ik heb nog karate gedaan (niet echt lang), en ben sinds een aantal maanden beginnen boksen ... misschien ga ik binnen een aantal jaar meedoen aan competitie, maar ben daar nog lang niet zeker vanquote:Op vrijdag 7 april 2006 02:59 schreef TheVotary het volgende:
De tracker was ook al ontzettend traag de laatste keer dat ik er keek. Ik haal ook eigenlijk meer binnen de laatste tijd met die 2 wrestlesites. Daar vind ik het makkelijker om mijn ratio op pijl te houden.
Ik ben er nog steeds voor om van dit topic gewoon een algemeen MMA topic te maken. Een apart UFC topic erbij lijkt me niet nodig. Het loopt hier nou ook weer niet bepaald storm ofzo. Misschien een idee voor als deze vol zit en de volgende user wil een nieuwe openen.
Zijn er eigenlijk ook daadwerkelijke beoefenaars van het MMA gebeuren hier actief? Zelf doe ik al een hele poos niks meer aan vechtsport. Heb even een poosje aan ashihara karate gedaan, maar dat staat toch wel ver van het MMA gebeuren af. Al hadden we gelukkig wel een trainer die ook inzag dat grondtraining erg leuk en nuttig was. Vond dat ook altijd een zeer leuk onderdeel van de trainingen.
ben benieuwd naar de finale...quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:47 schreef THCees het volgende:
Bushido 10 was wel weer errug vet hoor !!!![]()
mooie mooie knockouts, weinig grondgevecht?
Gomi's eerste verlies (en hoe) !
Maaar wat staat er te wachten op 5 mei : De strijd der Titanen
16 vechters![]()
geen gewichtsklasse![]()
ik ben benieuwd![]()
Shogun zal nog niet volledig hersteld zijn denk ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:13 schreef Dacide het volgende:
[..]
ben benieuwd naar de finale...
ik verwacht iets in de trent van:
fedor VS crocop/silva/shogun (en stiekem geef ik zelfs barnett een kans)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 april 2006 00:21 schreef Dacide het volgende:
Heb de eerste episode van ultimate fighter gezien... Leuke aflevering..was zeker een leuke aflevering en belooft echt een fantastisch seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
zeer goed planquote:Op zondag 9 april 2006 19:43 schreef RenzoBrad het volgende:
Tnx mitt!
ff iets anders... werd hier subtiel op gewezen door iemand. We moeten het hier publiekelijk niet teveel hebben over "de" tracker. Aangezien dit een voor iedereen toegankelijk forum is vind je via zoekmachines makkelijk informatie over de tracker. Do not underestitmate the power of g00gle wat dat betreftAls iemand vragen oid heeft over de tracker, mail het dan ipv op dit forum te plaatsen. Als iedereen zich hier aan houdt zal de tracker minder vaak offline gaan... Dus ook niet "mm@ tr@cker" (met echte A's) plaatsen, deze 2 woorden nooit meer achter elkaar gebruiken aub...
Hij oogt zo traag en passief. Alsof hij de avond ervoor flink op stap is geweest.quote:Op maandag 10 april 2006 12:19 schreef Dacide het volgende:
vovchanchyn
beetje nog van de oude garde... hij is zeker een goede vechter hoor... vond het knap van overeem dat ie hem toen verlagen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |