Mijne was ook verre van foutloosquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kommaar op met die SuperLapTM videoIk wil wel eens zien waar jij de tijd pakt.
Mijn SuperLapTM was met fouten dus het kan veel sneller![]()
Ik moet dat eens doen (camera voor de TV, .mov file naar mpg opzetten in moviemaker, uploaden)...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:21 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Mijne was ook verre van foutloos![]()
Maar als jij de jouwe ook post kunnen we mooi van elkaar leren en naar de 4'59.999 gaan![]()
Ik moet sowieso m'n DFP weer effe onder het stof vandaan halen. Gran Turismo's zijn altijd van die games die je een half jaar niet meer gespeeld kunt hebben om er vervolgens weer helemaal verslaafd aan te raken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:08 schreef Xtr3mE het volgende:
ik ben dan wel nieuwsgierig naar bijv jou tijden op de ring als je die hebt gereden? Wat het verschil nou is..Je hebt van ons beide de video's gezien van de lap. dus kan je daar eventueel wat van opmaken (zo werkt het bij mij bijv.
Als er behoefte is aan mijn superlap ronde kan ik ook zo regelen![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik moet sowieso m'n DFP weer effe onder het stof vandaan halen. Gran Turismo's zijn altijd van die games die je een half jaar niet meer gespeeld kunt hebben om er vervolgens weer helemaal verslaafd aan te raken.
heey!!! omdat ik het nog niet heb uitgespeeld, betekent nog niet dat ik jullie niet aankanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:07 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
komt welweinig animo is omdat mensen WETEN dat ze ons niet aankunnen
Hulde aan Jump, daarvoor![]()
![]()
![]()
nee kan je niet instellen maar dat scherm blijft ongeveer 10 seconden, als je niks doet pakt ie zelf die default dingen. DUs geen zorgen als je er niet bentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:39 schreef JumperJack het volgende:
hoe zit dat eigenlijk. als je een endurance race op Bspec doet, gaat ie na verloop van tijd de pit in. dan vraagt ie welke banden etc, maar kun je ook instellen dat ie dat automatisch doet???
maar als die weer aan de race gaat beginnen, gaat ie zeker niet automatisch op de x3 snelheid in het R1 schermquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:05 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
nee kan je niet instellen maar dat scherm blijft ongeveer 10 seconden, als je niks doet pakt ie zelf die default dingen. DUs geen zorgen als je er niet bent![]()
dan wordt het dus 24 uur non stop aanzettenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:35 schreef Xtr3mE het volgende:
nee klopt
die snelheidquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:31 schreef Xtr3mE het volgende:
SuperLap™ @ Nordschleife
Na 60% is geluid niet meer synchroom met beeldVraag me niet hoe of waarom
![]()
Scoreboard
zover ik weet kreeg je geen F1 op die endurancequote:Op zondag 19 maart 2006 12:07 schreef JumperJack het volgende:
nou, hij is hem aan het doen. de Nurnburgring Nordschleife 24h!!! met de Mercedes-Benz CLK GTR '01, dus morgenochtend is ie om kwart over elf ongeveer klaar en heb ik de F1![]()
![]()
![]()
heb ook al de Toyota 88CV en de Nissan R92CP
en ook mn persoonlijk record op dezelfde baan gebroken met de Nissan R92CP: 5'48"668 en de screenshot zet ik vanmiddag waarschijnlijk op het forum!!!![]()
-edit- pff. die ronde had ik allang gepost![]()
![]()
oh neequote:Op zondag 19 maart 2006 16:26 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
zover ik weet kreeg je geen F1 op die endurance
quote:Nurburgring 24 Hours Endurance : POLYPHONY Formula Gran Turismo '04
zodra de andere comp vrij isquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:26 schreef JumperJack het volgende:
[..]
zodra de andere comp vrij is![]()
en trouwens... die Audi Auto Union '37 is echt amper op de weg te houden![]()
de eerste keer op de nurnburg. eerste bocht zou al fataal zijn geweest voor de coureurquote:Op zondag 19 maart 2006 18:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Da's echt alleen iets voor op de Test Track
Ken je nagaan ... daarmee zijn races gewonnen.
Coureurs leefden of gingen dood ... 50/50, bij wijze ... maar het ding ging wel über hard in een rechte lijn.
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:35 schreef JumperJack het volgende:
[..]
de eerste keer op de nurnburg. eerste bocht zou al fataal zijn geweest voor de coureur![]()
trouwens goog. kende je al langer en hier heb je me geholpen met mijn versoepte Renault Mégane '04 enne hoe zou je toch op het idee zijn gekomen voor de spoon s2000![]()
lolquote:Op zondag 19 maart 2006 18:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]De naam kwam me al bekend voor ... en die S2000 was van voor GT4, geloof ik
maar bindt me d'r niet op vast.
NA versiequote:
Waar blijft jouw filmpje?quote:
Mijn filmpje komt met de tijdsverbeteringquote:Op zondag 19 maart 2006 20:53 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
NA versie![]()
(met een beetje geluk is dat voor PAL hetzelfde maar wist niet meer zeker)
[..]
Waar blijft jouw filmpje?of een tijdverbetering
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |