dus er mogen geen vragen gesteld worden, alleen maar mailen als je 'm wil hebben?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:50 schreef CrazyCharlie het volgende:
Okee.
Bouwjaar 1970...
Verder is dit de laatste post aangaande deze auto, om het kaf maar van het spreekwoordelijke koren te scheiden...
Dus...serieuze reacties worden per mail beantwoord..
Lezen en interpreteren blijft toch moeilijk op de fora....
CC
Mooi inderdaad, bouwjaar is het laatste dat eruit getrokken kan worden, testrijden mag niet ??? Wat een clown.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dus er mogen geen vragen gesteld worden, alleen maar mailen als je 'm wil hebben?
waar slaat dat op dan?
als ik een koelkast ga kopen wil ik ook wel weten hoe hij eruit ziet, wat hij vebruikt, enz. enz.
erg leuk allemaal, maar je moet er sowieso een vraagprijs bijzetten.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:01 schreef CrazyCharlie het volgende:
Zucht..
Mail je vragen dan....
Ik zet er bewust, erg bewust bij dat serieuze reacties via mail gaan...dus...als je serieus interesse hebt..krijg je een serieus antwoord..
Ik hou gespannen de mailbox in de gaten![]()
CC
zo werkt het niet helemaal op fok, zet dan je advertentie op marktplaats ofzo.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:01 schreef CrazyCharlie het volgende:
Zucht..
Mail je vragen dan....
Ik zet er bewust, erg bewust bij dat serieuze reacties via mail gaan...dus...als je serieus interesse hebt..krijg je een serieus antwoord..
Ik hou gespannen de mailbox in de gaten![]()
CC
FOK! is een forum en geen prikbord. Als je niet in het forum wilt reageren, is een topic hier zinloos. Slotje derhalvequote:Op zondag 8 januari 2006 19:50 schreef CrazyCharlie het volgende:
Verder is dit de laatste post aangaande deze auto, om het kaf maar van het spreekwoordelijke koren te scheiden...
Dus...serieuze reacties worden per mail beantwoord..
Lezen en interpreteren blijft toch moeilijk op de fora....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |