Ja dat mag dan wel zo zijn en dat wil ik nog wel geloven, maar de hoofdstad van Noord-Hollandquote:Op maandag 9 januari 2006 09:02 schreef Fling het volgende:
"Als je op die stoel zit, is het heel anders dan thuis hoor"
Aldus de gangbare verdediging van afgeserveerde kandidaten bij alle spelshows van Nederland.
Maar waarom jezelf zo vernederen terwijl je ook rustig putjes kan scheppen en zorgen dat niemand weet dat je niet beter kan.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:08 schreef heiden6 het volgende:
Omdat dat spel juist bedoeld is voor dat soort mensen?
Ohh dat had ik al na dat antwoord gedaan, stelletje losers.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:10 schreef sr_firewire het volgende:
WHahaha, dat heb ik ook gezien, dat stukje. Maar vlak erna kwam Gaston Starreveld weer met die rotkop, meteen iets anders opgezet !
even ter controle, wat moet volgens jou het antwoord zijn?quote:Op maandag 9 januari 2006 08:57 schreef Vipers het volgende:
Zit ik gisteren lekker televisie te kijken zap ik even langs Talpa. Ik weet het, het is dom maar ja je komt er wel eens langs he. Is het spel 1-tegen-100 bezig met dat domme wicht van een Caroline Tensen.
Ik weet niet of jullie het spel kennen maar ik zal het even kort uitleggen. 1 persoon neemt het op tegen 100 andere kandidaten. Door middel van het goed beantwoorden van vragen van die ene persoon kan hij kandidaten wegspelen die het antwoord op dezelfde vraag fout hadden. Zo gaat het door tot of de ene persoon het antwoord fout heeft of dat er geen tegenspelers meer zijn.
Als je de hoofdkandidaat bent kun je de keuze maken uit makkelijke of moeilijke vragen. Tevens heeft de hoofdkandidaat 3 escapes die hij kan inzetten als hij een antwoord niet weet (behalve bij de eerste vraag want een escape kost namelijk geld en geld kan verdiend worden door tegenspelers weg te spelen.
Nu komt het de man kiest (uiteraard om escapes te verdienen) bij de eerste vraag een makkelijke vraag.
Dit was de vraag:
Wat is de hoofdstad van Noord-Holland?
a) Amsterdam
b) Haarlem
c) Alkmaar.
Wat kiest deze loser, ja hoor antwoord C. uhhhhhh FOUT!!!.
Mijn klacht. Waarom nemen dit soort mensen de moeite om mee te doen aan dit soort spellen, als ze weten dat ze niet eens 1 en 1 bij elkaar op kunnen tellen.
Bergen op zoom maar die stond er niet tussenquote:Op maandag 9 januari 2006 09:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
even ter controle, wat moet volgens jou het antwoord zijn?
Het is een strikvraag, want het goede antwoord is natuurlijk Groningen.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
even ter controle, wat moet volgens jou het antwoord zijn?
ik denk dat jij volgende week kandidaat bent daarquote:Op maandag 9 januari 2006 09:15 schreef Vipers het volgende:
[..]
Bergen op zoom maar die stond er niet tussen![]()
Ik denk dat jij het bent als je niet het cynische uit mijn post kan halenquote:Op maandag 9 januari 2006 09:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik denk dat jij volgende week kandidaat bent daar
ja gooi het maar weer op cynisme. altijd een makkelijke uitwegquote:Op maandag 9 januari 2006 09:18 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het bent als je niet het cynische uit mijn post kan halen
Maar ik ga natuurlijk niet in discussie met iemand die niet weet dat als er staat gebruikersnaam: met daarachter een invoerveld dat het dan niet de bedoeling is dat je het woord ervoor kopieert.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja gooi het maar weer op cynisme. altijd een makkelijke uitweg
*kuch* understatement.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:24 schreef buzzer het volgende:
Naar zulke programma's kan ik echt niet kijken. Maar niet weten wat de hoofdstad van Noord Holland is dat is inderdaad niet zo heel slim..
Is dat ook cynisch ?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:24 schreef Vipers het volgende:
[..]
Maar ik ga natuurlijk niet in discussie met iemand die niet weet dat als er staat gebruikersnaam: met daarachter een invoerveld dat het dan niet de bedoeling is dat je het woord ervoor kopieert.
Mag je zelf beoordelen je schijnt er erg goed in te zijn.quote:
Haarlem!quote:Op maandag 9 januari 2006 09:40 schreef day-dreamer het volgende:
Ik heb hier nog niemand het goede antwoord zien geven..
Oh nee zeer zeker niet, maar kom op zeg dit is wel heel dom.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:37 schreef Speed-Addicted het volgende:
Aah kijk een verkapt "ik ben zooo slim topic"
Je wordt in ieder geval uitgesloten om mee te doen aan 1-tegen-100quote:
Nee, m'n toekomst, wat doe jequote:Op maandag 9 januari 2006 09:44 schreef Vipers het volgende:
Je wordt in ieder geval uitgesloten om mee te doen aan 1-tegen-100![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |