Geeft wel weer een andere betekenis aan het begrip "muurbloempje"quote:Op zondag 8 januari 2006 15:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja das wel weer zo..
Als het ooit zover komt moet je met een hele survival kit gan stappen.. condooms, een soort transparante pleister over je lippen, of lipgloss met teflon, zodat ze niet plaktAceton om de lijm op te lossen voor als het haar toch lukt.
Een soort wapenwedloop krijg je danVrouwen die bij het binnenkomen van een kroeg eerst even de muur moeten zoenen om te kijken of ze blijven plakken
en zo ja gewoon laten staan
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:53 schreef nixxx het volgende:
Waarom kunnen mannen en vrouwen nou niet gewoon in vrede samenleven
Mars Venus enzoquote:Op zondag 8 januari 2006 15:53 schreef nixxx het volgende:
Waarom kunnen mannen en vrouwen nou niet gewoon in vrede samenleven
ik snap vrouwen nietquote:Op zondag 8 januari 2006 15:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
ik kan beter met mannen leven dan met vrouwen
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
ik kan beter met mannen leven dan met vrouwen
Wees niet bang, vrouwen snappen mannen ook niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik snap vrouwen nietNooit gedaan en zal er ook wel nooit van komen... maar dat is niet erg
maar op een gegeven moment kom je er wel eentje tegen die het met je uit kan houden, dus dan hoef je elkaar niet te snappenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees niet bang, vrouwen snappen mannen ook niet.
Volgens mij is het meer afspreken. Wij snappen elkaar niet, dat weten we en nu kunnen we samen verderquote:Op zondag 8 januari 2006 16:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar op een gegeven moment kom je er wel eentje tegen die het met je uit kan houden, dus dan hoef je elkaar niet te snappen
Zat robbiericardo/croupouque er misschien niet eens zo ver naast met zijn contractquote:Op zondag 8 januari 2006 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer afspreken. Wij snappen elkaar niet, dat weten we en nu kunnen we samen verder
Inderdaad. Ze zijn allemaal één groot raadsel voor mij...quote:Op zondag 8 januari 2006 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees niet bang, vrouwen snappen mannen ook niet.
Inderdaad jaquote:Op zondag 8 januari 2006 16:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zijn allemaal één groot raadsel voor mij...
Ik ben zeer benieuwd!quote:Op zondag 8 januari 2006 16:12 schreef nixxx het volgende:
Alles wat je moet weten om je man tevreden te houden in 1 woord... en ik ga het zo verklappen.. Stay tuned!
voor jou dan nog een optioneel woordje erbij: sexquote:Op zondag 8 januari 2006 16:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik toch maar liever onwetend blijf...
RR,quote:Op zondag 8 januari 2006 16:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zat robbiericardo/croupouque er misschien niet eens zo ver naast met zijn contract
ja, en trots erop!quote:
Kijk, nu hebben we het wel ergens over.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
voor jou dan nog een optioneel woordje erbij: sex![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |