Die kan bij mij niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:52 schreef jaspah het volgende:
als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
Ik wist dat die genoemd zou worden toen ik de TT zagquote:Op maandag 9 januari 2006 00:52 schreef jaspah het volgende:
is de eerste die in me op komt dus tja..quote:Op maandag 9 januari 2006 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wist dat die genoemd zou worden toen ik de TT zag. Over uitgekauwd gesproken.
Eigenlijk is ie ook gewoon bloedmooi jaquote:Op maandag 9 januari 2006 00:44 schreef Wojworshebn het volgende:
"Ik heb een goddeloos geloof en ik hou van elke vrouw!"
Trockener Kecks - Met hart en zielquote:En hij lacht z'n tanden bloot
Al heeft hij die niet meer
van dezelfde teksdichterquote:Op maandag 9 januari 2006 09:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Trockener Kecks - Met hart en ziel
Lama's gekeken?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:44 schreef Wojworshebn het volgende:
Dit vind ik wel een mooie zin en is ook wel toepasbaar op mijzelf.
Nog meer van die pakkende zinnen in NL-teksten?![]()
was ook het eerste w at in mij opkwamquote:
of je leest het topic.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
Thomas acda: als je bij me weggaat, ga ik met je mee
JAAA... STEF BOS.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:44 schreef Wojworshebn het volgende:
Dit vind ik wel een mooie zin en is ook wel toepasbaar op mijzelf.
Nog meer van die pakkende zinnen in NL-teksten?![]()
Die teksten van Acda en De Munnik zijn helemaal naar gort geholpen, toen ineens duizenden bakvissen de liedjes mee gingen bleren... sindsdien zijn die mannen helemaal afgebrand!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:52 schreef jaspah het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |