Dat is het zekerquote:Op zondag 8 januari 2006 16:04 schreef Asmodean het volgende:
lullig
Had gekunt, maar de dagen voor een kerst vakantie is het 1 grote wanorde op de haagse hogeschool en is niemand te bereiken. En dat tentamen moet gemaakt worden door 3 klassen, dus skippen wordt lastig.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:05 schreef XiChico het volgende:
Dan had je het voor de kerstvakantie meoten aangeven bij je mentor. Of de toets niet maken met je klas.
Kijk, dat is het probleem. Ik ben gelukkig net afgestudeerd bij die toko, maar ik zou het never aan iemand aanraden.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:07 schreef Katana het volgende:
[..]
Had gekunt, maar de dagen voor een kerst vakantie is het 1 grote wanorde op de haagse hogeschool en is niemand te bereiken. En dat tentamen moet gemaakt worden door 3 klassen, dus skippen wordt lastig.
Je hebt er ook ervaring mee zo te zien.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:11 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Kijk, dat is het probleem. Ik ben gelukkig net afgestudeerd bij die toko, maar ik zou het never aan iemand aanraden.
"Voor persoonlijke begeleiding, kom naar de HHS." -> my ass...
Al die jaren was de begeleiding klote, met afstuderen werkte het zelfs tegen.
dat is hogeschool eigen.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:11 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Kijk, dat is het probleem. Ik ben gelukkig net afgestudeerd bij die toko, maar ik zou het never aan iemand aanraden.
"Voor persoonlijke begeleiding, kom naar de HHS." -> my ass...
Al die jaren was de begeleiding klote, met afstuderen werkte het zelfs tegen.
Brutaal zijn tegen examenbegeleiders heeft meestal niet zo'n positieve uitwerking en verlaagt in het meest waarschijnlijke geval de slagingskans tot ongeveer 5%...quote:Op zondag 8 januari 2006 16:14 schreef Mysterywoman1982 het volgende:
[..]
dat is hogeschool eigen.
Ik wilde eerder afstuderen, daar waren ze op tegen... dat kon niet en weet ik wat nog meer.
ik wilde een extra vak doen, dat kon ook niet.. en dat was lastig en blablabla
ik heb het lekker toch gedaan en het is gelukt.... grrrr
gewoon brutaal zijn!
Heee denk aan je hart ...quote:Op zondag 8 januari 2006 19:23 schreef RedDevil085 het volgende:
En daar kom je 3 a 4 weken later hier mee aankakken, 48 uur voordat je dat tentamen moet maken? Naar mijn bescheiden mening zou je je eigen motivatie mbt deze tentamens eens onder de loep moeten nemen ipv over een "neppe docent" te gaan zitten huilen.
hmmm lekker opbouwende feedbackquote:Op zondag 8 januari 2006 19:23 schreef RedDevil085 het volgende:
En daar kom je 3 a 4 weken later hier mee aankakken, 48 uur voordat je dat tentamen moet maken? Naar mijn bescheiden mening zou je je eigen motivatie mbt deze tentamens eens onder de loep moeten nemen ipv over een "neppe docent" te gaan zitten huilen.
hij heeft toch gelijk, of niet dan ?quote:
Volgens mij welquote:Op maandag 9 januari 2006 10:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
hij heeft toch gelijk, of niet dan ?
Dat vermoeden had ik ook al, frik dekt frik.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:14 schreef Katana het volgende:
[..]
edit:
O sorry, dit verklaart mischien je post
Opleiding: Lerarenopleiding Engels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |