Laat me raden, daar bij de BikBarquote:Op zondag 8 januari 2006 16:44 schreef kikoooooo het volgende:
Als ik op vrijdagavond/zaterdagavond nog even de stad inga met de auto dan ga ik echt geen 10 minuten lopen als er nog 4 gehandicaptenparkeerplaatsen vrij zijn en ik dan 1 minuut moet lopen
130 euro.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:55 schreef 2609 het volgende:
hoeveel is die boete dr voor eigelijk
En in sommige steden afslepen. Dan kan je pas echt lang lopen.quote:
Ehhh... voor in je auto of hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:24 schreef Flyingdutchman het volgende:
[afbeelding]
Control + P en hopla!
Ja wel ff de P wegknippen...maar dat was toch wel duidelijk?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ehhh... voor in je auto of hoe moet ik dat zien?
Net goed.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En in sommige steden afslepen. Dan kan je pas echt lang lopen.
Mensen die maar maximaal 20 meter kunnen lopen mogen daar ook parkeren.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:51 schreef vosss het volgende:
Bij mij achter is een hele grote parkeerplaats met 1plek voor gehandicapten.
s' Avonds zet ik daar gerust mijn auto neer, dan gaat die gehandicapte maar ergens anders staan, plek zat.
(Bovendien ben ik van mening dat gehadicapten helemaal niet auto mogen rijden, maargoed, da's een ander verhaal)
Dat schikt, mn achterdeur is precies 20 meter lopen vanaf die plek; dus ik mag daar ook staanquote:Op zondag 8 januari 2006 17:54 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Mensen die maar maximaal 20 meter kunnen lopen mogen daar ook parkeren.![]()
grappig!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat schikt, mn achterdeur is precies 20 meter lopen vanaf die plek; dus ik mag daar ook staan
Als er plek zat is, waarom zou je dan precies daar moeten staan?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:51 schreef vosss het volgende:
Bij mij achter is een hele grote parkeerplaats met 1plek voor gehandicapten.
s' Avonds zet ik daar gerust mijn auto neer, dan gaat die gehandicapte maar ergens anders staan, plek zat.
(Bovendien ben ik van mening dat gehadicapten helemaal niet auto mogen rijden, maargoed, da's een ander verhaal)
Omdat die (als de andere plekken aan die kant volstaan met auto's van mijn buren) het dichtst bij de deur is.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:10 schreef Modwire het volgende:
[..]
Als er plek zat is, waarom zou je dan precies daar moeten staan?![]()
Hoezo zou iemand niet fatsoenlijk auto kunnen rijden als ie niet fatsoenlijk kan lopen?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:01 schreef vosss het volgende:
Iemand die slechts capabel is om maximaal 20 meter te kunnen lopen acht ik NIET capabel om auto te kunnen rijden. Maargoed, dat zal wel weer aan mij liggen ofzo
Niet kunnen lopen en autorijden is iets heel anders.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:51 schreef vosss het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |