quote:Op zondag 8 januari 2006 03:00 schreef Poncho het volgende:
Zeg, klaagbaak is geen slowchat.
Flikker.quote:Op zondag 8 januari 2006 03:02 schreef Poncho het volgende:
Tieten, The_Terminator, bier en mokkels.
Hé, ik wordt genoemd, altijd goedquote:Op zondag 8 januari 2006 03:02 schreef Poncho het volgende:
Tieten, The_Terminator, bier en mokkels.
Dat klinkt al wat beter niet?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:02 schreef Poncho het volgende:
Tieten, The_Terminator Poncho, bier en mokkels.
Krijg kippenkriebel en sterf net niet, hoer.quote:
Daarom dus.quote:
Ja ik moet idd zeggen dat deze chat toch wel m'n nacht gemaakt heeft, met hulp van de muziek en bier uiteraard. Maar als ie dicht gaat pleur ik Michael Buble op me mp3 en ga ik in me nest verder luisterenquote:Op zondag 8 januari 2006 03:03 schreef Crizje het volgende:
Wel een paradoxaal topic.
Blijft-ie open en gaan we verder met chatten: leuke nacht voor Rhinestone
Gaat-ie dicht: geen leven voor Rhinestone en een kutnacht.
Heb jij even geluk dat ik net niet sterfquote:Op zondag 8 januari 2006 03:04 schreef Poncho het volgende:
[..]
Krijg kippenkriebel en sterf net niet, hoer.
Puik plan.quote:Op zondag 8 januari 2006 03:04 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ja ik moet idd zeggen dat deze chat toch wel m'n nacht gemaakt heeft, met hulp van de muziek en bier uiteraard. Maar als ie dicht gaat pleur ik Michael Buble op me mp3 en ga ik in me nest verder luisteren![]()
Dat is het geheim achter mijn succes.quote:Op zondag 8 januari 2006 03:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat ik net niet sterf![]()
En neem je een overdosis?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:04 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ja ik moet idd zeggen dat deze chat toch wel m'n nacht gemaakt heeft, met hulp van de muziek en bier uiteraard. Maar als ie dicht gaat pleur ik Michael Buble op me mp3 en ga ik in me nest verder luisteren![]()
Abortus met terugwerkende kracht.quote:Op zondag 8 januari 2006 03:07 schreef Crizje het volgende:
Wat een dom persoon ben ik he. Ga ik op F9 drukken ipv F5.
Terpstra?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:07 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Nee, ik moet eerst nog met Erika trouwen
Oh.quote:Op zondag 8 januari 2006 03:07 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Nee, ik moet eerst nog met Erika trouwen
Je mag Freyja wel hebben van me.quote:
Stel het eens voor aan je ouders. Misschien kan je pa je terug duwen.quote:
Dan is het goed. Begon al rare beelden te krijgenquote:
Mijn moeder is heel klein.quote:Op zondag 8 januari 2006 03:09 schreef Poncho het volgende:
[..]
Stel het eens voor aan je ouders. Misschien kan je pa je terug duwen.
Dagquote:Op zondag 8 januari 2006 03:16 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik ga ook m'n bedje maar eens opzoeken.
Tot later.
truste gozert :kusje:quote:Op zondag 8 januari 2006 03:16 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik ga ook m'n bedje maar eens opzoeken.
Tot later.
Goedemorgen.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:51 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb nog steeds de tieten van Poncho niet gezien![]()
Het is inderdaad een kutochtend. De pup heeft mijn toffe 250 pagina's tellende Zweedse puzzelboek te pakken gekregen.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:57 schreef Biogarde het volgende:
Moeten we de TT, laten veranderen in ochtend![]()
Ik heb ook een puppiequote:Op zondag 8 januari 2006 12:15 schreef Poncho het volgende:
[..]
Het is inderdaad een kutochtend. De pup heeft mijn toffe 250 pagina's tellende Zweedse puzzelboek te pakken gekregen.
Oh wat een scheet. Leuke naam ook.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 12:27 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oh wat een scheet. Leuke naam ook.
Ik heb een blonde labradorpup. Haar naam is Cava. Genoemd naar mijn favoriete champagne. Paps en mams zitten hier ook in huis. Meneer was van geilheid door het raam gesprongen en die heeft even flink mams aan zijn zwaard geregen.
Hoe dat beestje kijktquote:Op zondag 8 januari 2006 12:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het gaat wel om deze Corky![]()
En ik heb btw ook een Labrador, een bruine.
Twee jaar oud nu![]()
Ge-ni-aal!quote:Op zondag 8 januari 2006 12:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Luister naar de naam HOND![]()
[afbeelding]
Nee, Sarah heeft niet in de modder liggen rollenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:35 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hoe dat beestje kijkt
Mama Sarah:
[afbeelding]
Papa Gert:
[afbeelding]
Ik moet wel bekennen dat er zeer mooie pups uitgekomen zijn. Zeven stuks. Alleen heeft mijn huisgenoot er één gehouden. Die sloopt nu alles en daardoor komen Sarah en Gert ook weer terug in hun tweede jeugd.
Ik vrees het ook. Zeker die flikker weer.quote:
Mits tieten.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef Rhinestone het volgende:
Ik heb er weer een halve dag opzitten![]()
Nu tijd voor koffie en snoeiharde grunge (en een sigaret uiteraard)
Kutavond.quote:
Maar wat als je nog wel sigaretten en tieten hebt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Nee, das niet kut, das dodelijk![]()
Dan is het deprimerendquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef Poncho het volgende:
[..]
Maar wat als je nog wel sigaretten en tieten hebt?
Als in bad gaan je avond al maakt, heb je vast een kutleven.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:28 schreef Koenholio het volgende:
Oneens. Heb net in bad gelegen. Ga zo slapen. Wat nou kutavond.![]()
Of de waterrekening voor het eerst in 2 jaar weer betaaldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:29 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als in bad gaan je avond al maakt, heb je vast een kutleven.
Dus dat rook ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:39 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Of de waterrekening voor het eerst in 2 jaar weer betaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |