kut, ik moest lachenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:55 schreef Sadar het volgende:
Laten we Co gaan stompe!
Staat er maar één televisie bij jullie thuisquote:Op zondag 8 januari 2006 20:19 schreef The_Terminator het volgende:
Me moeder wil die gast zien, en daardoor moet ik Mythbusters missenSowieso vind ik die Stompe maar een vaag figuur, het lijkt er wel op dat hij altijd expres verliest zodat hij mooi geld kan krijgen voor die interviewtjes die met hem gehouden worden.
Waar is het FOK!Knokteam?!1!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:55 schreef Sadar het volgende:
Laten we Co gaan stompe!
ja effe de tussenstand om te zien of ik gelijk krijg natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 20:30 schreef Sadar het volgende:
[..]
Je vind die gast zo kut dat je er topics over opent maar vervolgens ga je er wel naar kijken![]()
We gaan verhuizen en die van mij staat al in het andere huisquote:Op zondag 8 januari 2006 20:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Staat er maar één televisie bij jullie thuis![]()
Dat zei ik net ook alquote:Op zondag 8 januari 2006 20:34 schreef superhaagie het volgende:
hehe
snap het nou, hij moet verplicht verliezen van SBS6 zodat hij commentaar kan leveren op komende wedstrijden... daar krijgt hij nog geld voor ook, geloof mij nou maar.
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:54 schreef Litpho het volgende:
Dit is vast niet het punt om over accents aigu te gaan zeiken, he?
Oh sorryquote:Op zondag 8 januari 2006 20:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat zei ik niet ook al
En ik heb er al meer mensen over gehoord, zal vast wel een kern van waarheid in zitten dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |