beter toch, dan gebeurt er tenminste nog wat.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef wootahH het volgende:
geef mij maar een warme winter. dadelijk zit ik weer ergens paar dagen vast omdat er geen bussen meer rijden.
op naar de lente!![]()
Geef het maar toe, je hebt een drankprobleemquote:Op zondag 8 januari 2006 17:28 schreef capibar het volgende:
IK WIL BIJNA DOODVRIEZEN, EN GERED WORDEN DOOR EEN SINTBERNARD!!!!!!!!
ahquote:Op zondag 8 januari 2006 17:34 schreef Tique3 het volgende:
[..]
Geef het maar toe, je hebt een drankprobleem
geen idee, vraag maar bij die weernerds in NWS.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:35 schreef Pumatje het volgende:
is slechte winter ( kut winterdus best mild ) gerelateerd aan t klimaat te verwachten inde zomer?
In dat vaatje zit toch altijd drank om weer warm te worden?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ahook een donald Duck lezer geweest zie ik
![]()
ik drink wel eens bier.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In dat vaatje zit toch altijd drank om weer warm te worden?![]()
Heb al eens een topicrel veroorzaakt daarquote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef capibar het volgende:
[..]
geen idee, vraag maar bij die weernerds in NWS.
Dan heb je niet genoeg gedronkenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:39 schreef capibar het volgende:
[..]
ik drink wel eens bier.
als ik dan over straat loop.
heb ik het kouder dan normaal.
het heeft dus waarscijnlijk een averechts effect.
stimmt.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:10 schreef UFOtje het volgende:
Winter is sowieso behoorlijk kut.![]()
Sinterklaas.... Kerst.... Oud&Nieuw allemaal leuk en prachtig, maar vanaf januari mag het weer mooi lente gaan worden.
Heb ook altijd veel minder energie in de winter. Slaap minimaal 9 uur per nacht en nog sta ik gaar op.
In de zomer kom ik verdomme om 7 uur fluitend m'n bed uit......![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |