Toch eens naar een losse wah kijken. Ik heb van de week maar weer eens met de wah bij mijn versterker zitten spelen, maar die is het toch niet helemaal qua geluidquote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef Even het volgende:
[afbeelding]
[..]
Klinkt goed.. Lekker dat er ook distortion en overdrive in zit![]()
Deze lijkt me wel lekker maar ik twijfel of die Ibanez nou beter is![]()
Ik heb ook een Ibanez WP7, en ben zeer tevreden over het geluid. Ik weet niet watvoor geluid je zoekt maar hij is redelijk breed inzetbaar. Als je echter op zoek bent naar een warm, vintage geluid kan je misschien beter kijken naar een Dunlopquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toch eens naar een losse wah kijken. Ik heb van de week maar weer eens met de wah bij mijn versterker zitten spelen, maar die is het toch niet helemaal qua geluid.
Ik probeerde nog om het over Wah te laten gaan voor jequote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Hammet het volgende:
jezus, 3,5 pagina vol gespamd. Ik heb me even bijgelezen, maar minstens 3-kwart was geouwehoer. Alsof het mij aan mn reet kan roesten dat -guitarist- om 8.00 naar school moet, dat teleluvr 22 mokken koffie nodig heeft, en dat guitarist.nl naar de mac gaat met iemand die wij toch niet kennen
![]()
Maar ok, dat zal wel aan mij liggen.
Hammett achtig (the ironyquote:Op maandag 9 januari 2006 22:22 schreef Hammet het volgende:
Ik heb ook een Ibanez WP7, en ben zeer tevreden over het geluid. Ik weet niet watvoor geluid je zoekt maar hij is redelijk breed inzetbaar. Als je echter op zoek bent naar een warm, vintage geluid kan je misschien beter kijken naar een Dunlop
ik begin morgen pas om 2 uur!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Hammet het volgende:
jezus, 3,5 pagina vol gespamd. Ik heb me even bijgelezen, maar minstens 3-kwart was geouwehoer. Alsof het mij aan mn reet kan roesten dat -guitarist- om 8.00 naar school moet, dat teleluvr 22 mokken koffie nodig heeft, en dat guitarist.nl naar de mac gaat met iemand die wij toch niet kennen
![]()
Hail, +1quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Hammet het volgende:
![]()
Ik krijg er wel een redelijke vintagewah uit, het is de aggressieve wah die niet lekker uit de verf komt. Binnenkort eens een Weeping Demon een testrun geven dus maarquote:Op maandag 9 januari 2006 22:22 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik heb ook een Ibanez WP7, en ben zeer tevreden over het geluid. Ik weet niet watvoor geluid je zoekt maar hij is redelijk breed inzetbaar. Als je echter op zoek bent naar een warm, vintage geluid kan je misschien beter kijken naar een Dunlop
morgen weer om 8 uur weg, tussenuur na 't 2equote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Hammet het volgende:
![]()
Wil ik ook maar waarquote:Op maandag 9 januari 2006 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Binnenkort eens een Weeping Demon een testrun geven dus maar.
meld jij mij even aan op msn? ik ben wel benieuwd wie jij bent enzo.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
morgen weer om 8 uur weg, tussenuur na 't 2e![]()
![]()
Je hebt opzich wel gelijk![]()
.... ik vind ook dat er eigenlijk een Gitaristen Slowchat moet komen![]()
Gedaanquote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
meld jij mij even aan op msn? ik ben wel benieuwd wie jij bent enzo.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Hammet het volgende:
![]()
Een beetje interesse kan geen kwaad!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Hammet het volgende:
![]()
vetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:25 schreef guitarist.nl het volgende:
(goede)morgen ik en ook weer weg, trein halen!! zal wel weer lekker koud zijn!!
nog 2 daagjes dan heb ik mijn strat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |