Wat is een mocro?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:48 schreef Tyler..Durden het volgende:
Verkopen aan een m0cr0.
Ja, die flavour welquote:Op zondag 8 januari 2006 17:52 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die leipe mocro flavour, je weet toch!
Mijn iPod heeft de wasmachine ook overleefd.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:52 schreef Roltrapfee het volgende:
Ohja, en ontopic: een vriend van me heeft 2 keer z'n mobiel in de wasmachine gepleurd en na de 2e keer was ie pas stuk! De eerste wasbeurt heeft ie overleefd, dus misschien doet die van jou het ook nog wel![]()
Een mocro is een Marokkaan.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:53 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Ja, die flavour welmaar de mocro zelf weer niet
![]()
Alleen zater er wel meer krassen op dan een gemiddeld gothicarm.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:53 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Mijn iPod heeft de wasmachine ook overleefd.![]()
k heb n siemens cx65. En hij ging niet meer aan. voor de rest zag die er gewoon normaal uit enzoquote:Op zondag 8 januari 2006 17:52 schreef Roltrapfee het volgende:
Ohja, en ontopic: een vriend van me heeft 2 keer z'n mobiel in de wasmachine gepleurd en na de 2e keer was ie pas stuk! De eerste wasbeurt heeft ie overleefd, dus misschien doet die van jou het ook nog wel![]()
Ophangen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:45 schreef Wesfrdam het volgende:
Als me telefoon in de wasmachine heeft gezeten![]()
![]()
Wilde ie weten of ie een tweede keer ok zou overleven?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:52 schreef Roltrapfee het volgende:
Jammerlijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:54 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
k heb n siemens cx65. En hij ging niet meer aan. voor de rest zag die er gewoon normaal uit enzo![]()
behalve vocht op t beeldscherm
ja al 2 maanden.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:57 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Jammerlijk.
Ik heb wel ooit eens met een discman door de regen gefietst, die was ook zeiknat en kapot. Toen heb ik hem gewoon open gezet en supergoed laten drogen een paar dagen, en daarna ben ik ermee naar de winkel gegaan, zovan "hij deed het zomaar ineens niet meer" en toen kreeg ik een nieuwe
![]()
Maar volgens mij zei je dat je garantie al was verlopen![]()
Hahaha, nee, hij is gewoon een beetje een sukkelquote:Op zondag 8 januari 2006 17:57 schreef Flibble het volgende:
[..]
Wilde ie weten of ie een tweede keer ok zou overleven?
Ts is een manquote:Op zondag 8 januari 2006 20:29 schreef baNEEL het volgende:
Promoveer 'm naar sjiek uitgevoerde vibrator![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |