*proest*quote:Op maandag 9 januari 2006 01:06 schreef static het volgende:
Waarom ren je niet weer terug in de baarmoeder van die zeug van je?
Tering zeg, men zou bijna hopen op een aids-infectie welke je gehele familie treft.
Lazerstraal gewoon op, ga een kip (ja, dat is jouw proportie) neuken ofzo en houd er een dodelijke ziekte aan over. Please.
Neger.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
*proest*!
M'n Fernandes swa.
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:06 schreef static het volgende:
Waarom ren je niet weer terug in de baarmoeder van die zeug van je?
Tering zeg, men zou bijna hopen op een aids-infectie welke je gehele familie treft.
Lazerstraal gewoon op, ga een kip (ja, dat is jouw proportie) neuken ofzo en houd er een dodelijke ziekte aan over. Please.
Origineel antwoordquote:Op maandag 9 januari 2006 01:10 schreef TC03 het volgende:
Goed topic. En die reacties van Paulus de Josti laten maar weer zien waarom het zo'n irritant kind is. Ik wens hem niet dood, maar als er iemand is waarbij ik er niet wakker om lig...![]()
Idd, zo'n serieus topic als deze, en dan reageert 'ie met 'Je bent jaloers omdat ik niet in je topics post'quote:Op maandag 9 januari 2006 01:10 schreef TC03 het volgende:
Goed topic. En die reacties van Paulus de Josti laten maar weer zien waarom het zo'n irritant kind is. Ik wens hem niet dood, maar als er iemand is waarbij ik er niet wakker om lig...![]()
Ja, ga maar weg en doe maar alsof 't je niets schelen kanquote:Op maandag 9 januari 2006 01:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga hier weg ik heb al genoeg gerelt met static , als hij vragen heeft kan hij me mailen en hoeft hij daar geen naamtopics voor te maken doeg liefies![]()
Maikuuul is geen baggerusers. Hij post leuke topics, heeft een eigen poststijl geïntroduceerd, fungeert als schandpaal voor Fok, en hij doet zelf leuk mee. Maikuuul is een kwaliteitsuser.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Idd, zo'n serieus topic als deze, en dan reageert 'ie met 'Je bent jaloers omdat ik niet in je topics post'.
Kijk, die Maikuuul heeft soms nog inhoud.
Leg mij eens uit waarom originaliteit van belang is, talpajosti.quote:
Ga nou maar uitloggen.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga hier weg ik heb al genoeg gerelt met static , als hij vragen heeft kan hij me mailen en hoeft hij daar geen naamtopics voor te maken doeg liefies![]()
Ja dat weet ik ook wel daar sta ik om bekend hierquote:Op maandag 9 januari 2006 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maikuuul is geen baggerusers. Hij post leuke topics, heeft een eigen poststijl geïntroduceerd, fungeert als schandpaal voor Fok, en hij doet zelf leuk mee. Maikuuul is een kwaliteitsuser.
Maar paultjuhhh heeft helemaal niks, behalve oneindige irritaties en domheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |