Iets met zwavel en rotte eieren.quote:
Goed zo dan!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zal mijn scheten bewaren voor als ik weer bij heiden6 ben.![]()
Minimeet dan.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:50 schreef Rekkie het volgende:
CREW-meet?
Bruine bonen.quote:Dan zou ik de avond te voren, veel scherpe sauzen eten i.c.m. knoflook en chili con carne ofzo
Mja iddquote:Op maandag 9 januari 2006 10:40 schreef qu63 het volgende:
dat gaat mij dus net iets te ver en je kan meteen een tik verwachten dan
Niet eens naar zure melkquote:Op maandag 9 januari 2006 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Iets met zwavel en rotte eieren.Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat ik gegeten heb. De ene keer zijn ze beter dan de andere keer.
Na tien keer pas?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:51 schreef -Trinity- het volgende:
Mja idd. Maar ik zou er geen ruzie om beginnen of hem meteen verlaten ofzo. Als dát 10x op een dag voorkomt zou ik me wel gaan ergeren natuurlijk
.
We hebben een echte!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:53 schreef suikerzoet het volgende:
Nah zeg, ik vind het niet kunnen hoor.... ik zou het zelf nooit doen. En als mijn eventuele partner het zou doen, die zou ik op balkon laten uitwaaien. Wat anderen binnen hun relatie normaal vinden moeten ze helemaal zelf weten. Maar dit soort dingen hoeven voor mij niet. Voor je 't weet vinden ze het doodnormaal en moet je het de rest van je leven aanhoren en ruiken. Nee bedankt!
Boeren idem dito. Per ongeluk na een flinke slok cola ofzo, dat kan gebeuren. Maar expres even zo'n powerboer omdat je het effe kwijt moet, dacht het niet. Als je niet uitkijkt gaan ze ook nog met open deur zitten poepen op je wc. Nee, er zijn grenzen (voor mij).
Nou, maar ze heeft gelijk. Het zegt wel iets.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:54 schreef thefunny het volgende:
Mijn moeder zei altijd: "Ach, tja, als je er maar een scheet bij kan laten he."
Omdat ze dat in Friesland nog niet kennen.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom zorgt het onderwerp 'scheten' eigenlijk voor zoveel hilariteit?
JUIST!! En daar heb je ook meteen de reden waarom je vrijgezel bent!!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:53 schreef suikerzoet het volgende:
Nah zeg, ik vind het niet kunnen hoor.... ik zou het zelf nooit doen. En als mijn eventuele partner het zou doen, die zou ik op balkon laten uitwaaien. Wat anderen binnen hun relatie normaal vinden moeten ze helemaal zelf weten. Maar dit soort dingen hoeven voor mij niet. Voor je 't weet vinden ze het doodnormaal en moet je het de rest van je leven aanhoren en ruiken. Nee bedankt!
Boeren idem dito. Per ongeluk na een flinke slok cola ofzo, dat kan gebeuren. Maar expres even zo'n powerboer omdat je het effe kwijt moet, dacht het niet. Als je niet uitkijkt gaan ze ook nog met open deur zitten poepen op je wc. Nee, er zijn grenzen (voor mij).
Wat dacht je, met al die koeien hier?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:55 schreef Alicey het volgende:
Omdat ze dat in Friesland nog niet kennen.
Koeienscheten zijn echter iets heel anders dan partnerscheten... Tenzij.... Ach laat maar.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat dacht je, met al die koeien hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |