Wij hebben altijd na een vakantie huiswerkvrijquote:
Ooo dit is zo herkenbaar! Had amper iets voor school gedaan afgelopen weken want jaa er kwamen toch 2 weken kerstvakantie aan! Daarin kon ik alles makkelijk inhalen dacht ik zo...maarja..moet je het wel doen...quote:Op zondag 8 januari 2006 20:32 schreef de_puta_madre het volgende:
Grafzooi hij is nu al afgelopen en ik had me nog zo voorgenomen wat voor mijn studie te doen![]()
Wij hadden dat vroeger ook idd op de middelbare schoolquote:Op zondag 8 januari 2006 20:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij hebben altijd na een vakantie huiswerkvrij![]()
![]()
gave avatar, ook grotere versie?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij hebben altijd na een vakantie huiswerkvrij![]()
![]()
Ik heb alles net voor de vakantie gehad, erg lekker.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:48 schreef princess_fioana het volgende:
morgen leren
dinsdag examen
woensdag examen
maandag examen
donderdag examen
en al die tussentijd: leren
Leedvermaak.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:53 schreef deedeetee het volgende:
Morgen begint de school weer, wat een rust![]()
en ik heb een kind hier zitten dat 't helemaal niet leuk vind dat hij weer huiswerk moet maken![]()
Ja:quote:
Idd ik begin nu ook aan het leren van mijn tentamen van morgen hehehequote:Op zondag 8 januari 2006 20:32 schreef de_puta_madre het volgende:
Grafzooi hij is nu al afgelopen en ik had me nog zo voorgenomen wat voor mijn studie te doen![]()
Zelfde hierquote:Op zondag 8 januari 2006 20:43 schreef Lievelientje het volgende:
[..]
Ooo dit is zo herkenbaar! Had amper iets voor school gedaan afgelopen weken want jaa er kwamen toch 2 weken kerstvakantie aan! Daarin kon ik alles makkelijk inhalen dacht ik zo...maarja..moet je het wel doen...![]()
Idd..quote:
Haha jah hier hetzelfde probleem, ben nu keihard aan het leren voor morgen (Engels hertentamenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:43 schreef Lievelientje het volgende:
[..]
Ooo dit is zo herkenbaar! Had amper iets voor school gedaan afgelopen weken want jaa er kwamen toch 2 weken kerstvakantie aan! Daarin kon ik alles makkelijk inhalen dacht ik zo...maarja..moet je het wel doen...![]()
Ruilen?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:11 schreef hydrah het volgende:
Ik heb nog tot half februari vakantie dus mij hoor je niet klagen.
quote:
Eehhh, laat dan maar zitten (tenzij het leuk werk isquote:Op zondag 8 januari 2006 21:21 schreef hydrah het volgende:
[..]
Doe jij dan al het werk wat ik in mijn "vrije tijd" doe ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |