Als ik op de linkjes in de quote klik dan doen ze het welquote:
Linkjes van gemaakt, nu werkt het wel...quote:Op maandag 13 februari 2006 09:54 schreef Anitra het volgende:
[..]
Als ik op de linkjes in de quote klik dan doen ze het wel
En je kijkt idd heel erg blij en gelukkig
Ik weet ook wat ik dan absoluut NIET aan moet trekken om te voorkomen dat ik zo kijk!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:56 schreef Troel het volgende:
Nouja, nou weet je tenminste hoe je op je bruiloft niet moet kijken
Ik zit met hetzelfde op dit moment: het uitzoeken van een kapper visagiste. Ik heb wat informatie van grote bedrijven, die dit doen, waarschijnlijk bijna overal in Nederland. Heeft van jullie vrouwelijke fokkers misschien iemand ervaring met een van deze? De namen zijn "Xan and Rich", "CPCreations", "quioz" en "Oriflame". Zijn er aanraders of afraders bij?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:05 schreef Tally het volgende:
T zit allemaal ff niet mee.. De kapster belde af.. Ze gaat toch op vakantie met de lente vakantie.. Dus kan zij mijn haar niet doen.. Ik 2 andere gebeld.. Die doen geen bruidskapsels.. Volgende week vrijdag heb ik een afspraak bij een kapper hier om de hoek.. Eens kijken of ik het daar kan regelen..
Ook bij de kleding van de bruidskinderen heb ik wat tegenslagen.. Elke keer als ik een keus heb gemaakt en om een prijs vraag wil ze maten weten.. Nu kreeg ik een hele lijst met dingen die ik even moest opmeten.. Nou gister gedaan heeft ze er nog meer nodig..
En nog steeds heb ik geen prijzen ontvangen.. Misschien toch maar eens kijken of ik ergens anders nog een jurkje en pakje kan scoren.. Want dit duurt me te lang.. De maten van mn bruidsmeisje had ze nu wel maar die jurkjes zijn niet op voorraad.. Maar ik kan wel langskomen om te kijken naar de jurkjes.. Nee dat wil ik niet want ik wil kijken hoe deze staan bij mn nichtje... Grrr...
Heb nu wel iemand die mn make up komt doen.. Hele leuke meid
En ook de bloemen word gedaan door iemand uit de familie.. Alleen moet ik zelf er achterkomen wat voor bloemen ik wilNou dat word een mooie
Nou, nee, dat ben je ookquote:Op maandag 13 februari 2006 09:20 schreef freecell het volgende:
Mèn, ik leek net een bruidssuiker.
Oriflame is toch dat tupperware gebeuren alleen dan voor make-up?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:31 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde op dit moment: het uitzoeken van een kapper visagiste. Ik heb wat informatie van grote bedrijven, die dit doen, waarschijnlijk bijna overal in Nederland. Heeft van jullie vrouwelijke fokkers misschien iemand ervaring met een van deze? De namen zijn "Xan and Rich", "CPCreations", "quioz" en "Oriflame". Zijn er aanraders of afraders bij?
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, nee, dat ben je ook
Maar dat heeft niks met lengte, gewicht of wat dan ook te maken, iedereen is een bruidsuiker in zo'n jurk. Jeetje![]()
![]()
Dat is eraan af te zienquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef freecell het volgende:
Dat krijg je met oude tantes
Hij was wèl heel goedkoop![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 februari 2006 16:24 schreef Memmel het volgende:
Ik kom ook nu pas achter dit topic! Ik trouw op 24 maart a.s. met mijn eerste vriendje. We hebben dan precies 14 jaar en 3 dagen verkering!
Nou meid je ziet er echt dood ongelukkig uit dus doe dat maar nietquote:Op maandag 13 februari 2006 09:20 schreef freecell het volgende:
Gisteren belde een oude tante van mij dat ze een trouwjurk had hangen in mijn maat, of het niet iets voor mij was. Dus ik daarheen om te passen. Resultaat:
http://picserver.student.utwente.nl/v/Y915620GV99N
http://picserver.student.utwente.nl/v/NJ9FG423224B
http://picserver.student.utwente.nl/v/E47826WMJ127
Let ook vooral even op mijn ongelukkige hoofdIk ben dus NIET zo dik als ik hier lijk, voor de duidelijkheid.. Mèn, ik leek net een bruidssuiker.
edit: de foto's zijn nog maar net ge-upload en doen het binnen 15 minuten
edit: ging niet goed, dus dan maar met linkjes....
Erg is dat he..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:32 schreef Beaker het volgende:
Welkom Memmel
Ik zit al een tijdje te kijken op marktplaats.nl onder het kopje "trouwkleding" om te zien wat mensen aanbiedenEcht heel leuk
Van nieuw tot heel erg oud
zeker de moeite waard om eens te spieken!
Er staan hele lelijke dingen op..quote:Op maandag 13 februari 2006 17:45 schreef Beaker het volgende:
Jaom te zien dat er toch geen mooiere is dan degene die je zelf hebt gekocht
Maar .... zeg nou zelf er staan best hele lelijke op
![]()
OMG ik ben echt blij dat ik al zoveel afgevallen benquote:Op maandag 13 februari 2006 18:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Er staan hele lelijke dingen op..
Vooral als je kijkt naar de wat grotere maten..
Dat zijn echt vuilniszakken..
Je hebt voor grotere maten ook echt hele mooie jurken..quote:Op maandag 13 februari 2006 19:00 schreef Troel het volgende:
[..]
OMG ik ben echt blij dat ik al zoveel afgevallen ben
De sissi jurkenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:34 schreef Beaker het volgende:
Ik vind vooral de jurken met heel veel "gedoe" eraan heeeeeel lelijksmaken verschillen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |