abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33868761
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:20 schreef snopprinses het volgende:
heeft iemand al ervaringen gehad met Mama Caca of Ocean Salt?
Mama caca is bij mij heel mooi geworden. Ik heb redelijk donker haar van mezelf, maar er zat een mooie rooie glans over heen.
Ocean Salt vind ik heerlijk, maar een boel mensen vinden hem te grof voor het gezicht.
pi_33870020
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:50 schreef Elefes het volgende:
Ik heb hier nog een proefje liggen van een Lush deo (gekregen in de winkel), ongebruikt. Ik kan het je wel sturen als je wilt? Het lijkt mij niet fijn namelijk
oeh graag welke soort heb je?

Oh en nog een vraagje, ik heb uit een giftbox zoon 10% korting ding gekregen in Londen, kan ik die ook in Nederland gebruiken? en zoja, alleen in de winkels of ook op internet?
pi_33870513
Hij is geldig in alle lush winkels. Verder is hij op internet niet geldig op de nederlandse site maar wel op de engelse site.
pi_33870625
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:58 schreef debby1973 het volgende:
Hij is geldig in alle lush winkels. Verder is hij op internet niet geldig op de nederlandse site maar wel op de engelse site.
hm dat is jammer.. nou dan zal ik toch maar een keertje naar Amsterdam moeten
pi_33871069
Ik weet niet of je een credit card hebt? Anders is het nml erg de moeite waard om op de engelse site te bestellen. De produkten zijn een stuk goedkoper en daar bovenop krijg je 10% korting. De verzendkosten zijn ongeveer 18 euro. Ik bestel elke keer samen met een stuk of 4-5 andere lushies en ben zo echt veel goedkoper uit.
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2006 @ 17:16:07 #56
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_33871078
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:52 schreef zwahiel het volgende:
Black Coal tandenpoets (wat is dat een mini tube!)
Ik hoop dat je ermee overweg kan want het is net gelei en glibbert tussen je tanden en de tandenborstel door en ik had er alleen maar ruzie mee
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  maandag 9 januari 2006 @ 17:33:08 #57
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_33871672
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:16 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik hoop dat je ermee overweg kan want het is net gelei en glibbert tussen je tanden en de tandenborstel door en ik had er alleen maar ruzie mee
Geen wonder dat het zo'n mini tube is

Ik heb net ff gebeld met Lush in Den Bosch, ik kan mijn Strawberry Twins gewoon ruilen voor Bala Bing Bala Boom
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_33872433
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:44 schreef Bob. het volgende:

[..]

oeh graag welke soort heb je?
Het is Krystal. Ruikt op zich wel lekker, maar ik kan nog niets met het idee van een solid deo, de fles vind ik te makkelijk
Mail me maar op loezs en dan hotmail, dan kunnen we het verder afhandelen als je wilt!
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33872558
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:52 schreef zwahiel het volgende:
Jawel dat wordt even minder eten deze laatste weken tot de stufi

Ik ben zojuist bij Lush in Den Bosch geweest

*knipknip*
Ook ik zal honger moeten lijden

Heb net gekocht: The Blond (heerlijk, ik heb die geur gemist!), Sleepy head & Dream Time (ook die geur... en het werkt ook ), Sweet Japanese Girl, Elixer (voor Anitra) en als free gift een flesje Tramp

Als Free Gift mocht ik trouwens maar uit een beperkt aantal dingen kiezen! Vond het een beetje flauw. Stukje snowcake mocht bijvoorbeeld niet
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_33872953
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:59 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Heb net gekocht: The Blond (heerlijk, ik heb die geur gemist!), Sleepy head & Dream Time (ook die geur... en het werkt ook ), Sweet Japanese Girl, Elixer (voor Anitra) en als free gift een flesje Tramp

Als Free Gift mocht ik trouwens maar uit een beperkt aantal dingen kiezen! Vond het een beetje flauw. Stukje snowcake mocht bijvoorbeeld niet
Wat raar dat dat niet mocht? Ik dacht dat de kerstspullen juist free gifts waren..

Heb je Dream Time Temple Balm gekocht, en zo ja werkt dat echt? Ook om te relaxen bijvoorbeeld..?

En heeft iemand hier ervaring met Woosh, en Woosh Temple Balm en of die ook een beetje opbeurend zijn
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  maandag 9 januari 2006 @ 18:15:48 #61
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33873100
In Den Bosch hanteerden ze duidelijk andere regels wbt Free 05. Een kleine selectie van producten werd weggegeven. Ik zelf kreeg alleen een 250 ml SF. Sowieso in Nederland is het erg verwarrend gegaan allemaal. Maar daar komt volgend jaar verandering in, omdat een heleboel Dutch Lushies hebben geklaagd bij de Big Boss .
Whatever I want.
pi_33873746
Dream Time Teple Balm heb ik voor het eerst gekocht maar met de Head Time Massage Bar heb ik erg goede ervaringen en het ruikt ook nog eens heel erg lekkker

Free actie is inderdaad rommelig want in de Kalverstraat was het weer anders (was vandaag in de Leidse straat)
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  maandag 9 januari 2006 @ 19:13:30 #63
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_33875226
Meaghan, ik heb je envelop ontvangen! echt heel erg leuk! heb veel plezier gehad met uitpakken en ga denk ik nog meer plezier hebben met testen. Doe zo'n zakje douchegel in mijn sporttas, want moet zo trainen.

thx!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_33875284
in haarlem waren alleen de producten emt een gele sticker de free gifts.
dat waren uiteraard alleen de kerstproducten die over waren
helaas was de grote en de middel snow fairy al op .
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2006 @ 19:22:03 #65
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_33875596
Ja ik vond 't stom. Ik kwam de Lush binnen en zag nog flessen Snow Fairy van 500 ml staan. Dus ik denk: Yes dat wordt gratiesss (zo staat aangegeven op de site, dat je dus uit alle kerstproducten mag kiezen) Maar ik kon alleen uit de kerst bad producten en Angels Delight, 't Was the night before Christmas (niet eens snowcake ) en Egg Snogg kiezen. Maar 't gekke was, ik kon ook uit niet-kerst producten kiezen, zoals de poeders en 2 kleine soorten douche gels. Beetje vreemd. Maar ik was dan ook weer stom en trok mijn mond niet open.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  maandag 9 januari 2006 @ 19:23:07 #66
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33875645
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef Skaai het volgende:
Maar 't gekke was, ik kon ook uit niet-kerst producten kiezen, zoals de poeders en 2 kleine soorten douche gels. Beetje vreemd. Maar ik was dan ook weer stom en trok mijn mond niet open.
Jij bent een van de vips daar .
Whatever I want.
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2006 @ 19:29:02 #67
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_33875896
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:23 schreef PeRi het volgende:

[..]

Jij bent een van de vips daar .
Ja en zodra ik de deur uit liep trokken ze de poeders en douchegels snel uit het schap en gooiden die achter de balie, wedden
Narcotic is trouwens lekker, heerlijk duister geurtje
pi_33877148
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:59 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Euh ja, ik ging even langs Lush omdat ik vergeten was Dreamcream en Ultrabland te bestellen en om toch nog maar Herbalism te halen omdat Aqua Marina zo tegenviel. Ultrabland was op, maar ik kwam terug met:

Dreamcream
Herbalism
Wiccy
2 Hollywood
100 gram B4B
100 gram H4S

Gratis:
100 gram B4B
120 gram Angel's Delight

Hollywood, Wiccy en AD liggen nog in de kofferbak, anders ruikt m'n moeder dat ik weer bij Lush ben geweest.

Maar ik ben nu bezig wat dingen op Ebay te zetten, want dit wordt te gek.
Oh ja, en geen Lush meer kopen dit jaar natuurlijk.
Sanity is (not) statistical
pi_33878151

Oh, ik ben een verlanglijstje aan het maken voor Londen want ik heb nog een 10% kortingsbon enzo en in Londen geef ik anders nooit geld uit Maar ik dacht altijd dat ze in Engeland ook andere producten hadden dan hier maar ik heb nog niks raars gezien? Sommige dingen zijn wel wat goedkoper maar ze hebben er niks aparts ofzo, of kijk ik scheel op de website? (goed mogelijk).
Tap tap tap
pi_33878240
Ik hoor jullie erg vaak over proefjes en gratis producten. Daar word ik uiteraard nieuwsgierig van en vraag me dan ook af hoe en wanneer je die krijgt?
pi_33878270
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:57 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Hollywood, Wiccy en AD liggen nog in de kofferbak, anders ruikt m'n moeder dat ik weer bij Lush ben geweest.

Jouw moeder zou familie kunnen zijn van de mijne
Tap tap tap
  maandag 9 januari 2006 @ 20:27:09 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33878526
Ik vertel mijn moeder ook nooit iets over nieuwe Lushproducten.

De eerste vraag die ze dan stelt is: "En waar heb je dat dan wel niet van betaald?"
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33878584
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef vriendinnie het volgende:
Ik hoor jullie erg vaak over proefjes en gratis producten. Daar word ik uiteraard nieuwsgierig van en vraag me dan ook af hoe en wanneer je die krijgt?
ik heb vorige week een think pink bruisbal gratis gekregen
ik wilde deze graag hebben, maar was uitverkocht..dus heb ik de tester gekregen zodat ik niet zolang hoefde te wachten
pi_33878673
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef CherryLips het volgende:

Oh, ik ben een verlanglijstje aan het maken voor Londen want ik heb nog een 10% kortingsbon enzo en in Londen geef ik anders nooit geld uit Maar ik dacht altijd dat ze in Engeland ook andere producten hadden dan hier maar ik heb nog niks raars gezien? Sommige dingen zijn wel wat goedkoper maar ze hebben er niks aparts ofzo, of kijk ik scheel op de website? (goed mogelijk).
Nee, rare dingen hebben ze er niet. Wel hebben ze de nieuwe producten altijd eerder dan wij hier, dus misschien heb je daar dan wel iets wat we hier nog niet hebben. Enneh, goedkoper is het idnerdaad ja. Ik was vandaag m'n kortingsbon dus vergeten. Ik heb er twee zelfs nog. Stom he, hij lag gewoon nog thuis in de discondoos.
Sanity is (not) statistical
pi_33878916
Oja, want er gaan wat artikelen uit, dus daar moet ook weer wat voor in de plaats komen he
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')