Ik ook niet, maar ik had geen inspiratie voor een betere tt.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:10 schreef Godlike02 het volgende:
ik zing niet
Stigmata... ook goede technoplatenquote:
Label en project van Chris Liebingquote:Op maandag 9 januari 2006 00:17 schreef Sjowhan het volgende:
Platenlabel toch?
Of artiest?
Ik weet 't niet meer
Idem... maarja, was vandaag ook pas om half vier uit m'n nest...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:18 schreef Christine het volgende:
Ja, ik moet dus slapen.
Maar ik wil niet.
Tuurlijk mag datquote:Op maandag 9 januari 2006 00:20 schreef Christine het volgende:
Dit is R&P toch?
Dan mag ik wel even klagen he.
Ik heb echt gigantisch irritante moodswings vanavond
En totaal niet moe dus, maar ik moet om half zeven op.
En nu weer zonder reden verdrietigquote:Op maandag 9 januari 2006 00:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat
Misschien toch maar in bed duiken, elk half uurtje slaap is goed voor je
Ik had de tt er al op aangepast:quote:Op maandag 9 januari 2006 00:20 schreef Christine het volgende:
Ik heb echt gigantisch irritante moodswings vanavond
Ik zag het ja, altijd fijn, zo'n pro-actieve houdingquote:Op maandag 9 januari 2006 00:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had de tt er al op aangepast:
# Heb je ook last van heftige stemmingswisselingen?![]()
Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zag het ja, altijd fijn, zo'n pro-actieve houding
zoiets had ik door jaquote:Op maandag 9 januari 2006 00:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen.![]()
Maar in werkelijkheid sloeg het op BttD.![]()
truste sjoquote:Op maandag 9 januari 2006 00:57 schreef Sjowhan het volgende:
OH, overheengelezen
Bedtijd hier trouwens, nog ff tv loeren en dan oogjes dicht
Ik hoopte eigenlijk dat dit het eerste deel zou worden zonder dat sneue geëmmer van dat wrak.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:26 schreef Plato1980 het volgende:
Maar in werkelijkheid sloeg het op BttD.![]()
Zeg, mag ik me ook eens een keer goed voelen op maandagochtend?quote:Op maandag 9 januari 2006 08:10 schreef Ynske het volgende:
niet te enthousiast he
tuurlijk wel, maar realiseer je je eigenlijk wel dat het MAANDAG is?quote:Op maandag 9 januari 2006 08:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, mag ik me ook eens een keer goed voelen op maandagochtend?![]()
![]()
met ochtendgymnastiekquote:Op maandag 9 januari 2006 08:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, mag ik me ook eens een keer goed voelen op maandagochtend?![]()
![]()
Als ik ervoor kon tekenen dat ik me altijd zo zou voelen op maandagochtend dan zou ik het doen hoor. Gemiddeld heb ik zo één keer in de 30 jaar zo'n euforisch gevoel op deze ochtend...quote:Op maandag 9 januari 2006 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar realiseer je je eigenlijk wel dat het MAANDAG is?
ben je vanmorgen van de trap gelazerd ofzow????quote:Op maandag 9 januari 2006 08:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik ervoor kon tekenen dat ik me altijd zo zou voelen op maandagochtend dan zou ik het doen hoor. Gemiddeld heb ik zo één keer in de 30 jaar zo'n euforisch gevoel op deze ochtend...![]()
Tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering...quote:Op maandag 9 januari 2006 08:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben je vanmorgen van de trap gelazerd ofzow????
* Ynske kan zich niet voorstellen dat mensen zich goed voelen op een (en met name deze) maandagmorgen
zolang die verstandsverbijstering idd tijdelijk blijft is het okquote:Op maandag 9 januari 2006 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering...Straks slaat de oververmoeidheid toe en dan kom ik met je mee sikkeneuren, ok?
Tot die tijd...![]()
53 jaar is ook tijdelijk hoor...quote:Op maandag 9 januari 2006 08:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
zolang die verstandsverbijstering idd tijdelijk blijft is het ok
das niet tijdelijk, das meer als een halve eeuwquote:
tij·de·lijk (bn.)quote:Op maandag 9 januari 2006 08:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
das niet tijdelijk, das meer als een halve eeuw
quote:Op maandag 9 januari 2006 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
tij·de·lijk (bn.)
1 slechts enige tijd durend => temporeel, transitoir, transitorisch, voorbijgaand
2 vergankelijk
3 betr. hebbend op de tijd => temporeel
Het voldoet nog aan de eisen van mijn grote vriend Van Dale...![]()
De viking?quote:Op maandag 9 januari 2006 08:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
de vandale is een achterhaald fenomeen, nu hebben we wiki
Hai AirwaiNquote:
volgens wiki bestaat tijdelijk helemaal nietquote:Op maandag 9 januari 2006 08:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
de vandale is een achterhaald fenomeen, nu hebben we wiki
nou dan, dan is 53 jaar ook niet tijdelijkquote:Op maandag 9 januari 2006 08:51 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
volgens wiki bestaat tijdelijk helemaal niet
Typen is moeilijkquote:
Wat ben je weer heerlijk obstinaat bezig... Kan ik wellicht wat aan die stekels doen door een heerlijk bakje sterrenmixthee voor je in te schenken?quote:Op maandag 9 januari 2006 08:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou dan, dan is 53 jaar ook niet tijdelijk
Vrouwen en autorijden!quote:
Mannen en vooroordelenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ben je weer heerlijk obstinaat bezig... Kan ik wellicht wat aan die stekels doen door een heerlijk bakje sterrenmixthee voor je in te schenken?![]()
Niks zo heerlijk als een vooroordeel dat werkelijkheid wordt! Vrouwen die zelf de weg wel kunnen vinden bijvoorbeeld...quote:
Ik ook, maar dan kun je toch doen net alsof het spelen is?quote:
Uit ervaring kan ik je mededelen dat vrouwen zeer beroerd autorijdenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks zo heerlijk als een vooroordeel dat werkelijkheid wordt! Vrouwen die zelf de weg wel kunnen vinden bijvoorbeeld...![]()
Ik moet welquote:Op maandag 9 januari 2006 09:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan kun je toch doen net alsof het spelen is?
Je vergeet het warme bad, de rugmassage en de viergangen maaltijd...quote:Op maandag 9 januari 2006 09:00 schreef Ynske het volgende:
[..]en ervoor zorgen dat mijn bed lekker opgemaakt is heb vannacht mijn dekbedhoes echt gesloopt, en ik vind flanel zo lekker, nu issie kapot
en me naar huis sturen
Dan ken jij de verkeerde mannen!quote:Op maandag 9 januari 2006 09:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
kan anders beter de weg vinden dan menige man
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je mededelen dat vrouwen zeer beroerd autorijden. Onder andere zowel mijn huisgenote als haar zus voldoen aan dat 'vooroordeel'
![]()
Inderdaad. Het begint al met de 60-plussers...quote:Op maandag 9 januari 2006 09:04 schreef Ynske het volgende:
[..]begin jij nu ook al?
ik ben met je eens dat veel vrouwen niet kunnen autorijden, daar erger ik me dan ook mateloos aan in het verkeer. maar er zijn ook genoeg mannen die er niets van kunnen hoor
bad, nee dank je, ik heb t zo al warm en benauwd genoegquote:Op maandag 9 januari 2006 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vergeet het warme bad, de rugmassage en de viergangen maaltijd...![]()
het is zelfs gebleken dat de man beter de kaart kan lezen en de vrouw rijdenquote:Op maandag 9 januari 2006 09:06 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Inderdaad. Het begint al met de 60-plussers...
Daarnaast de "jonge aso's"...
En de mannen die zich de weg laten wijzen door hun vrouw![]()
Dat wil je nietquote:Op maandag 9 januari 2006 09:06 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
En de mannen die zich de weg laten wijzen door hun vrouw![]()
Die groep kom je bij vrouwen niet zo snel tegen.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:06 schreef Una_Piedra het volgende:
Daarnaast de "jonge aso's"...
Vrouwen kunnen dus nog slechter kaart lezen dan dat ze autorijdenquote:Op maandag 9 januari 2006 09:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
het is zelfs gebleken dat de man beter de kaart kan lezen en de vrouw rijden
dat gaat beter dan andersom
nee, mannen missen de afslag eerderquote:Op maandag 9 januari 2006 09:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dus nog slechter kaart lezen dan dat ze autorijden
Dat komt vooral door de combinatie van zelf te hard rijden en van die slakken op de rechterbaan die vervolgens de weg naar de afrit blokkeren...quote:
Goedemorgen Marcquote:
Meestal vrouwenquote:Op maandag 9 januari 2006 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
...van die slakken op de rechterbaan die vervolgens de weg naar de afrit blokkeren...![]()
Of Dennis Leary...quote:
Op die manier zie je ook nog eens wat van de wereld,quote:Op maandag 9 januari 2006 09:14 schreef Mokster het volgende:
Ik ben niet zo'n autorijder en kaartlezen is ook mijn ding niet.
Maar toch kom ik er wel!
zak in de gootsteenquote:
Ik heb net even gekeken in onze gootsteen, maar ik kon geen zak vindenquote:
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken in onze gootsteen, maar ik kon geen zak vinden
ha eindelijk iemand die eerlijk isquote:Op maandag 9 januari 2006 09:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
, orgineel!
Mag ik trouwens even een bekentenis in de groep gooien: ik ben man en ik rij ook wel eens fout.![]()
Morgens!quote:Op maandag 9 januari 2006 09:18 schreef _Cara_ het volgende:
Maar nu eerst een mok thee, ik ben opgestaan met hoofdpijn, en een bizarre droom in gedachten..
Ik heb het hele weekend alleen maar bizar gedroomd...
Strak plan!quote:
Als ik fout rijd is het of omdat het navigatiesysteem op 'vrouwelijke stem' staat ingesteld of dat de kaart is gemaakt door een vrouwquote:Op maandag 9 januari 2006 09:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
, orgineel!
Mag ik trouwens even een bekentenis in de groep gooien: ik ben man en ik rij ook wel eens fout.![]()
Zo kan ie wel weerquote:Op maandag 9 januari 2006 09:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Als ik fout rijd is het of omdat het navigatiesysteem op 'vrouwelijke stem' staat ingesteld of dat de kaart is gemaakt door een vrouw![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Als ik fout rijd is het of omdat het navigatiesysteem op 'vrouwelijke stem' staat ingesteld of dat de kaart is gemaakt door een vrouw![]()
Wordt je een beetje hyper van de koffie?quote:
Hoi..nee ze zijn ook niet gelijk vervelend .. alhoewel eentje wel.. (die van zaterdag op zondagnacht) ik was in Parijsquote:Op maandag 9 januari 2006 09:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Morgens!Bizarre dromen hoeven toch niet meteen vervelend te zijn toch?
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wordt je een beetje hyper van de koffie?
Wie heeft er nu een navigatie-systeem nodig.. ik als vrouw iig niet.. Ik kom er echt wel...zonder enige twijfel!!quote:Op maandag 9 januari 2006 09:21 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zo'n droom waarin je nooit echt vooruitgang boekt, komt me bekend voor.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:25 schreef _Cara_ het volgende:
bizarre droom
* Frezer schenkt in.quote:THEE!!
Vrouwen zijn over het algemeen wat rustiger chauffeurs dan mannen zijn, dus dat kan ik wel geloven.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
het is zelfs gebleken dat de man beter de kaart kan lezen en de vrouw rijden
dat gaat beter dan andersom
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die groep kom je bij vrouwen niet zo snel tegen.
Mogguh Moksyquote:Op maandag 9 januari 2006 09:14 schreef Mokster het volgende:
Ik ben niet zo'n autorijder en kaartlezen is ook mijn ding niet.
Maar toch kom ik er wel!
Ik heb het ook niet altijd nodig, hoewel ik wel blij was dat dat in het busje zat bij mijn vorige koeriersbaantjequote:Op maandag 9 januari 2006 09:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wie heeft er nu een navigatie-systeem nodig.. ik als vrouw iig niet.. Ik kom er echt wel...zonder enige twijfel!!![]()
( moet wel soms iem. vragen...)
Bij mij is dat niet alleen in m'n dromen vaak zoquote:Op maandag 9 januari 2006 09:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zo'n droom waarin je nooit echt vooruitgang boekt, komt me bekend voor.
Ik doe met je meequote:[..]
* Frezer schenkt in.
kan ik me als koerier redelijker wijs wel iets bij voorstellen hoor...quote:Op maandag 9 januari 2006 09:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet altijd nodig, hoewel ik wel blij was dat dat in het busje zat bij mijn vorige koeriersbaantje
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Bij mij is dat niet alleen in m'n dromen vaak zo
Jij snapt t!quote:Op maandag 9 januari 2006 09:30 schreef Una_Piedra het volgende:
Mogguh Moksy
Anders komen ze toch maar naar jou toe, toch!
Ik heb dat nodig, alleen maar omdat het leuk speelgoed isquote:Op maandag 9 januari 2006 09:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wie heeft er nu een navigatie-systeem nodig.. ik als vrouw iig niet.. Ik kom er echt wel...zonder enige twijfel!!![]()
( moet wel soms iem. vragen...)
Het was ook wel semi-grappig bedoeldquote:
het is idd een leuk (maar ook duur) hebbeding.. dat is waar.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:34 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik heb dat nodig, alleen maar omdat het leuk speelgoed is![]()
Verder rijd ik meestal wel goed, na minstens 1x ergens fout gereden te hebben
Ja ik heb er ook geen hoor, maar echt leuk is het wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
het is idd een leuk (maar ook duur) hebbeding.. dat is waar.
Ik was bij iemand op ziekenbezoek en die had een PSP, hij was er Spiderman op aan het kijken.... die vind ik ook so gaaf..ook zo'n hebbeding...ook zo duur..![]()
ik ga ook weer aan de slag..doeidoei![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:37 schreef Frezer het volgende:
Morgens Kimmie.
Mijn cafeïne pijl is weer voldoende hoog, ik ga maar eens kijken of ik de weg naar school nog kan vinden.
JaJa, ik ben alweer bezig...quote:Op maandag 9 januari 2006 09:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij snapt t!
En nu maar weer back to work...
Dat werd tijdquote:Op maandag 9 januari 2006 09:40 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga het goede voorbeeld van de dames volgen en ook eens iets doen...
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:57 schreef marcb1974 het volgende:word ik net gebeld of ik even langs wil komen op de kinderafdeling. Ligt het dochtertje van een vriend opgenomen.
Da's wel erg minder marc. Succes!quote:Op maandag 9 januari 2006 09:57 schreef marcb1974 het volgende:word ik net gebeld of ik even langs wil komen op de kinderafdeling. Ligt het dochtertje van een vriend opgenomen.
Tsk!quote:
Op maandagochtend dan ook nog?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:13 schreef Mokster het volgende:
Een nieuwjaarsborrel om 10 uur 's morgens. Dat verzin je toch niet
@GF:
Nee inderdaad. Wie verzint zoietsquote:Op maandag 9 januari 2006 10:13 schreef Mokster het volgende:
Ja... Nou... hoewel ik een enorme fan ben van borrels (en meestal ook tot de diehards behoor die tot het allerlaatst blijven), sla ik deze maar even over...quote:
Zeg, mislukte Joey kloon...quote:Op maandag 9 januari 2006 10:33 schreef Plato1980 het volgende:
En? Single af?
Je ziet, er is nog ruimte voor verbetering!quote:
Ik denk dat het meer aan jouw gebrekkige kennis van het singlesverleden ligt.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ziet, er is nog ruimte voor verbetering!![]()
Dit is toch perfect, kan je gewoon doorgaan met waar je het weekend gebleven benquote:Op maandag 9 januari 2006 10:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja... Nou... hoewel ik een enorme fan ben van borrels (en meestal ook tot de diehards behoor die tot het allerlaatst blijven), sla ik deze maar even over...
Ik heb dan ook weinig affiniteit met singles. Ik zit 'tussen relaties' op dit moment!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer aan jouw gebrekkige kennis van het singlesverleden ligt.![]()
Neem jij Pheno's rol voor vandaag even over? Hij is ziek thuis.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:33 schreef Plato1980 het volgende:
En? Single af?
Kijk, dat voelde ik toch goed aan.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:44 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Neem jij Pheno's rol voor vandaag even over? Hij is ziek thuis.
Maar singles behoort wel tot de FOK-reeksen die je gelezen moet hebben, zeker als je regelmatig in dit topic post.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb dan ook weinig affiniteit met singles. Ik zit 'tussen relaties' op dit moment!![]()
aka 'doorzakken'quote:Op maandag 9 januari 2006 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is toch perfect, kan je gewoon doorgaan met waar je het weekend gebleven ben![]()
Ik ben nog persoonlijk betrokken geweest bij de slotperiode. Verder ken ik 'de verhalen'... Dus...quote:Op maandag 9 januari 2006 10:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar singles behoort wel tot de FOK-reeksen die je gelezen moet hebben, zeker als je regelmatig in dit topic post.![]()
Het was een mooie tijd, ik zal er altijd met enige weemoed op terug blijven kijken.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nog persoonlijk betrokken geweest bij de slotperiode. Verder ken ik 'de verhalen'... Dus...
Mja, ik heb alleen in het begin eventjes meegelezen maar ik heb het dus niet gelezen en ik moet het ook niet gelezen hebben.. en toch post ik hier.. he wat jammer nouquote:Op maandag 9 januari 2006 10:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar singles behoort wel tot de FOK-reeksen die je gelezen moet hebben, zeker als je regelmatig in dit topic post.![]()
Ik kijk liever vooruit!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was een mooie tijd, ik zal er altijd met enige weemoed op terug blijven kijken.
Laat ik zo iemand nou zijn die 't niet gelezen heeftquote:Op maandag 9 januari 2006 10:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We hebben tegenwoordig ook oordruppels.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:52 schreef Ynske het volgende:
zo
* Ynske is weer thuis
moet slaolie in mijn oor proppen... hoe moet ik dat nu weer voor mekaar krijgen
zometeen maar eens lekker onder de deken kruipen
Met een watje.. en beterschapquote:Op maandag 9 januari 2006 10:52 schreef Ynske het volgende:
zo
* Ynske is weer thuis
Even een pipetje halen bij de apotheek.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:52 schreef Ynske het volgende:
zo
* Ynske is weer thuis
Of gewoon een theelepel, 't kan beter door iemand anders gedaan worden, dan kan degene de 'olie' in 't oor druppelen.quote:
Sterkte ermee.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:57 schreef Ynske het volgende:
moet morgen naar de huisarts om te laten kijken naar mijn oortjes
* Ynske gaat zometeen maar eens klussen met olie dan
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:59 schreef Plato1980 het volgende:
Misschien kun je trouwens gezellig samen met Pheno uitzieken.![]()
Yns, een beetje rustig aan met de olie hè...quote:Op maandag 9 januari 2006 10:52 schreef Ynske het volgende:
zo
* Ynske is weer thuis
Pheno is ziek, dat verklaart denk ik een hoop.quote:
Nee, maar hij post hier doordeweeks wel verreweg het meest. Het valt dan ook nooit stil als hij aanwezig is.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
Alsof Pheno voor de gezelligheid zorgde
Oh op die manierquote:Op maandag 9 januari 2006 11:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar hij post hier doordeweeks wel verreweg het meest. Het valt dan ook nooit stil als hij aanwezig is.![]()
Ik denk dat ze hem nu voorleest uit Roodkapje.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:45 schreef nixxx het volgende:
ik vind die pinguin wel gezellig.. en wens hem ook van harte beterschap.. Zou _Arual_ nu naast zijn bed zitten en hem sardientjes voeren?
Sinaasappeltjes, of fruithapjequote:Op maandag 9 januari 2006 11:45 schreef nixxx het volgende:
ik vind die pinguin wel gezellig.. en wens hem ook van harte beterschap.. Zou _Arual_ nu naast zijn bed zitten en hem sardientjes voeren?
pinguins eten geen fruitquote:
Dan zal ze wel een paar lekkere scholletjes voor Pheno bakken.quote:
Ik word liever verwend als ik niet ziek ben... En dat zusterpakje mag dan ook nog gewoon hoor...quote:Op maandag 9 januari 2006 11:48 schreef PhaE het volgende:
Echt, soms wilde ik dat ik een vriendin had zodat ik lekker verwend kon worden als ik ziek ben
Zusterpakje aan
Als je echt ziek bent, maakt het je geen donder uit wie je verzorgt.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:48 schreef PhaE het volgende:
Echt, soms wilde ik dat ik een vriendin had zodat ik lekker verwend kon worden als ik ziek ben
Zusterpakje aan
over zustertjes gesproken, vanmiddag weer bloed gevenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:48 schreef PhaE het volgende:
Zusterpakje aan
Ik ga zo weer de weg op in mijn stoere uniform.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
over zustertjes gesproken, vanmiddag weer bloed gevenmaar eerst nog maar eens een stevige lunch naar binnen werken voor ik dat ga doen
Persoonlijk kijk ik dan toch liever naar Alyssa Milano (quote:Op maandag 9 januari 2006 11:50 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als je echt ziek bent, maakt het je geen donder uit wie je verzorgt.
het trotse rood/bruinquote:Op maandag 9 januari 2006 11:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ga zo weer de weg op in mijn stoere uniform.![]()
Nog wel, het duurt niet lang meer en het wordt oranje.quote:
OMO Power?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nog wel, het duurt niet lang meer en het wordt oranje.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nog wel, het duurt niet lang meer en het wordt oranje.![]()
Dat is ook mijn bedoeling. Ik heb de nieuwe kleding ook nog niet besteld.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dan een echte baan heb gevonden zodat ik dat niet meer mee hoef te maken
quote:
Ik dacht aan nieuwe manieren om snel van oranje kleding af te komenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Ik had het niet over mijn wasmiddel maar over de nieuwe bedrijfsnaam.![]()
ik wel, als het uiteindelijk komt, dan kunnen ze het als reserve gebruiken ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn bedoeling. Ik heb de nieuwe kleding ook nog niet besteld.![]()
Voordeel is wel dat ik mijn rode regenpak en die mooie dikke trui mag houden als ik stop. Erg handig.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wel, als het uiteindelijk komt, dan kunnen ze het als reserve gebruiken ofzo
dat was ik toch al wel van planquote:Op maandag 9 januari 2006 11:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ik mijn rode regenpak en die mooie dikke trui mag houden als ik stop. Erg handig.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:13 schreef Mokster het volgende:
@GF:
Officieel moet je je kleding inleveren, maar dat doet volgens mij bijna niemand. Komt waarschinnlijk omdat het kwalitatief goed spul is.quote:
bijna niemand doet het nee.. die truien vallen wel snel gaten in, maar zijn wel warm, en dat regenpak is ook goed. Voor de rest tsja een paar broeken en polo's.. handig voor bij klussen ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 12:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Officieel moet je je kleding inleveren, maar dat doet volgens mij bijna niemand. Komt waarschinnlijk omdat het kwalitatief goed spul is.
Bijna goedquote:
Daar kan ik je mee helpenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:19 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara is naarstig op zoek naar koffie..
Coupe soleilquote:
jaja dat weten we nu wel...quote:
Nee, Kanis en Gunnink, echte koffiequote:Op maandag 9 januari 2006 12:28 schreef _Cara_ het volgende:
Gezocht ..en.. gevonden.. en gemaakt..mjam-mjam.. Sydney!!
![]()
Zorg jij nu maar dat je wat behoorlijks eet voordat je bloed moet gaan prikken/geven!
[me] Cara gaat weer aan de slag..[/me]
![]()
die huilen alleen als er iets is... tenminste meestal..quote:Op maandag 9 januari 2006 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
Is ik weer evenkoffie
En huilende kinderen![]()
of als ze aandacht willenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
die huilen alleen als er iets is... tenminste meestal..en vooral als ze ziek zijn of pijn hebben.
@ nixxx.. ow txs.. weet ik dat ook weer..je bent nooit te oud om wat te leren nietwaar..![]()
Trouwens, m'n vriendin vond het helemaal geweldig. Zelfde voor schoonmamaquote:
vrouwen en haarquote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef GF het volgende:
[..]
Trouwens, m'n vriendin vond het helemaal geweldig. Zelfde voor schoonmamaM'n vrienden zagen het eerst niet eens, dus zo erg is het ook weer niet
![]()
jij bent dat toekomstige verzuurde ex-crew lid tochquote:
Je zal specifieker dan dat moeten zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij bent dat toekomstige verzuurde ex-crew lid toch
Haal ex maar wegquote:Op maandag 9 januari 2006 12:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij bent dat toekomstige verzuurde ex-crew lid toch
Jij bent toch die schim van die sarcast van vroeger?quote:
Hebben meer crewleden die toekomst voor zich johquote:Op maandag 9 januari 2006 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zal specifieker dan dat moeten zijn.
Godt.. verwijder deze post en de gequote post eens voor we dat weer krijgenquote:
Ik dacht, ik ga er es schaamteloos misbruik van maken met die open dir van 'm!quote:
Ik heb een tondeusequote:Op maandag 9 januari 2006 12:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
vrouwen en haar![]()
tijd dat ik eens een tondeuse koop... ha! ik heb helemaal geen haar, dan heb je ook niets op te merken he
diequote:Op maandag 9 januari 2006 12:48 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb een tondeuse'Vroeger' had ik een opgeschoren kop
Gabberquote:Op maandag 9 januari 2006 12:48 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb een tondeuse'Vroeger' had ik een opgeschoren kop
nee hoor.. verwarming aan, koffie in handjes.. heerrrrrrrrrrrrrlijkquote:
En dan krijg je dit --> Datingsites deel 30...quote:Op maandag 9 januari 2006 12:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
vrouwen en haar![]()
tijd dat ik eens een tondeuse koop... ha! ik heb helemaal geen haar, dan heb je ook niets op te merken he
* AirwiN pakt de 220 x 240 erbij en kruipt lekker tegen MissMSX aan...quote:
GF heeft geen datingsites nodigquote:Op maandag 9 januari 2006 12:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan krijg je dit --> Datingsites deel 30....
Die heeft al een girlfriend?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
GF heeft geen datingsites nodig![]()
![]()
De een jankte omdat ze ziek is en het allemaal niet wist. De ander ging gewoon meedoen geen enkele reden verderquote:Op maandag 9 januari 2006 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
die huilen alleen als er iets is... tenminste meestal..en vooral als ze ziek zijn of pijn hebben.
hier broodje en warme 'light' chocomelquote:Op maandag 9 januari 2006 12:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee hoor.. verwarming aan, koffie in handjes.. heerrrrrrrrrrrrrlijk
misschien minder 'werken'quote:
quote:
Goh heb je 'm nu al doorquote:Op maandag 9 januari 2006 13:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
GF -> GirlFriend
oh oh oh wat een humor weer
Geloof me, dat is het beste wat je op maandag van me gaat krijgenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
GF -> GirlFriend
oh oh oh wat een humor weer
doe je voorzichtigquote:
Altijd leuk, om jezelf dingen voor te nemen en ze dan uiteindelijk niet te doenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:25 schreef Mokster het volgende:
Hmmm... Nu heb ik een enorme lijst gemaakt met alles wat ik deze week moet doen op het werk, maar nu weet ik niet zo goed waar ik moet beginnen...
Begin met het delegeren van zoveel mogelijk werkzaamheden!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:25 schreef Mokster het volgende:
Hmmm... Nu heb ik een enorme lijst gemaakt met alles wat ik deze week moet doen op het werk, maar nu weet ik niet zo goed waar ik moet beginnen...
Komt toch niet doordat je blauw bent geworden ?quote:
Ja mooi is dat.. moet ik nog gaan uitkijken ookquote:Op maandag 9 januari 2006 13:29 schreef GF het volgende:
[..]
Altijd![]()
We gaan naar Rijswijk deze keer had ie gezegd![]()
kijk,, een groot gebouw! met IND eropquote:Op maandag 9 januari 2006 13:29 schreef GF het volgende:
[..]
Altijd![]()
Het is dat Google Earth resolutie mist en niet realtime genoeg is...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
kijk,, een groot gebouw! met IND erop
rijles
Kom je gezellig even binnen hier dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:29 schreef GF het volgende:
[..]
Altijd![]()
We hebben meerdere vrouwelijke verslaggevers ter plaatse natuurlijk!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is dat Google Earth resolutie mist en niet realtime genoeg is...
Da's nou juist het probleem. Het zijn allemaal werkzaamheden die naar mij gedelegeerd zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Begin met het delegeren van zoveel mogelijk werkzaamheden!![]()
In die richting zaten wij ook al te denken, jaquote:Op maandag 9 januari 2006 13:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kom je gezellig even binnen hier dan?
Of dat wel of niet moet gebeuren staat wat mij betreft compleet los van de rijlessen van [ betreffende user ]...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:36 schreef nixxx het volgende:
Hadden we toch een webcam in Moks' kantoor op moeten hangen..
* eensch is met desbetreffende user *quote:Op maandag 9 januari 2006 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of dat wel of niet moet gebeuren staat wat mij betreft compleet los van de rijlessen van [ betreffende user ]...
het zou wel een knallende opening van Mokstertv.com zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of dat wel of niet moet gebeuren staat wat mij betreft compleet los van de rijlessen van [ betreffende user ]...
Tijd voor een nieuw slachtoffer in de pikorde. Zoek een mannelijk sociaal minder toebedeelde collega uit. Knipper een paar keer lief met je blauwe ogen en binnen no time kun je jouw stapel werk op zijn bureau hebben liggen.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Da's nou juist het probleem. Het zijn allemaal werkzaamheden die naar mij gedelegeerd zijn
Ik krijg in één keer een visioen van een GF die zijn laatste adem uitblaast terwijl Mokster hem tegen haar boezem aandrukt...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
het zou wel een knallende opening van Mokstertv.com zijn
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg in één keer een visioen van een GF die zijn laatste adem uitblaast terwijl Mokster hem tegen haar boezem aandrukt...![]()
Voor, of na....?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg in één keer een visioen van een GF die zijn laatste adem uitblaast terwijl Mokster hem tegen haar boezem aandrukt...![]()
Er moet een slechter lot denkbaar zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik wil deze stelling niet onderschrijven zonder een uitgebreid persoonlijk onderzoekquote:Op maandag 9 januari 2006 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er moet een slechter lot denkbaar zijn.
komt meer doordat hij nu prioriteiten moet stellen denk ikquote:Op maandag 9 januari 2006 13:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Komt toch niet doordat je blauw bent geworden ?![]()
Ik weet er wel één: doodgaan en nooit seks gehad hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er moet een slechter lot denkbaar zijn.
Dan weet je nooit wat je hebt gemist...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet er wel één: doodgaan en nooit seks gehad hebben![]()
Ik weet niet of dat een goed of een slecht iets isquote:Op maandag 9 januari 2006 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan weet je nooit wat je hebt gemist...
Foei Nixxx!! You nasty thing you!!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wil deze stelling niet onderschrijven zonder een uitgebreid persoonlijk onderzoek
Lees: Mail me maar voor een afspraak!quote:
quote:
In tegenstelling tot het "kom maar binnenwippen" tegen GFquote:Op maandag 9 januari 2006 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lees: Mail me maar voor een afspraak!![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kom je gezellig even binnen hier dan?
We hadden gister al besloten om samen een keer een filmpje te gaan bekijken...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lees: Mail me maar voor een afspraak!![]()
buiten wippen is zo koud op dit momentquote:Op maandag 9 januari 2006 14:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het "kom maar binnenwippen" tegen GF.
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
We hadden gister al besloten om samen een keer een filmpje te gaan bekijken...![]()
onmogelijk! propaganda!quote:
hé jasses marc.. af en toe ....dan.. dan...quote:Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De een jankte omdat ze ziek is en het allemaal niet wist. De ander ging gewoon meedoen geen enkele reden verder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |