappen he
pi_33860222
quote:
Dader aanslag mus komt vrij

WINSCHOTEN- De Fries, die in 2005 een aanslag pleegde op wijlen mus Johannes Paulus II, wordt volgende week vrijgelaten. Dat heeft een Groningse rechtbank beslist, aldus het persbureau Winschoten zondag. De mus raakte bij die aanslag in Leeuwarden gewond en stierf aan zijn verwondingen.

Volgens niet nader genoemde functionarissen zit de straf van de Fries erop. Hij opende als 23-jarige rechtse militant het vuur op de kleine vogel, die in de buik werd geraakt. Hij zat daarna 7 week vast op Rottumeroog. Een delegatie van grutto's heeft hem destijds bezocht en hem vergeven.

De Fries werd in november uitgeleverd aan Groningen. Daar moest hij nog straf uitzitten voor nestroof in de jaren zeventig en de moord op een prominente waterhoen.
pi_33860365
quote:
Illegaal afgestoken vuurwerk gevonden in tuin Beverwijk

BEVERWIJK - De politie heeft in Beverwijk drie strijkers aangetroffen in en om een woning. Justitie maakte dit zondagochtend bekend en bevestigde daarmee een bericht in De Telegraaf. De moeder van de kinderen zit vast, de vader is inmiddels weer op vrije voeten.

De politie onderzocht eind december de mysterieuze knallen van een illegaal stuk vuurwerk in Beverwijk. Een verpakking van dat vuurwerk was aangetroffen in een woning in Haarlem, maar het onderzoek verplaatste zich naar Beverwijk toen bleek dat de strijker daar afgestoken was.

Commotie

In Beverwijk vond de politie kort daarop de drie andere strijkers. Volgens persofficier E. Hartjes is dat toen niet bekend gemaakt "omdat de commotie rondom zulk nieuws het onderzoek zou storen". Daarnaast wilde justitie eerst een DNA-onderzoek uitvoeren om te zien of de vier strijkers allemaal van dezelfde ouders waren.

Illegaal vuurwerk

Het zou gaan om zeer dure strijkers die uit vrees voor ontdekking van het illegale vuurwerk te vroeg zijn afgestoken. Justitie verdenkt de vader (35) en moeder (29) van het afsteken en het in bezit hebben van illegaal vuurwerk. Op deze strafbare feiten staat een maximumstraf van negen jaar.

Vader en moeder zijn recent voorgeleid aan de rechter-commissaris. Justitie vroeg daar beiden vast te zetten, maar de rechter besloot anders. Er waren geen gronden om de vader langer vast te houden. Bij de moeder was dat wel het geval. Een rechercheteam van 25 mensen doet verder onderzoek naar de zaak.

Ingelicht

De gemeente Beverwijk heeft zondagochtend omwonenden ingelicht over de vondst van de drie strijkers. Op honderdvijftig adressen viel een brief met tekst en uitleg in de bus.

In de brief schrijft burgemeester Th. Weterings geschokt te zijn door de gebeurtenissen. Hij stelt verder "er waarde aan te hechten" de omwonenden op de hoogte te brengen van de op dit moment beschikbare informatie. De brief is mede ondertekend door burgemeester B. Schneiders van Heemskerk. De woning aan de Alkmaarseweg ligt tegen de grens met de buurgemeente.

[ Bericht 0% gewijzigd door WAT op 09-01-2006 11:48:56 ]
pi_33860599
quote:
Donner sleurt peuter uit buggy

BARNEVELD - Een anderhalf jaar oude peuter is zaterdagmiddag in Barneveld door minister Piet-Hein Donner uit zijn buggy gesleurd en meters ver over de straat gesleept. De kleinzoon van oud-minister Jan Donner greep het kind in het gezicht, aldus een woordvoerder van de politie. Het jongetje is in ernstige toestand opgenomen in het ziekenhuis.

Het zou gaan om een minister van het type "gereformeerde wereldvreemde CDA'er". De 49-jarige eigenaar Jan-Peter B. heeft verklaard dat hij de minister in 2003 heeft gekregen, bij de kabinetsformatie. De politie onderzoekt nog samen met de Algemene Inspectie Dienst of de 57-jarige minister voorkomt op de lijst van verboden politici, zei de woordvoerder.

De aangevallen peuter was met zijn oma op stap. Volgens getuigen viel Donner schijnbaar zonder aanleiding het kleine kind in zijn wandelwagentje aan. Piet-Hein liet het meegesleepte jongetje pas los toen omstanders hem fors aanpakten, aldus de politie. Het kind is eerst naar het ziekenhuis in Ede gebracht, maar later overgebracht naar het academisch ziekenhuis in Utrecht.

Nader onderzoek moet uitwijzen of de premier strafbaar is. De minister van Justitie is meteen in beslag genomen. Een dierenarts heeft hem laten inslapen.
pi_33860815
quote:
Britse prins William beft Elizabeth op skipiste

LONDEN - Het Britse publiek wil wel weer eens een echte koninklijke romance meemaken en dus toont de tabloid The Sun donderdag trots de foto van de eerste publieke orale sex van prins William en zijn grootmoeder Elizabeth.

Enkele dagen voordat William zijn militaire opleiding op de officiersopleiding Sandhurst begint, ging hij met zijn oma naar het Zwitserse skioord Klosters. Terwijl het paar achter een chalet lagen, duwde 'Wills' zijn tong in de grot van de 79-jarige vorstin.

"Terwijl de koningin benen spreidde, aaide William over haar borsten en trok haar naar zich toe voor een lange, langzame kus op de lippen. Het was heel romantisch", zwijmelde de boulevardkrant. Om er fijntjes aan toe te voegen dat Williams vader prins Charles zijn moeder ook mee naar Klosters nam.
pi_33861006
ben ik de enig in dit topic?
pi_33862279
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:56 schreef WAT het volgende:
ben ik de enig in dit topic?
Ja.
pi_33862376
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:43 schreef -Beer- het volgende:

[..]

Ja.
Jij bent er ook.
  maandag 9 januari 2006 @ 12:50:35 #18
104871 remlof
Europees federalist
pi_33862443
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:48 schreef WAT het volgende:

[..]
  maandag 9 januari 2006 @ 12:53:09 #19
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_33862511

Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_33862646
quote:
Australische politie jaagt op negers

BRISBANE - De politie in de Australische deelstaat Queensland heeft de jacht geopend op onschuldige negers nabij Stradbroke Island. Verscheidene stranden zijn er gesloten en de politie surveilleert op zee.

Aanleiding voor de operatie is de dood van een 2-jarige walibi zaterdag. Het dier is mogelijk aangevallen door drie negers tegelijk.

De walibi verloor door de aanval beide voorpootjes en had ernstige wonden aan haar achterpootjes en bovenlijf. "Gezien de ernst van de verwondingen, geloven we dat meer dan één neger bij de aanval was betrokken", zei een woordvoerder van de politie zondag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')