abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33843222
Onzin voor je leven!

Een tijd geleden ging ik op koninginnedag, zoals ieder jaar, met een aantal vrienden naar Amsterdam. We zetten de auto in de parkeerplaats en beginnen te lopen richting de dam. De ene met een jointje in z`n hand en de andere een lekker biertje, iedereen (op de bob`s na) was al behoorlijk aangetast. Wij lopen net een minuutje of tien, zien we in eens een Marokkaan voorbij rennen met zo`n oud beveiligings mannetje achter hem aan. Het stomme was dat ik echt goed zag dat ze allebei echt voluit aan het rennen waren, maar schijnbaar waren ze al zo lang aan het rennen dat ze allebei echt kapot waren en ze in feite dus heel langzaam langs voor ons heen rende. (als ik nu nog voor me zie hoe dat eruit zag )

Wij er achter aan. Een vriend van mij schopte die Marokkaan op de grond en met meerdere hielden we hem rustig en in bedwang tot die beveiligings opa er bij was om te zien wat er nou aan de hand was. Was best een hele klus want het was een behoorlijk grote en sterke kerel. De beveiliger kwam er bij en vertelde dat de Marokkaan in questie een geurtje in een winkel gestolen had en zei dat het in z`n zak zat. De Marokkaan ontkende natuurlijk maar toen tegen zijn wil in z`n zakken gingen voelen haalde we het bewuste (vrouwen) geurtje uit z`n zak en was er voor hem geen ontkennen meer aan. Hij begon toen waarschijjnlijk te beseffen dat hij misschien wel een probleem had en in heel gebrekkig Nederlands smeekte hij ons of we hem wilden laten gaan, wat we natuurlijk niet deden. De beveiliger, die gezien zijn uiterlijk waarschijnlijk al met pensioen had moeten zijn, belde de politie en vroeg ons om die gozer in bedwang te houden.

Wij wachten en wachten op de politie en dat duurde en dat duurde maar. Inmiddels was er een hele kring van mensen om ons gevormd om het schouwspel te aanschouwen. Een paar jongens van mijn groep hielden die gast tegen de grond terwijl de rest van de groep er ontspannen bij stond en de jointjes rond liet gaan. Een vriend van mij trok weer een blikje biert open maar door de druk die er op stond spoot het schuim er uit en kwam er ook wat op die gast die met z`n buik op de grond lag.

Een groepje Marokkanen die net aan kwam lopen zag dat en ze begonnen zich ermee te emoeien. Ze begonnen mijn vrienden die de jongen tegen de grond hield te bedreigen dat als ze hem niet los zouden laten dat ze hun op zouden eten enzo. Een buitenlandse vriend van mij die erbij was begon aan hun uit te leggen dat hij een vrouwengeurtje had gestolen en dat hij dit gewoon verdiende. Die Marokkanen begonnen toen over racisme en discriminatie te schreeuwen maar toen meer van onze groep op hen afstapte en ze inzagen dat ze nooit een kans tegen ons maakte druipte ze af en liepen ze verontwaardigd weg.

Ongeveer 15 minuten en vele slokken bier later kwam de politie pas aankakken en hebben ze hem meegenomen. Het schouwspel was afgelopen en de mensen in de kring om ons heen hadden het wel gezien en begonnen weg te lopen. De beveiliger, die trouwens ook van buitenlandse komaf was, bedankte ons en liep weer in de richting waar hij vandaan kwam.

Het was een zeer mooi begin van koninginnedag, onze dag kon in ieder geval niet meer stuk...
eeeh
pi_33843257
ok wie doet de samenvatting?
pi_33843391
Kom je mooi op tijd mee zeg.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  zondag 8 januari 2006 @ 20:37:31 #4
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_33843434
ja., dat kon ik toch niet weten
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_33843442
Zo lang duurde het om dat verhaal te verzinnen denk ik.
pi_33843451
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:36 schreef buitenbeentje het volgende:
Wanneer is dat dan? (lolboy zijnde belg)
pi_33843495
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:36 schreef buitenbeentje het volgende:
Jah klopt.. Ah ik heb net een paar biertjes gedronken en in 1 keer dacht ik weer aan deze gebeurtenis en lag ik in een deuk door de gedachte hoe stom het er uit zag toen ze helemaal voluit maar toch heel langzaam voorbij rende en toen dacht ik van laat ik dit domme verhaal maar eens delen..
eeeh
pi_33843522
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:37 schreef Wombcat het volgende:
Zo lang duurde het om dat verhaal te verzinnen denk ik.
Dit is geen verzonnen verhaal.
eeeh
pi_33843559
En toen kwam er een olifant?
pi_33843744
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:39 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Dit is geen verzonnen verhaal.
Waarom plaats je 't dan in ONZ? Dat doet je geloofwaardigheid natuurlijk niet echt ten goede.
pi_33843971
En dit post je, ruim zeven maanden na dato, in ONZ?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_33844068
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:34 schreef mcDavid het volgende:
ok wie doet de samenvatting?
marokkaan jat iets, ts en vrienden werken 'm tegen de grond, bejaarde beveiliger belt intussen polite, andere marokkanen bedreigen ts en vrienden maar druipen af omdat ts en vrienden heel stoer en sterk zijn ofzo
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33844162
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:43 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waarom plaats je 't dan in ONZ? Dat doet je geloofwaardigheid natuurlijk niet echt ten goede.
Omdat het zo iets wazigs is en ik het eigenlijk alleen ff wilde delen. Het hoeft niet bediscussieerd te worden ofzo dus ik dacht dat dit wel de beste plek zou zijn.. Maar dat zie ik verkeerd dus? Echt alleen onwaarheden komen hier aan de orde?
eeeh
pi_33844240
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

marokkaan jat iets, ts en vrienden werken 'm tegen de grond, bejaarde beveiliger belt intussen polite, andere marokkanen bedreigen ts en vrienden maar druipen af omdat ts en vrienden heel stoer en sterk zijn ofzo
Aha. Dankje
pi_33844515
hmm, ik lees de TT en krijg trek in een hamburger
pi_33844561
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:59 schreef Fokkedop het volgende:
hmm, ik lees de TT en krijg trek in een hamburger
Lekker broodje shoarma... met gratis punaise
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33844626
quote:

laat maar weer zitten.
pi_33844662
hmm die marokkaan was ik.. wil je dat nooit meer doen.. nu heb ik thuis moeten uitleggen wat ik met een vrouwengeurtje deed.. en moest ik uit de kast komen voor mijn geaardheid.. en bedankt he...
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  zondag 8 januari 2006 @ 21:05:57 #19
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_33844856
wat een niet boeiend verhaal zeg....
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_33845296
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:05 schreef superhaagie het volgende:
wat een niet boeiend verhaal zeg....
Is dat een compliment voor een verhaal in ONZ of juist niet?
eeeh
  zondag 8 januari 2006 @ 21:17:36 #21
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_33845337
Mooi verhaal. Lijkt me geweldig om een burgerarrestatie te plegen. Probleem is dat het niet zo vaak voor zal komen, mits je je in groepsverband begeeft.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
  zondag 8 januari 2006 @ 21:17:37 #22
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_33845338
Jammer dat die gast alleen weer sneller buiten het politiebureau staat dan dat jij je verhaal hier hebt gepost.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_33845674
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:17 schreef Dirktator het volgende:
Mooi verhaal. Lijkt me geweldig om een burgerarrestatie te plegen. Probleem is dat het niet zo vaak voor zal komen, mits je je in groepsverband begeeft.
En aangezien jij geen vrienden hebt wordt het in jouw geval nogal lastig ja!
  zondag 8 januari 2006 @ 21:26:01 #24
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_33845741
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:24 schreef googoodoll het volgende:
En aangezien jij geen vrienden hebt wordt het in jouw geval nogal lastig ja!
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_33846122
Verduidelijk het met een tekening..
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  zondag 8 januari 2006 @ 21:40:27 #26
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_33846382
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Verduidelijk het met een tekening..
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_33847453
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

[afbeelding]
Jama..Maar..

Die klopt niet..

Want hij had parfum gejat.. en TS heette geen Jenkins..
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')