wordt die staaf vies.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:19 schreef Seneca het volgende:
Ik wil graag ook nog een paar suggesties doen:
- Metalen staaf in zijn aars rammen
Hmmm, zal het overwegen.quote:- Zijn vingernagels bevrijden uit de beklemmende greep van hun vingers
Kaasschaaf?quote:- Zijn lihaamsvolume verkleinen met behulp van een scherp voorwerp
Dat staat iig wel in de planning.quote:- Zijn neus een andere hoek geven ten opzichte van zijn gezicht
Wie zegt dat die open was?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:20 schreef Gripper het volgende:
Je had je deur toch op slot kunnen doen?
Wil je nou wraak of nietquote:
Nog opengebroken ook? Tss, wat een tuig. In dat geval moet er natuurlijk blijvende schade aan dat persoontje worden toegebrachtquote:
Laat hem zijn eigen lichaamsvolume verkleinen met behulp van een kettinzaag. Kan hij daarna ook nog eens opdraaien voor zijn eigen stomerijkosten.quote:
Precies, het is jouw auto, daar hebben anderen gewoon af te blijven.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:27 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Ik kan het ook heel goed voorstellen, ook eens een keertje mijn auto aangtroffen, had per ongeluk mijn frontje erin laten zitten, tja dan vraag je erom. Raam gemold, kras op de deur, en mijn dashbord gescheurd voor mijn radio eruit te halen, mijn hoedeplank kapot voor de boxen, dus ik weet t.
Ik erger me nu meer dood aan die gasten die uitgaan en tegen de spiegels van de auto's trappen, vaker als ik vergeet hem naar binnen te klappen dan trappen ze er tegen, ik heb al eens een kapotte spiegel gehad, dat was een heel duur grapje, voor een student toendertijd nog. Daar erger ik me dood aan, en ik kan niet zeggen wat ik die persoon zou aandoen als ik 1 keer zag dat iemand dat deed, voor lol iemands eigendom vernielen, dan word ik aggressief.
+3 Inzichtvol.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:27 schreef Seneca het volgende:
[..]
Laat hem zijn eigen lichaamsvolume verkleinen met behulp van een kettinzaag. Kan hij daarna ook nog eens opdraaien voor zijn eigen stomerijkosten.
Probleem opgelost![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |