Maar nou niet bepaald een lichtpuntje in de maatschappijquote:Op maandag 9 januari 2006 09:06 schreef sr_firewire het volgende:
Daphne is een lekker wijf
Ja, tof, lekkere wijven op de radio!quote:Op maandag 9 januari 2006 09:06 schreef sr_firewire het volgende:
Ik vind het wel een leuk wijfquote:Op maandag 9 januari 2006 09:07 schreef Vipers het volgende:
[..]
Maar nou niet bepaald een lichtpuntje in de maatschappij![]()
Nee maar die is zo dom dat het nog grappig is. En hij kan leuke imitatiesquote:Op maandag 9 januari 2006 09:10 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk wijf
p.s nee Evers is een lichtpunt
quote:Op maandag 9 januari 2006 08:56 schreef Fling het volgende:
Je had moeten horen hoe het vanochtend begon om 6 uur. Hortend & stotend, totaal onverstaanbaar.
ik vind het wel meevallen, maar of ze het nou is of niet, je hebt er geen zak aan 's morgens in de auto op de radio.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:06 schreef sr_firewire het volgende:
OMG Blij dat ik dat niet gehoord heb.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:56 schreef Fling het volgende:
Je had moeten horen hoe het vanochtend begon om 6 uur. Hortend & stotend, totaal onverstaanbaar. Jaaa ze was zo zééénuwachtig!
Niels en Rick hebben d'r aan het handje mee moeten nemen "Zullen we nu even de kranten doornemen, Daphne?"
Tenenkrommend.
Volgens mij ben jij nog steeds niet wakkerquote:
Want?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Volgens mij ben jij nog steeds niet wakker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |