Ergo: je moeder is een pauper?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Je hebt altijd die paupers en sjonnie's die midden in de nacht nog friet gaan halen.![]()
Is het normaal om op je 17de al rond elven naar bed te gaan dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef Biogarde het volgende:
En daar komt nog eens bij, dat je allang op bed hoort te liggen![]()
Mijn broertje van 18 ligt al op z'n nestquote:Op zondag 8 januari 2006 23:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is het normaal om op je 17de al rond elven naar bed te gaan dan?
Nee. Dat geeft zo'n vette boel en stank in de keuken.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:28 schreef El_Rolando het volgende:
Heb je zelf geen frituurpan?
Je kunt ook... uhh.... gewoon niet snacken....quote:Op zondag 8 januari 2006 22:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Me moeder is net terug van werk en is langs de snackbar gegaan om een paar kroketten en bami-blokken te halen.
En nu heb ik dus 1 kroket en 1 bami-blok op en ik voel me vettig en vol. Ik heb vette handen.
Ik heb het gevoel dat ik ieder moment kan overgeven.![]()
En ik moet ook nog eens 2 uur wachten voordat ik met een enigzins opgeruimde maag kan slapen.![]()
Verdomde snackbars ook! Ze zouden na achten al hun deuren moeten sluiten, maar nee.
Je hebt altijd die paupers en sjonnie's die midden in de nacht nog friet gaan halen.![]()
Na het uitgaan smaakt alles.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gister om kwart voor 2 nog een paar lekker frikandellen in bed gegeten!heeeeerlijk geslapen daarna
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |