Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
Ik ben aanstaande om een LCD-TV bij Mediamarkt in Amsterdam te gaan aanschaffen. Echter, moet je bij Mediamarkt nu in de winkel het hele bedrag betalen of kan het ook pas bij bezorging?
Natuurlijk kan ik het ook aan Mediamarkt zelf vragen, maar ze zijn momenteel niet bereikbaar en dus daarom wil ik het graag van jullie weten.
mediamarkt heeft 3 weken omruilgarantie zonder opgaaf van reden. Mocht je dus een dode pixel hebben, kun je het ding omruilen voor een andere, zonder dat de fabrikant pixelgarantie geeft; mediamarkt draait hiervoor op. Wel alles van te voren afrekenen.
Nou, nee. Inmiddels heb ik Mediamarkt gebeld en ik hoef niet alles in de winkel te betalen. Wel iig een bedrag, maar dat mag ook 1% zijn. Daarmee staat het in hun systeem dat het geleverd moet worden. Bij aflevering kan gepind worden.