Mijn lichaam kent de stam + t regel wel. Maar toch bedankt, hè?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je lichaam houd je voor de gek
graag gedaan hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 09:39 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Mijn lichaam kent de stam + t regel wel. Maar toch bedankt, hè?
Nee, maar die fluitende vogels, ze geven mij dat gevoel. Dat éne gevoel.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:48 schreef buzzer het volgende:
Het was vanochtend behoorlijk koud, en daar krijg ik niet bepaald lentekriebels van.
21 maart begint de lente. Voor die tijd is het winter.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:51 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Hoe kom ik van dit klotegevoel af? Ik wil niet dat ik voor de gek word gehouden door mezelf.
Dat is niet de oplossing voor mijn probleem, dame.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
21 maart begint de lente. Voor die tijd is het winter.
Ik help je welquote:Op maandag 9 januari 2006 09:54 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Dat is niet de oplossing voor mijn probleem, dame.
Zet eens wat van Radiohead op.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:17 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Laat ik maar even een depressieve plaat opzetten, dat moet helpen.
Haha, Radiohead is bij lange na niet depressief vergeleken met Anton Webern.quote:
Stel je niet aan... neem de trein naar het Noorden des Lands en weg is je lentegevoel.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:53 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
De zon speelt om mijn gezicht. Ik schreeuw uit voor hulp.
De zon schijnt hier snoeihard, deerne. En ik ga natuurlijk niet de trein nemen, ik heb niet voor niets een dag vrij genomen.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Stel je niet aan... neem de trein naar het Noorden des Lands en weg is je lentegevoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |