Voor mij geldt het omgekeerde: Ik kom van Ernie Balls af, maar die waren binnen no-time dood... Weird!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:03 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik ben van D'Addario overgestapt naar Ernie Ball, omdat ik het idee had dat die D'Addario's veel minder lang mee gingen. Voor mij dus nu enkel ErnieBall Power Slinky's
whehequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:07 schreef Jorikjet het volgende:
guitarist.nl, ik zag op je site bij de links een site naar je gitaarleraar, plectrum.nl, en volgens mij zijn die tonen op de eerste pagina niet helemaal goed gestemdcheck het uit
Waarom heb je m verkocht dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah ik heb hem in de winkel naast een jcm 900 gehad en hij klonk 10x beter!! zowel overdrive als clean, al hoewel je bijna geen clean uit een jcm 900 kan krijgen
Ik ben andere muziek gaan maken,quote:
* guitarist.nl heeft net z'n mda binnen dus ff drukquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:18 schreef Jorikjet het volgende:
en toen werd het stil!
(stilte voor de storm?)
acoustischquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:43 schreef Jorikjet het volgende:
en ik heb me gitaar en versterker niet eens thuis, al bijna anderhalve week
Nee, een strat wannabequote:
* --H-I-M-- is bezig in zijn studiootje een rockliedje aan het afmixen en hoopt hem een beetje op tijd af te krijgen!! (natuurlijk met foute jaren 80 gitaarsolo!)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:18 schreef Jorikjet het volgende:
en toen werd het stil!
(stilte voor de storm?)
Dave is bezig met werken...... BEN IK DAN ECHT DE ENIGE HIER???????????quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
* --H-I-M-- is bezig in zijn studiootje een rockliedje aan het afmixen en hoopt hem een beetje op tijd af te krijgen!! (natuurlijk met foute jaren 80 gitaarsolo!)
Gast, laat eens wat horen! Je loopt continu te pimpen met je projectjes maar je laat nooit wat horen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
* --H-I-M-- is bezig in zijn studiootje een rockliedje aan het afmixen en hoopt hem een beetje op tijd af te krijgen!! (natuurlijk met foute jaren 80 gitaarsolo!)
Helaas nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:14 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Dave is bezig met werken...... BEN IK DAN ECHT DE ENIGE HIER???????????
Eensquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:50 schreef Jorikjet het volgende:
ja en ik zit op school, dat is ook een beetje werken
Voor dat soort muziek elektrischquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:18 schreef mrkanarie het volgende:
ik weet nu niet of ik acoustisch of elektrisch wil gaan... Mijn muzieksmaak gaat meer richting Coldplay, Radiohead e.d.
Moeilijk moeilijk moeilijk....![]()
maar goed, als ik dan uiteindelijk toch elektiscch ga, dan kan ik toch beter meteen elektrisch gaan? Zit daar veel verschil tussen dan qua spelen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:25 schreef yootje het volgende:
[..]
Voor dat soort muziek elektrisch
Maar akoustisch is altijd leuk om te beginnen, ook lekker goedkoop, voor 50 euro heb je al een tweedehandseafgeragde akoustische met sul erbij, en dat is zelfs al duurHet is geen kwaliteit, maar prima om te beslissen of je er verder in wilt gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |