mmm, moet ik dit tegen haar vertellen?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:47 schreef BlueEyed het volgende:
Nee, dat noemt men nu hormonen.
Wat is het toch heerlijk om een puber te zijn he!
Doe maar niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
mmm, moet ik dit tegen haar vertellen?
wij zijn hele goede vrienden en kennen elkaar al vanaf peutertijd maar nog nooit intiem geweest of zo
ze kleedde zich niet uit. ze had alleen haar blouse waarin ze slaapt aan op een kier staan en deed voor de lol iets meer open. ik zie haar ook wel eens in beha en string als ik er kom...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef Koentje3 het volgende:
gast, wtf doe je achter je pc als die chick je voor je uitkleed.. Rush je ass daarheen dan.
ja maar die had ik alleen op mijn hoofd gericht staan, dus ze heeft niks gezienquote:
Jij kan zonder uitdrukking op je gezicht je klusje klaren?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:51 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ja maar die had ik alleen op mijn hoofd gericht staan, dus ze heeft niks gezien
we zijn altijd heel eerlijk tegen elkaar.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:52 schreef Slarioux het volgende:
Als je haar nooit meer wilt zien moet je het idd zeggen.
Nog vreemder als zijn pc in de woonkamer stond bij zijn oudersquote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef Wojworshebn het volgende:
wel vreemd als je nu bij je ouders in de woonkamer zit![]()
ik maakte toch geen geile bewegingen met mijn gezicht!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij kan zonder uitdrukking op je gezicht je klusje klaren?
Het wordt pas echt vreemd als z'n vader er naast zat met z'n gulp openquote:Op zondag 8 januari 2006 22:53 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Nog vreemder als zijn pc in de woonkamer stond bij zijn ouders![]()
WTF?!? en je denkt echt niet dat ze je gekke koppen heeft zien trekken!!! hulde hoor!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:51 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ja maar die had ik alleen op mijn hoofd gericht staan, dus ze heeft niks gezien
Ja, maar klaarkomen achter de webcam terwijl zij haar decollette (zixs) laat zien lijkt me nou niet iets dat bevorderlijk is voor de vriendschappelijke relatie die jullie hebben. Over sex praten is namelijk iets anders dan dit.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:53 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
we zijn altijd heel eerlijk tegen elkaar.
we weten alles van elkaar. ook intieme dingen die we met anderen hebben beleefd
Ik zou daarom dus ook gewoon zeggen als je der weer ziet:quote:Op zondag 8 januari 2006 22:53 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
we zijn altijd heel eerlijk tegen elkaar.
we weten alles van elkaar. ook intieme dingen die we met anderen hebben beleefd
jah vooral doenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
mmm, moet ik dit tegen haar vertellen?
wij zijn hele goede vrienden en kennen elkaar al vanaf peutertijd maar nog nooit intiem geweest of zo
Natuurlijk nietquote:Op zondag 8 januari 2006 22:54 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik maakte toch geen geile bewegingen met mijn gezicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |