Daarom mogen mensen van buiten het topic dus niet meedoenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 06:53 schreef Svensational het volgende:
CPD, loop dit spel niet zo te verneuken joh.
Liever aan de hand van hun stemmen de score aanpassen, anders moeten een paar van ons nog een keer en dan wordt het zo een zootje.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:23 schreef BVO het volgende:
Oftewel, stand resetten tot die valse nichtenbende het topic binnenkwam.
Tweedequote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:31 schreef LeBeau het volgende:
Sneeze +2 (eerste IDO survival comeback.)
Ach, die halen we er morgen gewoon weer af, toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:32 schreef BVO het volgende:
Ja, maar ik heb een par punten gehad vanwege die Kwalberts, die ik anders ook weer niet gehad zou hebben he.
BVO 29quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:31 schreef LeBeau het volgende:
CDP -12
BVO +12
Tomtom +4
Sneeze +3 (eerste IDO survival comeback.)
Insomniac +2
Tania +2
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:43 schreef BVO het volgende:
Maareh.... je kan dus alleen stemmen als je in de beginlijst staat?!.
Anders kan ik ook wel half SHO vragen, of een leger klonen aanmaken. Maar dan kunnen we er net zo goed mee stoppen, dan is het hele idee eraf
.
Ik denk ook niet dat het lang zal duren. Als mensen iemand met weinig punten zien dan gaan ze gelijk voor hun strot.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:19 schreef Sneeze het volgende:
Ik blijf maar comebacken...![]()
Vrees toch dat ik het niet lang meer ga redden... maar ik zal nog wel op anderen stemmen hoor!
staat dat in de regels?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:43 schreef BVO het volgende:
Maareh.... je kan dus alleen stemmen als je in de beginlijst staat?!.
Neen, maar dat gaat een modje er vast z.s.m. bijzettenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:21 schreef petre86 het volgende:
[ Maareh.... je kan dus alleen stemmen als je in de beginlijst staat?! ]
staat dat in de regels?
gaandeweg het spelletje de regels aanpassen omdat een favo speler drijgt te verliezen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Neen, maar dat gaat een modje er vast z.s.m. bijzetten.
Oprotten met die valsspelende en spelverneukende homoclan![]()
.
Massaal gehoor geven aan de oproep van iemand om specifieke personen plus- en minpunten te geven is ook erg objectief natuurlijk.quote:
als dat volgens de regels gebeurd, zie ik geen probleemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Massaal gehoor geven aan de oproep van iemand om specifieke personen plus- en minpunten te geven is ook erg objectief natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |