jaquote:
Jij welquote:Op maandag 9 januari 2006 13:07 schreef Myers het volgende:
Uiteraart ga ik het op mijn 32 inch LCD TV volgen in 1280x720 HDTV :d;d;;D;D:D:D:D:D:D:D;d;D;D;
Zal nog wel een paar maanden duren denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:00 schreef 7eVeNL het volgende:
Wanneer begint seizoen 5 in NL?
ik wil braaf 4 afkijken bij RTL5, en dan daarna seizoen 5 volgen
Seizoen 4 kwam vrij snel na 3 dat ik nog weet, ik zal is ff rond kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zal nog wel een paar maanden duren denk ik.
Vast ergens in september.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:00 schreef 7eVeNL het volgende:
Wanneer begint seizoen 5 in NL?
ik wil braaf 4 afkijken bij RTL5, en dan daarna seizoen 5 volgen
geen idee in welke tijdzone je zit, maar het begint op zondag jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:49 schreef TheGeneral het volgende:
Ohhh Bijna!!! Morgen toch? Dus zondag de 1e 2 afleveringen!
wij zijn bij het 5e seizoenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:01 schreef dady het volgende:
Wij zijn bij Season 4? Welke episode zitten we nu dan?
Welk gedeelte van "VS" snap je niet? Dit is het 24 in Amerika topicquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:01 schreef dady het volgende:
Dit het VS topic, wij volgen de Amerikaanse uitzendingen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:01 schreef dady het volgende:
Hij heeft dezelfde woonplaats als ik, dus gewoon in Nederlandquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
geen idee in welke tijdzone je zit, maar het begint op zondag ja
Zeggen wie terugkomen, maar geen grote spoilers.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:12 schreef qu63 het volgende:
spoiler gevoelig?
Ik weet inderdaad 'wat', helaasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:43 schreef Merkie het volgende:
Die ene minuut die je kunt downloaden is niet echt boeiend. Recensies kijk ik toch maar niet, wacht wel tot na de eerste 4 afleveringen.
CloudStrife, weet jij alle spoilers al? Je komt zo alwetend over.
I'm an inside mole at FOXquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:08 schreef Merkie het volgende:
Sja, je zoekt 't ook een beetje op met je honger naar 24-informatie. Alle nieuwtjes komen van jou af
.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:14 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
I'm an inside mole at FOX CTU![]()
Maar 't komt op Foxquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef Bijna35 het volgende:
Maandagmorgen ABC aan en maandagavond hopelijk kijken
Satteliet misschien? of UPC digital?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:33 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Even een vraag tussendoor eigenlijk. Is het überhaupt mogelijk direct Amerikaanse zenders (FOX, ABC, Showtime) te ontvangen? Zit dat ergens in een digitaal pakket ofzo (bij TVHome wat ik heb iig niet), of is het gewoon niet mogelijk?
dat was zn vraag niet hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:32 schreef Dos37 het volgende:
Volgens mij met een grote satteliet moet het mogelijk zijn. Maar dan tast je wel in je buidel
Ja, Canal Digitaal. Die heeft dat geloof ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:33 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Even een vraag tussendoor eigenlijk. Is het überhaupt mogelijk direct Amerikaanse zenders (FOX, ABC, Showtime) te ontvangen? Zit dat ergens in een digitaal pakket ofzo (bij TVHome wat ik heb iig niet), of is het gewoon niet mogelijk?
Via de diverse mogelijkheden die internet biedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:21 schreef Stienn het volgende:
hoe kun je 24 nu in nederland kijken dan?
En de eerste 10 minuten zullen dus cruciaal zijn. Ik ben benieuwd.quote:
good2cuagainquote:Op zondag 15 januari 2006 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de eerste 10 minuten zullen dus cruciaal zijn. Ik ben benieuwd.
Promo's kloppen het vaak op. Ik denk dat er de eerste 10 minuten wel iets gebeurd wat belangrijk voor het verhaal is, maar het lijkt me niet dat er meteen al een enorm grote plottwist in zit.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de eerste 10 minuten zullen dus cruciaal zijn. Ik ben benieuwd.
Waar doel je nou op? Iemand die poste via welke manieren je 24 kan downloaden? Kom op zeg, daar zit toch geen enkele verwijzing in naar warez. Post waarin gezegd wordt met welk wapen je iemand kan vermoorden worden toch ook niet gewist.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:42 schreef Mike het volgende:
Alle verwijzingen naar downloaden en torrents verwijderd. Nogmaals, dat is hier niet toegestaan.
In de FAQ staat dat alle poste die verwijzen naar downloaden worden verwijderd. We gaan dus ook niet bespreken op welke manier je wat kan downloaden...het gaat hier om de serie 24. Daarnaast had er iemand een trackersite opgezet waarvan de users in dit topic de afleveringen konden gaan downloaden. Allemaal niet de bedoeling en het lijkt me dat dat onderhand duidelijk moet zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar doel je nou op? Iemand die poste via welke manieren je 24 kan downloaden? Kom op zeg, daar zit toch geen enkele verwijzing in naar warez. Post waarin gezegd wordt met welk wapen je iemand kan vermoorden worden toch ook niet gewist.
Ik zie het nergens staan.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:29 schreef Mike het volgende:
[..]
In de FAQ staat dat alle poste die verwijzen naar downloaden worden verwijderd.
Onder 'Welk gedrag wordt niet op prijs gesteld in dit forum?'quote:
Nou vooruit dan maar.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Onder 'Welk gedrag wordt niet op prijs gesteld in dit forum?'
Verder dienen de topics te gaan over het onderwerp uit de titel en niet over downloaden; posts die ingaan op downloaden worden verwijderd.
Ik denk dat er in de eerste 10 minuten een main character wordt vermoord en dat dat de reden is dat Jack terug komt. In de promo zat niet voor niets:quote:Op zondag 15 januari 2006 13:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Promo's kloppen het vaak op. Ik denk dat er de eerste 10 minuten wel iets gebeurd wat belangrijk voor het verhaal is, maar het lijkt me niet dat er meteen al een enorm grote plottwist in zit.
Ik denk dat veel mensen dat probleem hebben. Eigenlijk zou het donderdags uitgezonden moeten worden. Op vrijdag heeft iedereen tijd zat.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:12 schreef CloudStrife het volgende:
godver, ik moet morgen werken
Kan pas avonds kijken.
Mij zul je dan ook niet meer hier zien
http://www.fox.com/24/quote:Op zondag 15 januari 2006 15:46 schreef truSteh het volgende:
Word er maandagavond ook weer wat uitgezonden ofzo? Want vanavond in de States alleen de eerste twee afleveringen.
Vorig seizoen was ook altijd op zondag d8 ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:37 schreef greatgonzo het volgende:
Wordt het standaard zondag uitgezonden nu dan? Vorig seizoen was meen ik woensdag of donderdag?
Verdeeld over 2 avonden..quote:Op zondag 15 januari 2006 15:57 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
http://www.fox.com/24/
four hour season premiere....
Dat van die four season premiere wist ik wel, maar omdat op TV.com voor vanavond maar 2 afleveringen staan dacht ik dat dat misschien een foutje was, maar die worden dus maandag uitgezondenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:57 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
http://www.fox.com/24/
four hour season premiere....
alle episodes opsparen?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:29 schreef TC03 het volgende:
Ik moet morgen eigenlijk hendig sjiek gaan leren.
quote:
Ik zal vast wel 80 minuten vrij hebben ergens. De eerste toets is pas woensdag, maar ik wil dinsdag ook 24 kijken. Dus daarom leer ik morgen maar alvast, omdat het hendig veel is.quote:
suc6 dan maarquote:Op maandag 16 januari 2006 01:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zal vast wel 80 minuten vrij hebben ergens. De eerste toets is pas woensdag, maar ik wil dinsdag ook 24 kijken. Dus daarom leer ik morgen maar alvast, omdat het hendig veel is.
Hoe zou je dat willen checken dan? Satelliet?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:09 schreef TC03 het volgende:
Dank.Volgens mij is het al bezig in de VS trouwens.
Maar ik durf het niet te controleren uit angst voor spoilers.
![]()
4 uur onze tijd begint hetquote:Op maandag 16 januari 2006 01:09 schreef TC03 het volgende:
Dank.Volgens mij is het al bezig in de VS trouwens.
Maar ik durf het niet te controleren uit angst voor spoilers.
![]()
www.fox.com/24 ?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:29 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Hoe zou je dat willen checken dan? Satelliet?
het begon om 2uur onze tijd (en morgen zelfde idee)quote:
sorryquote:Op maandag 16 januari 2006 05:42 schreef glannie het volgende:
sjezus ik tril nu nog van die 1e 2uur
nu snel proberen te slapen, want ik sta stijf van de adrenaline... maar dit was echt een fucking rollercoaster van begin tot eind.
Morgen weer. Ik weet niet of ik dat wel uit hou!
Ga niet verder uit de doeken doen ofzo... om hiervan iets te spoilen zou echt dikke zonde zijn
[..]
het begon om 2uur onze tijd (en morgen zelfde idee)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |