abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 januari 2006 @ 15:46:22 #1
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_33833581
Ik werk bij Grillroom in Rotterdam en het is best leuk werk, lekker bestellingen klaarmaken, gezellig kletsen met klanten etc. Ook is Rob Geus van de Smaakpolitie ooit eens bij ons langsgeweest en hebben wij een 'Smaakpolitie OK!' sticker ontvangen omdat alles bij ons piccobello in orde was. Wij maken de bestellingen ook altijd met de grootst mogelijke zorg klaar daarom vond ik het laatst zo frappant dat wij nu al een aantal keer van dezelfde klant te horen hebben gekregen dat hij dingen in zijn bestelling aantrof die daar niet in hoorde te zitten. Daarom ben ik eens op deze klant gaan letten want elke keer hebben we hem een gratis bestelling beloofd om het goed te maken. Laatst belde hij weer voor een bestelling dus deze heb ik zelf klaargemaakt en zelf bezorgd, alles was perfect en ik ben er zeker van dat er geen dingen tussen zaten die er niet in hoorde. Nog geen 10 minuten later toen ik weer terug was op de zaak ging de telefoon en jahoor het was de klant waar ik net 20 minuten geleden mijn bestelling had afgeleverd. Hij beweerde dat er een punaise tussen zijn shoarma zat, nu weet ik dus zeker dat hij steeds zelf dingen in zijn eten stopt om ons te 'dwingen' een gratis bestelling te leveren (dit kunnen we inderdaad ook niet doen maar een relatie met je klanten opbouwen vind ik nou eenmaal belangrijk). Maar nu ik dus zeker weet dat hij elke keer de boel zit te belazeren probeer ik een goede manier te bedenken om hem terug te pakken, ik zat zelf te denken om nu een keer echt een punaise o.i.d. er in te stoppen en dan een briefje ergens te verstoppen in de bestelling met de tekst: 'Ik heb je wel door mannetje! NO MORE SHOARMA FOR YOU!'
It's about being boss, not being the boss...
pi_33833623
Kutlemming
pi_33833648
pi_33833649
Ha. Ha.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_33833705
Goed topic!
pi_33833738
nou, houd ons maar op de hoogte dan
  zondag 8 januari 2006 @ 15:52:14 #7
132191 -jos-
Money=Power
pi_33833764
Ik moest lachen
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_33833826
gewoon helemaal niets leveren......... en de volgende keer krijgt hij dan zijn 'gratis' bestelling!
Neem een kijkje op mijn site en zie hoe je miljonair kan worden!
www.suzannevanoyen.nl
(meld je aan via mijn banner)
  zondag 8 januari 2006 @ 15:57:15 #9
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  zondag 8 januari 2006 @ 15:59:07 #10
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_33833972
matige lemming... en nog aan de late kant ook.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_33833992
beter laat dan nooit
Neem een kijkje op mijn site en zie hoe je miljonair kan worden!
www.suzannevanoyen.nl
(meld je aan via mijn banner)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')