neequote:Op zondag 8 januari 2006 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
Hallo allemaal?
Foto's op mijn site al gezien![]()
Ik niet hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 21:03 schreef Litpho het volgende:
Wie is die gozer die door onze topicwake heenpraat?.
Neequote:Op zondag 8 januari 2006 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
Hallo allemaal?
Stoere foto's!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
Hallo allemaal?
cases toch??quote:Op zondag 8 januari 2006 21:20 schreef Plato1980 het volgende:
Weet iemand wat het meervoud van "casus" is?![]()
Ben je in Thailand geweest... Neem je ontzettend veel foto's... Maar de belangrijkste bezienswaardigheden leg je niet vastquote:Op zondag 8 januari 2006 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
Hallo allemaal?
Mijn huisgenoeten zeiden dat het een leuke serie is.quote:
Veel sex iigquote:Op zondag 8 januari 2006 21:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn huisgenoeten zeiden dat het een leuke serie is.
En dat zijn?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben je in Thailand geweest... Neem je ontzettend veel foto's... Maar de belangrijkste bezienswaardigheden leg je niet vast![]()
Thaise hoeren natuurlijkquote:
Dat wat we hebben zien staan kon mijn camera niet aanquote:
Dat weten QyRoZ.en.Anthraxx welquote:Op zondag 8 januari 2006 21:28 schreef Godt het volgende:
[..]
Zo te zien niet![]()
Waar kan ik dat aanvragen?
Ik denk dat deze mod je wel verder kan helpen:quote:Op zondag 8 januari 2006 21:28 schreef Godt het volgende:
[..]
Zo te zien niet![]()
Waar kan ik dat aanvragen?
Kom op... Iedereen weet waarom vieze mannetjes naar Thailand gaanquote:Op zondag 8 januari 2006 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wat we hebben zien staan kon mijn camera niet aan![]()
De goedkope handgemaakte zijden pakken. Toch?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kom op... Iedereen weet waarom vieze mannetjes naar Thailand gaan
Waarom zit jij dan nog hier?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef JoeyT het volgende:
Ff lekker je schwanz in een 11 jarig kipje gestopt voor 1 dollar?
Nee, die zijn ook meegeblauwd met hun eigenaars.quote:
Omdat ik mn schwanz in een 22 jarig kipje stopquote:
Je weet dat je op 11 jaar een stuk meer keus hebt uit korte meisjes met het juiste figuur, toch?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat ik mn schwanz in een 22 jarig kipje stop
Hehehe heet dat zo tegenwoordigquote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
De goedkope handgemaakte zijden pakken. Toch?.
Ah, die ervaring heb je dus alquote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ff lekker je schwanz in een 11 jarig kipje gestopt voor 1 dollar?
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef Litpho het volgende:
Je weet dat je op 11 jaar een stuk meer keus hebt uit korte meisjes met het juiste figuur, toch?
Als ik deze niet was tegengekomen zou ik idd gaan rondhangen op schoolpleinenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat je op 11 jaar een stuk meer keus hebt uit korte meisjes met het juiste figuur, toch?
inkopper: Hoe lang al droog?quote:
Hoi Metro, leeuk dat je er weer eens bent.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik deze niet was tegengekomen zou ik idd gaan rondhangen op schoolpleinen![]()
Dat moet je ook helemaal niet gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
nieuw![]()
Username: nixxx (klik hier om onder een andere naam te posten) dat werkt helemaal niet
Jij bent tenminste goed bezigquote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat ik mn schwanz in een 22 jarig kipje stop
Aantal jaren, maar ik zit daar niet zo mee zoals sommigen.quote:
Toch wel een beetje hequote:Op zondag 8 januari 2006 21:39 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Aantal jaren, maar ik zit daar niet zo mee zoals sommigen.
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
# Vind je lang haar mooier bij vrouwen?
geen zin om IE op te startenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:35 schreef Godt het volgende:
[..]
Dat moet je ook helemaal niet gebruiken![]()
23 jaar hierquote:Op zondag 8 januari 2006 21:39 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Aantal jaren, maar ik zit daar niet zo mee zoals sommigen.
Het is wel duidelijk dat je me niet kentquote:Op zondag 8 januari 2006 21:40 schreef JoeyT het volgende:
Toch wel een beetje he
Denk vannacht maar aan Joey![]()
Je valt op kortharige tekkels?quote:
Nee, ik had het niet over zijn post maar over zijn actie van van de week.quote:
Als ik met droogstaan zou zitten, zou dat een paardemiddel zijnquote:
Dat geloof ik nietquote:
Hehehe, ik zie me dan ook niet als baas hier, maar meer als inspiratorquote:Op zondag 8 januari 2006 21:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik met droogstaan zou zitten, zou dat een paardemiddel zijn.
Sappig broodjequote:
En ik schroom me er niet voor om het nog een keer te doenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:43 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, ik had het niet over zijn post maar over zijn actie van van de week.
Ik vond het erg flauw van je.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En ik schroom me er niet voor om het nog een keer te doen![]()
![]()
Een geintje is leuk, maar als het te vaak gedaan wordt dan heb je gewoon een slechte aan me . . .
Welke rel heb ik nou weer gemist?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vond het erg flauw van je.
Maar goed, zand er over.![]()
Gelukkig weet ik niet hoe de betreffende persoon eruit zietquote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Anthraxx het volgende:
Als ik vannacht aan Joey moet denken dan heb ik meteen weer last van mijn slaapgebrek. Doe maar niet
Dat gaat twee kanten op. Zand eroverquote:Op zondag 8 januari 2006 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vond het erg flauw van je.
Maar goed, zand er over.![]()
Thx babe!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Anthraxx het volgende:
Als ik vannacht aan Joey moet denken dan heb ik meteen weer last van mijn slaapgebrek. Doe maar niet
Je gelooft dus nog steeds in de zwaar overtrokken verhalen van sommige mensen?quote:
met rosbief zeker?quote:
Je moet iets zonder vergelijkingsmateriaalquote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je gelooft dus nog steeds in de zwaar overtrokken verhalen van sommige mensen?
Je hebt het ego van Zaphod Beeblebrox. Alleen die was leuker.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Thx babe!
Ik snap edat t moeilijk slapen is alsje de eiffeltoren in je broek hebt...
Vind sex toch wel beter dan een lekkere whopper... En geloof me... Ik hou van whoppersquote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als 99% van de mensen zegt dat het ultiem lekker is, dan geloof ik dat graagquote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef MSXUser het volgende:
[..]
wat een lief strikje heb je in je haar meisjequote:
Alhoewel ze allebei met hun tweede kop denken.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt het ego van Zaphod Beeblebrox. Alleen die was leuker.
Ik heb geen honger maar ik stop me vol...quote:
Beide van mij...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:51 schreef Plato1980 het volgende:
Verwarrend twee van die msx-figuren. Wie van de twee is nu de kloon?
Geen van beidequote:Op zondag 8 januari 2006 21:51 schreef Plato1980 het volgende:
Verwarrend twee van die msx-figuren. Wie van de twee is nu de kloon?
Voor Joey geldt dit enorm waarschijnlijk: Is desire to mate a feeling?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alhoewel ze allebei met hun tweede kop denken.
ja duh, die had twee hoofden.. hoe cool kun je zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt het ego van Zaphod Beeblebrox. Alleen die was leuker.
Zaphod: "I'm so cool you could store a meat inside me for months."quote:Op zondag 8 januari 2006 21:54 schreef JoeyT het volgende:
Nooit van gehoord... Moet wel cool zijn dus...
Speciaal voor jullie gedaanquote:Op zondag 8 januari 2006 21:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat een lief strikje heb je in je haar meisje
Post je dit om die Charles & Eddie-bekentenis te neutraliseren?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:24 schreef Litpho het volgende:
Even ter overbodige mededeling: Leonard Cohen roeleert.
Of jij bent heeeeel langzaamquote:
zodat ik je beter kan vasthoudenquote:
Uiteraardquote:Op zondag 8 januari 2006 21:56 schreef broer het volgende:
Overigens heb je wel gelijk!
Glad to be of servicequote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef nixxx het volgende:
nieuwe avatar!!!! beweging!! * nixxx epilepsieaanval krijgt
Het heeft toch even geduurd voordat ik het doorhad.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:52 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Geen van beide
Volgens mij zijn we vrij gemakkelijk uit elkaar te houden.
Miss!quote:
Waar heb ik dat eerder gehoord vandaag?quote:
Hoor je er niet meer bij?quote:
Ja, waar?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar heb ik dat eerder gehoord vandaag?
Airtjequote:
Verklap nou niet!quote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:
Hou je mond! We hadden afgesproken dat het tussen ons zou blijven!quote:
Hoe t met iedereen is weet ik niet, maar met mij is t primaquote:
Was het zo onduidelijk dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
Het heeft toch even geduurd voordat ik het doorhad.![]()
sorryquote:
Goed, naar de omstandigheden wel.quote:
Stomme uitdrukking is dat altijd. Als je op sterven ligt kan het naar omstandigheden nog steeds goed met je gaan.quote:
Ja, dat ken ik...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:06 schreef MSXUser het volgende:
Hoewel, als ik hoor wat sommige mensen allemaal voor ideeën hebben over MissMSX en mij.... daar word ik ook niet echt vrolijk van.
Ik heb me net ingeneukt!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoor je er niet meer bij?
Owh wacht, dat is buitengesloten
Ik hoop in die omstandigheden dat ook te kunnen zeggenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Stomme uitdrukking is dat altijd. Als je op sterven ligt kan het naar omstandigheden nog steeds goed met je gaan.![]()
Redelijkquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hou je mond! We hadden afgesproken dat het tussen ons zou blijven!
Dat zegt dan wel genoeg over je neukkwaliteiten denk ikquote:Op zondag 8 januari 2006 22:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb me net ingeneukt!
en nu al niet meer er bij horen![]()
Hoe vaak heb je het bed met Yvonne gedeeld voordat je tot moderator gepromoveerd werd?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb me net ingeneukt!
en nu al niet meer er bij horen![]()
Yvonne?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je het bed met Yvonne gedeeld voordat je tot moderator gepromoveerd werd?![]()
Klopt jaquote:Op zondag 8 januari 2006 22:06 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Hoewel, als ik hoor wat sommige mensen allemaal voor ideeën hebben over MissMSX en mij.... daar word ik ook niet echt vrolijk van.
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Yvonne?![]()
Ik gaf de voorkeur aan Danny![]()
Jij hebt inderdaad een dubbel probleem op dat gebiedquote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef MissMSX het volgende:
Klopt ja
Ik heb ook nog eens datzelfde probleem met popolon
Met m'n nieuwe icoon niet meer denk ikquote:Op zondag 8 januari 2006 22:12 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad een dubbel probleem op dat gebied
Ok ok, retro dan... of vintagequote:
Als je je uploadicon niet verandert denk ik toch welquote:Op zondag 8 januari 2006 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met m'n nieuwe icoon niet meer denk ik
Zo beter?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je je uploadicon niet verandert denk ik toch wel.
Die zie je toch alleen maar in de profielpagina.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef Litpho het volgende:
Als je je uploadicon niet verandert denk ik toch wel.
Hangzequote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef nixxx het volgende:
ik ga eens even voor de tv hangen...fijne avond allen
Hij past wel bij je karakter...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met m'n nieuwe icoon niet meer denk ik
Een beetje vreemd maar wel lekker bedoel je?quote:
QyRoZ!quote:
Dat ook, en ik kan er ook niet mee stoppen om er naar te blijven kijken...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een beetje vreemd maar wel lekker bedoel je?
Allemaal! Draadloos internet zelfs. Wat een vooruitgang.quote:
Tof. Enzo.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:27 schreef AirwiN het volgende:
Q!
Bedankt voor de mp3's. Ik heb alles gedownload!
Het wordt steeds dubbelzinnigerquote:Op zondag 8 januari 2006 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ook, en ik kan er ook niet mee stoppen om er naar te blijven kijken...![]()
Pauperquote:Op zondag 8 januari 2006 22:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Allemaal! Draadloos internet zelfs. Wat een vooruitgang.
Zo lekker slapen. Morgen weer vroeg er uit om te beulen voor de baas.
Creatief op zondag avond is goedquote:Op zondag 8 januari 2006 22:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Wel half hoor, ben even creatief met leuke dingen
Dat klinkt alsof je om 5.00 uur moet beginnen met het handmatig ploegen van het land.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:27 schreef QyRoZ het volgende:
Zo lekker slapen. Morgen weer vroeg er uit om te beulen voor de baas.
Ik denk eerder dat je verward bent doordat AirwiN in zijn leven nog niet zo duidelijk is geweestquote:
Ik ben in m'n hele leven nog nooit zo'n gentleman geweest als toen ik deze absoluut niet-dubbelzinnig bedoelde opmerking over jouw icoon maakte...quote:
heb toevallig iets leuks gezien vanavond bij mij in de buurt. een bed en brochje voor 30 euro per nacht per persoon. met huiskamertje en goede sanitairvoorziening. zo leuk dat ik het jammer vind dat ik zo dicht bij woonquote:Op zondag 8 januari 2006 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Creatief op zondag avond is goed![]()
Ik ben yorin travel aan het kijken. Hier wil ik ook op vakantie (Frans Polynesie)![]()
de 1000 euro per nacht verzin ik wel wat op![]()
Hij is nu anders duidelijk genoegquote:Op zondag 8 januari 2006 22:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je verward bent doordat AirwiN in zijn leven nog niet zo duidelijk is geweest.
Het is al goed hoor schatquote:Op zondag 8 januari 2006 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben in m'n hele leven nog nooit zo'n gentleman geweest als toen ik deze absoluut niet-dubbelzinnig bedoelde opmerking over jouw icoon maakte...![]()
En jij woont waar ergens?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb toevallig iets leuks gezien vanavond bij mij in de buurt. een bed en brochje voor 30 euro per nacht per persoon. met huiskamertje en goede sanitairvoorziening. zo leuk dat ik het jammer vind dat ik zo dicht bij woon
Ja, dit is zoveel gentleman als het gaat wordenquote:
Gelukkig maar... Kusjekroel?quote:
Ach je hebt ook mensen die de hele zomer op een camping gaan staan die op steenworp afstand van hun eigen huis ligt.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
heb toevallig iets leuks gezien vanavond bij mij in de buurt. een bed en brochje voor 30 euro per nacht per persoon. met huiskamertje en goede sanitairvoorziening. zo leuk dat ik het jammer vind dat ik zo dicht bij woon
7 uur opstaan is bijna net zo erg hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je om 5.00 uur moet beginnen met het handmatig ploegen van het land.![]()
Dat zijn wel weer genoeg messen in mijn rug voor een avond...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dit is zoveel gentleman als het gaat worden.
Ooit vind ik de plek waar het jeukt, ik beloof het jequote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn wel weer genoeg messen in mijn rug voor een avond...![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ach je hebt ook mensen die de hele zomer op een camping gaan staan die op steenworp afstand van hun eigen huis ligt.
Oeh, goed idee, even kijken waar de campings hier in de buurt zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ach je hebt ook mensen die de hele zomer op een camping gaan staan die op steenworp afstand van hun eigen huis ligt.
Wat een luxeleventjequote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef QyRoZ het volgende:
7 uur opstaan is bijna net zo erg hoor.
Jij hebt meer te bieden zeker?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dit is zoveel gentleman als het gaat worden.
Kusjekroelquote:
Waar dan? Ik zie nietsquote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn wel weer genoeg messen in mijn rug voor een avond...![]()
Daar durf ik niet aan te twijfelenquote:
Nee, mijn wekker gaat om 6 uur, dus niet zeikenquote:
dat weet ik, of ze gaan gezellig met de boot weg (jaja, ook 20 kilometer vanaf hun huis) maar dat wil niet zeggen dat ik zo'n gek ben!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zal ik zeggen dat Sinterklaas bestaat.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
Straks ga je ook nog zeggen dat sinterklaas niet bestaat![]()
Gezelligquote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef QyRoZ het volgende:
Oeh, goed idee, even kijken waar de campings hier in de buurt zijn.
Dat is ook niet mijn rug waar je nu kijkt...quote:
Moet er niet aan denken.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, mijn wekker gaat om 6 uur, dus niet zeiken
Kom maar op met die riek.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
stadsjer met vooroordelen...
zal ik je laten voelen dat ik niet een boer ben!![]()
Voor een paar dagen is het toch niet zo'n probleem?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
dat weet ik, of ze gaan gezellig met de boot weg (jaja, ook 20 kilometer vanaf hun huis) maar dat wil niet zeggen dat ik zo'n gek ben!
Jij niet nee... ik welquote:
Ik vind het ook een raar idee om vlakbij huis op vakantie te gaan. Ik vind het strand voor een paar dagen bijvoorbeeld best aardig, maar ik ga echt geen hotelletje in Katwijk of Noordwijk op een half uur fietsen van mijn huis boeken.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:39 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Voor een paar dagen is het toch niet zo'n probleem?
Ga jij nou maar slapen ouwe manquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
stadsjer met vooroordelen...
zal ik je laten voelen dat ik niet een boer ben!![]()
Dat staat je uiteraard vrij.quote:
Ik las laatst ergens dat een man bij een burenruzie in Roosendaal omgebracht was met een riek. Deed me echt denken aan een rechtbankverslag uit 1450 of zo.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die heb ik niet nodig, doe dat heel anders
De trent voor 2006? Op vakantie in je eigen wijkquote:Op zondag 8 januari 2006 22:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Van zoiets moet je natuurlijk ook geen vakantie maken, da's gewoon zonde.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind het ook een raar idee om vlakbij huis op vakantie te gaan. Ik vind het strand voor een paar dagen bijvoorbeeld best aardig, maar ik ga echt geen hotelletje in Katwijk of Noordwijk op een half uur fietsen van mijn huis boeken.
Goed plan, ik ga mee ook...quote:
Weltrustequote:
klopt, heb ik ook gelezen, maar roosendaal is geen Fryslânquote:Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat een man bij een burenruzie in Roosendaal omgebracht was met een riek. Deed me echt denken aan een rechtbankverslag uit 1450 of zo.![]()
Dan moet ik me dus helemaal stilhouden...quote:
Ik ga toch ook!!!quote:
Nee, Brabant, dat is nog veel erger.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
klopt, heb ik ook gelezen, maar roosendaal is geen Fryslân
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:44 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dan moet ik me dus helemaal stilhouden...
Ik ken dat.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:44 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dan moet ik me dus helemaal stilhouden...
Je gaat zo nog uitquote:Op zondag 8 januari 2006 22:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben mijn prittstift kwijt![]()
Een lachmoment voor de wetenschappers die het lezenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:47 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zit al een uur na te denken over de vraag wat mijn afstudeerscriptie kan bijdragen aan de wetenschap. Ik heb werkelijk geen flauw benul, maar moet toch iets verzinnen.![]()
Ga je daarna toch nogquote:Op zondag 8 januari 2006 22:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, denk dat ik de eerste uren hier wel aan mijn bureautje gekluisterd zit
Ik denk dan altijd in mijn naiviteit dat dat een van de eerste dingen is die je verzintquote:Op zondag 8 januari 2006 22:47 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zit al een uur na te denken over de vraag wat mijn afstudeerscriptie kan bijdragen aan de wetenschap. Ik heb werkelijk geen flauw benul, maar moet toch iets verzinnen.![]()
Meer een huilmoment.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
Een lachmoment voor de wetenschappers die het lezen![]()
Nee, ik heb echt een briljant onderwerp verzonnen, maar ik moet nog even bedenken waarom het zo briljant is.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:53 schreef Litpho het volgende:
Ik denk dan altijd in mijn naiviteit dat dat een van de eerste dingen is die je verzint.
Sommige kroegen zijn tot 06u openquote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
vier uur zal de kroeg niet meer open zijn
Goed zoeken vindt je vast nog wel wat hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
vier uur zal de kroeg niet meer open zijn
nee, dank je...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed zoeken vindt je vast nog wel wat hoor
In Groningen in ieder geval welquote:
Dan heb je je prittstift ook niet nodigquote:
Tuurlijk wel. Oefenen op de spiegelquote:Op zondag 8 januari 2006 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je je prittstift ook niet nodig![]()
ik heb mijn prittdingetje vandaag even voor iets anders nodigquote:Op zondag 8 januari 2006 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je je prittstift ook niet nodig![]()
Dat kan vast beter zonder. Iedere keer je los moeten laten snijden van die spiegel zal vast neit lekker zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 22:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Oefenen op de spiegel.
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
Moe, hoofdpijn, verkouden, morgen vroeg op, depressief, nare dag gehad
Slapen dus
Dat wist ik inderdaad (ex woont/woonde er, en die vertelde 't vaak in geuren en kleuren aan me..)quote:Op zondag 8 januari 2006 22:57 schreef MSXUser het volgende:
[..]
In Groningen in ieder geval wel(en soms zelfs nog langer)
Truste dan maarquote:Op zondag 8 januari 2006 22:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
Moe, hoofdpijn, verkouden, morgen vroeg op, depressief, nare dag gehad
Slapen dus
Welterusten allemaalquote:
Je hebt nu gewoon helemaal geen onderschrift meer?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Welterusten allemaal
Moge morgen beter zijn![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:00 schreef Sjowhan het volgende:
Dat wist ik inderdaad (ex woont/woonde er, en die vertelde 't vaak in geuren en kleuren aan me..)
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef MSXUser het volgende:
[..]In het weekend komende de studenten ook van heinde en verre om in Groningen uit te gaan. De eerste trein terug kun je dan als gewone reiziger beter mijden (tenzij je het niet erg vindt om de hele reis in de alcohollucht te moeten doorbrengen
)
Nee, stukje zelfbeschermingquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef GF het volgende:
[..]
Je hebt nu gewoon helemaal geen onderschrift meer?
Studenten stappen doorgaans op donderdag.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef MSXUser het volgende:
[..]In het weekend komende de studenten ook van heinde en verre om in Groningen uit te gaan. De eerste trein terug kun je dan als gewone reiziger beter mijden (tenzij je het niet erg vindt om de hele reis in de alcohollucht te moeten doorbrengen
)
Katerende studentes zijn veel dingen, maar sexy zeldenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En lallende studenten/tes mee te maken natuurlijk
Met die doorlopen ogenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Katerende studentes zijn veel dingen, maar sexy zelden.
Heb dat zelf gelukkig niet zo vaak meegemaakt. Achteraf is het wel grappig... overal liggen bezopen lui in het gangpad, anderen liggen met hun hoofd op de grond en de voeten in de lucht, enz... en de lucht als je die coupé opent... onvergetelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef Sjowhan het volgende:
En lallende studenten/tes mee te maken natuurlijk
Ik heb de keus uit vier pornozenders hier, maar ik kan niet zeggen dat daar momenteel erg boeiende films vertoond worden.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen die een leuke film wil zien, is er nu 1 op Veronica. Stigmata
allemaal lelijk?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb de keus uit vier pornozenders hier, maar ik kan niet zeggen dat daar momenteel erg boeiende films vertoond worden.
Dan die film maar, leuke effectenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb de keus uit vier pornozenders hier, maar ik kan niet zeggen dat daar momenteel erg boeiende films vertoond worden.
Of erg overdreven, of van die quasi-documentaires.quote:
of allemaal nagesynchroniseerdquote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef Godlike02 het volgende:
allemaal lelijk?
Zoals die duitse nagesynchroniseerde films. Te erg voor woorden, zelfs series moeten 't doorstaanquote:
Het verhaal in pornofilms is doorgaans niet de sterkste kant van het genre nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:15 schreef Godlike02 het volgende:
Jij gaat ook echt luisteren naar porno?![]()
De teksten doen er nou echt het minste toe![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee, stukje zelfbescherming
*Nu echt weg is
Zit er een verhaal in?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het verhaal in pornofilms is doorgaans niet de sterkste kant van het genre nee.![]()
Onder andere in Frankrijk dubben ze gewoon alle geluidenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:15 schreef Godlike02 het volgende:
Jij gaat ook echt luisteren naar porno?![]()
De teksten doen er nou echt het minste toe![]()
Ze proberen de indruk te wekken, maar er zou iets meer aandacht aan besteed kunnen worden.quote:
Dvd's kijken en kijken welk taalgebied het geilst kreuntquote:Op zondag 8 januari 2006 23:20 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Onder andere in Frankrijk dubben ze gewoon alle geluiden
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Litpho het volgende:
Dvd's kijken en kijken welk taalgebied het geilst kreunt.
Ik heb wel eens Braveheart in het Duits nagesynchroniseerd gezien.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dvd's kijken en kijken welk taalgebied het geilst kreunt.
Totaal niets meer aan zekerquote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens Braveheart in het Duits nagesynchroniseerd gezien.![]()
Is dat ook porno?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens Braveheart in het Duits nagesynchroniseerd gezien.![]()
Je bent goed op de hoogte van de meestgebruikte zin in de porno.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:26 schreef Litpho het volgende:
Meer?
Het ging over Braveheart, broer, maar goed om te zien dat jij verstand van zaken hebtquote:Op zondag 8 januari 2006 23:28 schreef broer het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte van de meestgebruikte zin in de porno.
Ik praat graag over dingen waar het op dat moment helemaal niet over gaat.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:29 schreef Litpho het volgende:
Het ging over Braveheart, broer, maar goed om te zien dat jij verstand van zaken hebt.
Volgens mij is het juist de bedoeling dat je elkaar afzeikt naar aanleiding van elkaars posts.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:36 schreef broer het volgende:
[..]
Ik praat graag over dingen waar het op dat moment helemaal niet over gaat.
Maar dat is toch het principe achter deze slowchat? Dat je vreselijk langs elkaar praat?
Als het maar over porno gaat en het liefst niet over porno met een mede scérquote:Op zondag 8 januari 2006 23:36 schreef broer het volgende:
[..]
Ik praat graag over dingen waar het op dat moment helemaal niet over gaat.
Maar dat is toch het principe achter deze slowchat? Dat je vreselijk langs elkaar praat?
Zo zullen de historici er wel op terugkijken, ja.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:36 schreef broer het volgende:
Misschien worden onze teksten later wel als een soort van bijbel gezien.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:39 schreef Litpho het volgende:
Zo zullen de historici er wel op terugkijken, ja.
In den beginne was er Singles...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien worden onze teksten later wel als een soort van bijbel gezien.![]()
Dat wordt het Oude Testament. Dit is het Nieuwe Testament.quote:
Enige overeenkomst met bestaande personen...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wordt het Oude Testament. Dit is het Nieuwe Testament.![]()
Sta ik eindelijk in ene testamentquote:Op zondag 8 januari 2006 23:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wordt het Oude Testament. Dit is het Nieuwe Testament.![]()
Thunderchild wordt Judas.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Enige overeenkomst met bestaande personen...
Vreemd, want hij was een Jood en iedereen weet dat Joden pikzwart haar en een haakneus hebben.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef Litpho het volgende:
Ja.
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vreemd, want hij was een Jood en iedereen weet dat Joden pikzwart haar en een haakneus hebben.![]()
Ik heb betere dingen te doenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef Litpho het volgende:
[..]. Zoek maar eens op "judas redhead", de linkjes springen je tegemoet.
Ik had het dan ook tegen Plato.quote:
Zoals?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb betere dingen te doen
Nee, ik toon gewoon interesse in mijn mede-slowchatters.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Probeer je inspiratie op te doen voor nuttige dingen?
Zei Litpho dan dat hij naar bed ging?quote:
ik scrollde ook al even terugquote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zei Litpho dan dat hij naar bed ging?![]()
ja, tegen mij welquote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zei Litpho dan dat hij naar bed ging?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |