Bedoel je dat je gaat stemmen of is het leuk dat er op je gestemd kan wordenquote:
Nee, ik bedoel ik sta in de lijstquote:
Sorry, zoals je ziet ben je al te laat.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei, dan moet ik morgen iets met je goedmaken Fir3fly.
Ja, het schiet echt voor geen meter op zoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:24 schreef Andiyan het volgende:
.
Dr staan nog zoveel mensjes in die ik nog nooit gezien heb.
![]()
Je moet één persoon 2 pluspunten geven en twee personen 2 minpunten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:20 schreef superhero87 het volgende:
-5 Cee: Wie?
-5 Yeahinho: Ho,Ho, Ho dit hoort niet zo!
+2 Sbientje: Verdient het om hoger op de lijst te komen staan!
+2 Charmed Angel: Hoezo zo laag:)
Dat blijkt wel! Je kan 1 keer 2 pluspunten geven, en twee keer twee minpunten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:20 schreef superhero87 het volgende:
Dat ik dit topic nog niet eerder heb gezien![]()
-5 Yeahinho: Ho,Ho, Ho dit hoort niet zo!
+2 Sbientje: Verdient het om hoger op de lijst te komen staan!
+2 Charmed Angel: Hoezo zo laag:)
Au, middelbare school herinneringen komen weer boven drijven nu. En, dude, lees de regels eerst! Meteen 5 punten eraf knallen, hoe durf je.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:20 schreef superhero87 het volgende:
Blijf je van mijn punten af dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Au, middelbare school herinneringen komen weer boven drijven nu. En, dude, lees de regels eerst! Meteen 5 punten eraf knallen, hoe durf je.![]()
Mag ik nu m'n punten terug?![]()
--heb m'n post ge-edit en ik ga straks of morgen wel weer een nieuw rijtje maken.
Ik onthoud je voor morgenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:01 schreef Cee het volgende:
Door 't oog van de naald, mark_03...door 't oog van de naald.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |