quote:Op zondag 8 januari 2006 03:00 schreef Poncho het volgende:
Zeg, klaagbaak is geen slowchat.
Flikker.quote:Op zondag 8 januari 2006 03:02 schreef Poncho het volgende:
Tieten, The_Terminator, bier en mokkels.
Hé, ik wordt genoemd, altijd goedquote:Op zondag 8 januari 2006 03:02 schreef Poncho het volgende:
Tieten, The_Terminator, bier en mokkels.
Dat klinkt al wat beter niet?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:02 schreef Poncho het volgende:
Tieten, The_Terminator Poncho, bier en mokkels.
Krijg kippenkriebel en sterf net niet, hoer.quote:
Daarom dus.quote:
Ja ik moet idd zeggen dat deze chat toch wel m'n nacht gemaakt heeft, met hulp van de muziek en bier uiteraard. Maar als ie dicht gaat pleur ik Michael Buble op me mp3 en ga ik in me nest verder luisterenquote:Op zondag 8 januari 2006 03:03 schreef Crizje het volgende:
Wel een paradoxaal topic.
Blijft-ie open en gaan we verder met chatten: leuke nacht voor Rhinestone
Gaat-ie dicht: geen leven voor Rhinestone en een kutnacht.
Heb jij even geluk dat ik net niet sterfquote:Op zondag 8 januari 2006 03:04 schreef Poncho het volgende:
[..]
Krijg kippenkriebel en sterf net niet, hoer.
Puik plan.quote:Op zondag 8 januari 2006 03:04 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ja ik moet idd zeggen dat deze chat toch wel m'n nacht gemaakt heeft, met hulp van de muziek en bier uiteraard. Maar als ie dicht gaat pleur ik Michael Buble op me mp3 en ga ik in me nest verder luisteren![]()
Dat is het geheim achter mijn succes.quote:Op zondag 8 januari 2006 03:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat ik net niet sterf![]()
En neem je een overdosis?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:04 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ja ik moet idd zeggen dat deze chat toch wel m'n nacht gemaakt heeft, met hulp van de muziek en bier uiteraard. Maar als ie dicht gaat pleur ik Michael Buble op me mp3 en ga ik in me nest verder luisteren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |