Angst merken ze aan je hele houding.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:54 schreef Taproot het volgende:
Ik rijd rustig, zonder naar dat dier te kijken (ik weet dat ze boos kunnen worden als je ze in de ogen kijkt
Jij wil metalen mesbladen kopen om die smerige kuthond uit je buurt te houden, het manwijf met sigaret in haar lelijke trollensmoel en met van de alcohol en waarschijnlijk nog wat van andere troep benevelde hersens, of wat er nog van overschiet heeft een smerige kuthond om lui zoals jou uit de buurt te houden.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:54 schreef Taproot het volgende:
Situatie: ik rijd met de fiets op het fietspad, waarnaast een voetpad gelegen is.
Op dat voetpad loopt zo n manwijf met sigaret in haar lelijke trollensmoel en met van de alcohol en waarschijnlijk nog wat van andere troep benevelde hersens, of wat er nog van overschiet.
Armoedig en als een man gekleed, van die ingevallen kaken (van het coke-snuiven?) en nog zo n Duitse scheper, je kent het wel het type van hond dat je wel eens vaker tegenkomt bij dat soort mensen dat nog niet eens voor zichzelf kan instaan, laat staan dat ze kunnen omgaan met een huisdier of met hun omgeving, en dat vroeger wel een geliefd dier was bij nazikampbewakers.
Ik rijd rustig, zonder naar dat dier te kijken (ik weet dat ze boos kunnen worden als je ze in de ogen kijkt dus ik deed dat niet) en opeens springt die smerige kuthond op naar mij en heeft hij mij bijna gebeten![]()
![]()
Ik denk dat ik me zo eens van die metalen mesbladen ga kopen om aan de zijkant van mijn rijwiel te bevestigen zoals de Romeinse gladiatoren deden![]()
Idd, bang zijn voor een hond is voor die hond een geldige reden daar even flink misbruik van te maken.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:58 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
Angst merken ze aan je hele houding.
Als jij bijna in je broekt schijt van angst maar je kijkt wel de andere kant op helpt het nog niks.![]()
Dat stond er niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:00 schreef michiel- het volgende:
[..]
Idd, bang zijn voor een hond is voor die hond een geldige reden daar even flink misbruik van te maken.Gewoon aanlijnen die onbetrouwbare beesten.
Ja, kon ie mooi afgemaakt worden..weer een schijtbak minder.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef okkie-man het volgende:
Jammer dat die hond je niet heeft gebeten
Eingelijk is het gemeen van hem dat hij doorfietste...de dierenbeul..laat dat beest toch lekker spelen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Die hond is afgericht om jou van je fiets af te schoppen. Dat kan niet anders. Waarschijnlijk heb je het verdiend.
Klinkt alsof je de bekendste mod van Fok bent tegengekomenquote:Situatie: ik rijd met de fiets op het fietspad, waarnaast een voetpad gelegen is.
Op dat voetpad loopt zo n manwijf met sigaret in haar lelijke trollensmoel en met van de alcohol en waarschijnlijk nog wat van andere troep benevelde hersens, of wat er nog van overschiet.
Armoedig en als een man gekleed, van die ingevallen kaken (van het coke-snuiven?) en nog zo n Duitse scheper, je kent het wel het type van hond dat je wel eens vaker tegenkomt bij dat soort mensen dat nog niet eens voor zichzelf kan instaan, laat staan dat ze kunnen omgaan met een huisdier of met hun omgeving, en dat vroeger wel een geliefd dier was bij nazikampbewakers.
Als die beesten zo onberekenbaar zijn waarom mag iedere gek er dan mee over straat? Die beesten zijn helemaal niet onschuldig...het zijn gewoon levensgevaarlijke onvoorspelbare strontfabrieken. Wanneer wordt daar eens een halt aan geroepen? Laat mensen eerst eens een proeve van bekwaamheid afleggen voordat ze met zo'n wannabe moordmachine over straat gaan.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:31 schreef Paales het volgende:
ach, soms maken de mensen het er ook naar. van die mensen die eisen dat een hond wordt afgemaakt. omdat hij heeft gebeten ofzo, terwijl ze zelf met hun, in de hond zijn ogen, grote hand van boven af met hun hand riching de hond komen en dan gebeten worden. Niet elke hond reageert het zelfde op een situatie waar ze niet bekend mee zijn. Je kan de meeste honden echt wel aaien, alleen moet je het wel anders aanpakken. Ga een beetje door je knieen, hou je hand laag, lager als zijn hoofd is, hou je handpalm naar boven en laat de hond er eerst rustig aan ruiken. Hierna kan je de hond rustig op zijn rug aaien en daarna ook wel over zijn hoofd, maar pak een hond nooit bij zijn bek als je niet zeker weet dat hij de baas bent.
klopt, wilde alleen maar even zeggen, dat het niet altijd volledig de schuld van de hond en dat veel personen er zelf ook schuld aan hebben. Ik haat trouwens wel die irritante onopgevoede kutbeesten die idd tegen je opspringen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:13 schreef wonko het volgende:
[..]
Als die beesten zo onberekenbaar zijn waarom mag iedere gek er dan mee over straat? Die beesten zijn helemaal niet onschuldig...het zijn gewoon levensgevaarlijke onvoorspelbare strontfabrieken. Wanneer wordt daar eens een halt aan geroepen? Laat mensen eerst eens een proeve van bekwaamheid afleggen voordat ze met zo'n wannabe moordmachine over straat gaan.
Dat zou het aantal van die lopende strontzakken bijna tot nul reduceren, aangezien vrijwel iedere hondenbezitter een potentieel gevaarlijke en zwakzinnige debiel is aan de onderkant van de maatschappijquote:Op zondag 8 januari 2006 21:13 schreef wonko het volgende:
[..]
Als die beesten zo onberekenbaar zijn waarom mag iedere gek er dan mee over straat? Die beesten zijn helemaal niet onschuldig...het zijn gewoon levensgevaarlijke onvoorspelbare strontfabrieken. Wanneer wordt daar eens een halt aan geroepen? Laat mensen eerst eens een proeve van bekwaamheid afleggen voordat ze met zo'n wannabe moordmachine over straat gaan.
Als het aan het gemiddeld fok!-publiek ligt, denk ik dat je wel eens aan het kortste end zou kunnen trekken wat dat betreft..quote:Op maandag 9 januari 2006 01:04 schreef nozem het volgende:
Als ik nu nog 1 keer iemand pauper hoor zeggen hang ik mezelf op aan de ceintuur van mijn ochtendjas en zijn jullie een hoogwaardige en niet van enig intellect gespeende FOK!-user kwijt.
Die doorgesnoven in sherry kapotgeweekte spermasponzen met die genetisch onverantwoorde eindproducten moeten helemaal geruimd worden.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:00 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat zou het aantal van die lopende strontzakken bijna tot nul reduceren, aangezien vrijwel iedere hondenbezitter een potentieel gevaarlijke en zwakzinnige debiel is aan de onderkant van de maatschappij![]()
Alleen die kakwijven in het gooi zouden dan overblijven met hun doorgefokte poederpruiken op pootjes
Ai...ik hoop dat je geen man van je woord bent...anders zou ik eens naar testament gaan kijken.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:04 schreef nozem het volgende:
Als ik nu nog 1 keer iemand pauper hoor zeggen hang ik mezelf op aan de ceintuur van mijn ochtendjas en zijn jullie een hoogwaardige en niet van enig intellect gespeende FOK!-user kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |