Ik denk ook niet dat het lang zal duren. Als mensen iemand met weinig punten zien dan gaan ze gelijk voor hun strot.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:19 schreef Sneeze het volgende:
Ik blijf maar comebacken...![]()
Vrees toch dat ik het niet lang meer ga redden... maar ik zal nog wel op anderen stemmen hoor!
staat dat in de regels?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:43 schreef BVO het volgende:
Maareh.... je kan dus alleen stemmen als je in de beginlijst staat?!.
Neen, maar dat gaat een modje er vast z.s.m. bijzettenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:21 schreef petre86 het volgende:
[ Maareh.... je kan dus alleen stemmen als je in de beginlijst staat?! ]
staat dat in de regels?
gaandeweg het spelletje de regels aanpassen omdat een favo speler drijgt te verliezen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Neen, maar dat gaat een modje er vast z.s.m. bijzetten.
Oprotten met die valsspelende en spelverneukende homoclan![]()
.
Massaal gehoor geven aan de oproep van iemand om specifieke personen plus- en minpunten te geven is ook erg objectief natuurlijk.quote:
als dat volgens de regels gebeurd, zie ik geen probleemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Massaal gehoor geven aan de oproep van iemand om specifieke personen plus- en minpunten te geven is ook erg objectief natuurlijk.
dat heet campagne voerenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:09 schreef Yeahinho het volgende:
Volgens mij zijn de regels nooit aangepast 'omdat een favo speler dreigde te verliezen' hoor.
Ik ben overigens ook tegen die rare regelaanpassingen. Maar dat heeft weinig te maken met het zieltjes winnen, door users die normaal nooit in IDO komen naar dit topic te loodsen en te laten stemmen vóór jezelf, en tégen je concurrent
.
Joh, of je bemoeit je ff met een spel waar je niet aan meedoetquote:
ach, maakt mij ook niks eigelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh, of je bemoeit je ff met een spel waar je niet aan meedoet.
Bij de BB-versie ging het idem dito.
Van mij part haal je mij direct uit de lijst, das het punt niet, maar dan is het hele idee achter het spel weg. En CDP op 1 is al genoeg reden natuurlijk.
Als je dan mensen -- geeft met reden "dat moest van CDP", ga je natuurlijk al heel erg tegen die regel inquote:Oh en needless to say dat de beargumentatie wel iets te maken moet hebben met Idols of dit forum he. . Have fun!
je hebt het niet tegen mij toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:25 schreef BVO het volgende:
In de OP staat al:
[..]
Als je dan mensen -- geeft met reden "dat moest van CDP", ga je natuurlijk al heel erg tegen die regel in.
quote:
Ja is idd wel jammer, maar wat nog belangrijker is...Sneeze is persoonlijk door mij eruit gestemd, wat doet ze nu weer terug? Als je eruit bent, ben je toch eruit?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:39 schreef BVO het volgende:
[..]Was tegen petre86
.
Mensen die niet in de lijst staan, maar wel in IDO posten en hun stemmen daarop baseren, kunnen natuurlijk wél gewoon stemmen, maar heel FOK! optrommelen om hier punten te scoren verpest het spel. Maar goed, ik ga er niet over, ik zeg alleen even wat ik denk
.
Sneeze had ook minpunten gekregen van één van de door CDP opgetrommelde stemmers, dus als hun stemmen voor CDP en tegen BVO ongedaan worden gemaakt geldt dat ook voor Sneeze.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:44 schreef Torio het volgende:
[..]
Ja is idd wel jammer, maar wat nog belangrijker is...Sneeze is persoonlijk door mij eruit gestemd, wat doet ze nu weer terug? Als je eruit bent, ben je toch eruit?![]()
De punten van de troepen van CDP werden teruggedraaid, dus kreeg Sneeze 4 punten terugquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:44 schreef Torio het volgende:
[..]
Ja is idd wel jammer, maar wat nog belangrijker is...Sneeze is persoonlijk door mij eruit gestemd, wat doet ze nu weer terug? Als je eruit bent, ben je toch eruit?![]()
Ah zo, thxquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:46 schreef BVO het volgende:
[..]
De punten van de troepen van CDP werden teruggedraaid, dus kreeg Sneeze 4 punten terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |