En dan nog "w8woord" neerzettenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:35 schreef Jett het volgende:
msn smileyssmileys in de titel
man ik heb geeneens je OP gelezen en ik kots al op je
Wannneer je je profiel wijzigd, moet je toegewezen wachtwoord invullen, ergens onderin het scherm.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:34 schreef NotLikeYou het volgende:
Ik probeer dingen in mijn profiel te wijzigen en dan krijg ik steeds dit bericht:
"De combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet correct. Ga terug en probeer het opnieuw"
Ik snap er geen reet van:S Ik heb me net aangemeld, en als ik het w8woord gebruik wat ik in mn mail heb gekregen zegt ie het, en als ik zelf iets verzin zegt ie het ook:S
Frustrerend![]()
Kan iemand helpen?
Aaah, wat ben jij gemeen..quote:Op zondag 8 januari 2006 20:35 schreef Jett het volgende:
msn smileyssmileys in de titel
man ik heb geeneens je OP gelezen en ik kots al op je
Ze moeten van het begin meteen hard aangepakt worden, anders komt er nooit respect voor ervaren users!quote:Op zondag 8 januari 2006 20:38 schreef Biogarde het volgende:
En verder welkom enzo![]()
Je hebt in ieder geval toffe reacties gehad![]()
Hoax.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:39 schreef NotLikeYou het volgende:
Thnx Lippie 85 en Biogarde.. Gelukkig zijn er aardige mensen op dit forum
HA!quote:
Bekeer jezelf tot hendig vriendelijke usertquote:Op zondag 8 januari 2006 20:42 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik bekeer mezelf dan maar tot gothiek.
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:34 schreef NotLikeYou het volgende:
Kan iemand helpen?
Jy bnet eg stom johquote:Op zondag 8 januari 2006 20:51 schreef freiss het volgende:
ja zeg :S :S :S egt neit te done :S :S
:S war iz duh zoekfucntie :S :S :S ik kna 00k g1 avatar uploaden :S :S :S :Squote:Op zondag 8 januari 2006 20:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jy bnet eg stom joh![]()
Waarrom zyn heir geen..
Ik hou op![]()
vraag het aan _moder8or_quote:Op zondag 8 januari 2006 21:01 schreef 2Mini het volgende:
Wat is w8woord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |