En dan, gaat er dan en geheime deur open. Net zoals bij Ali baba en de 40 rovers.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:41 schreef Fokkedop het volgende:
Zuipen, snuiven, spuiten, slikken.
Achter elkaar.
hoeft niet eens. ook in jezelf ga je struikelen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:43 schreef RemcoW85 het volgende:
Moet ik dat hardop doen of is dat niet noodzakelijk ?
Hier wordt de RIAGG al gebeld door die ongein.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef -Numlock- het volgende:
Mijn moeder kijkt me nu heel raar aan.![]()
Dat was ook de inspiratie op deze topicquote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Dirktator het volgende:
Zeg heel snel: Heksheksheksheksheks.....lollercopter, je zegt nu seks!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Dirktator het volgende:
Zeg heel snel: Heksheksheksheksheks.....lollercopter, je zegt nu seks!![]()
![]()
![]()
DIT! Het is DIT topic! Niet DEZE!!! DIT! AAAAAAAARRRRRGGGGGHHHHH!!!!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Dat was ook de inspiratie op deze topic![]()
nee, deze.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:51 schreef juiced het volgende:
[..]
DIT! Het is DIT topic! Niet DEZE!!! DIT! AAAAAAAARRRRRGGGGGHHHHH!!!!!!
![]()
Zonde van je tijd mênquote:Op zondag 8 januari 2006 21:51 schreef juiced het volgende:
[..]
![]()
quote:
Het mag allebei, heb ik ooit nog eens een topic over geopend.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:51 schreef juiced het volgende:
[..]
![]()
zonde van je tijd, want ik wist het wel.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
Topic betekend letterlijk, onderwerp van gesprek.
En deze onderwerp van gesprek is misschien in de Bijlmer gebruikelijker![]()
Ik dacht dat je onder de naam 'Croupouque' alleen grappige posts deed?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef Croupouque het volgende:
"KateMossKateMossKateMossKateMossKateMossKateMoss".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |