Het is beschermde diersoort (niet bedreigd) in Australië (waar ze oorspronkelijk vandaan komen), daarom is het daar tegen de wet om ze als huisdier te houden.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk.
Waar kun je ze eigenlijk halen?
En zijn ze gewoon legaal te houden?
In Groot-Brittanië kan je ze vinden: Kijk bvb op http://www.ameyzoo.co.uk/index.htmlquote:Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk.
Waar kun je ze eigenlijk halen?
En zijn ze gewoon legaal te houden?
Nog een fotootje:quote:Lately, Sugar Gliders are becoming easier to locate because of their popularity. They can suffer from shipping stress so if you can find a breeder within driving distance of your location; this is your best bet. We do not ship our Gliders but will meet people half way or at ferry ports if in Europe or Ireland.
god, die neus zou je er toch ook af willen knippen..quote:Op maandag 16 januari 2006 22:34 schreef pandinus het volgende:
Olifantspitsmuis!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:49 schreef Yozzz het volgende:
Zie ook de trendy accesoire:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(eenden)Kuikentjes zijn lief![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:49 schreef Yozzz het volgende:
Zie ook de trendy accesoire:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(eenden)Kuikentjes zijn lief![]()
Luiaardsquote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef Rufus-Seal het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bradypus tridactylus
Luiaard...
En ze zijn nog snel ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
LuiaardsWat een schattige beesten.
Daar heb ik er 2 vanquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef Lexie het volgende:
[afbeelding]
Chinchilla's, ook verkrijgbaar als huisdier.
http://www.mbayaq.org/efc/living_species/default.asp?hOri=1&inhab=443quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:43 schreef Chokeme het volgende:
Die kwal op de 1e pagina, leipe foto als je net doet alsof zo'n beest echt bestaat
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef m_k het volgende:
Van Google Image Search
Edit: hier komt het dus vandaan: http://www.orlyowl.com/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef m_k het volgende:
Van Google Image Search
Edit: hier komt het dus vandaan: http://www.orlyowl.com/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat beest (inmiddels overleden) was meerdere malen verkozen tot lelijkste hond ter wereldquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:21 schreef Ayaxola het volgende:
[quote]Op woensdag 18 januari 2006 19:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Wat is er gebeurd met dat ding?![]()
Niet alleen lelijkste hond zou ik zeggen, maar ook het engste dier op de aardkloot. Het beestje ziet eruit alsof het rechtstreeks uit een horrorfilm komt, als ik zo'n hond had zou ik hem serieus laten inslapen, alleen al om mijzelf een goede nachtrust te bezorgen (bang dat het beest snachts verder muteert) en omdat ik het idee heb dat zo'n mismaakt dier toch alleen maar te lijden heeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dat beest (inmiddels overleden) was meerdere malen verkozen tot lelijkste hond ter wereld![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:07 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Niet alleen lelijkste hond zou ik zeggen, maar ook het engste dier op de aardkloot. Het beestje ziet eruit alsof het rechtstreeks uit een horrorfilm komt, als ik zo'n hond had zou ik hem serieus laten inslapen, alleen al om mijzelf een goede nachtrust te bezorgen (bang dat het beest snachts verder muteert) en omdat ik het idee heb dat zo'n mismaakt dier toch alleen maar te lijden heeft.
Kan me niet voorstellen dat je zo'n dier ooit zou willen aaien![]()
LOLLEROMFG L::D:Dquote:Op maandag 9 januari 2006 00:02 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
De Viscacha is cool
Maar wat ooit een rage is geweest op een ander forum, en ook makkelijk hier kan:
[afbeelding]
WIJ PRESENTEREN: DE GEODUCK
Een slurf? of toch wat ik denk dat het is?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ze gedragen zich wel heel erg leuk en sociaal. imo een van de leukste diersoorten.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:39 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Speciaal voor jou wat lievere dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom lachen ze nooit vriendelijk?![]()
Speciaal voor Linda nog een paar lieve beestjes, om die eerste enge otter te vergetenquote:
Thanks!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:46 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Speciaal voor Linda nog een paar lieve beestjes, om die eerste enge otter te vergeten![]()
Een rode panda:
[afbeelding]
Een lief konijntje:
[afbeelding]
Zo'n beest:
[afbeelding]
En dit geval:
[afbeelding]
Lief he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |