Je staat nog redelijk goed!quote:
ja genoeg stress voor vandaagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:27 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zal jullie gerust stellen: mijn stemmen volgen pas in de loop van de dag.
Ik zeg: minpunten!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:30 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Inderdaad --Globe--.
Wat doe je ertegen?![]()
Ik hou hem maar aan zn nieuwe beloftequote:Ik kom je redden als je slecht staat, want zo red je t toch wel
Zeg , ik wil ook wel een anti BVO maffia opzetten die je binnen een dag eruit gooien?quote:
Denk je dat dat zou lukken?!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg , ik wil ook wel een anti BVO maffia opzetten die je binnen een dag eruit gooien?
met 13 mensen heb k je er zo uitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Denk je dat dat zou lukken?!.
Genade!.
nee naar mijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Juist! En de pluspunten naar mij.
en nu ga ik écht naar bed.
13 mensen is wel veel hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
met 13 mensen heb k je er zo uit
je moet niet zoveel belovenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
met 13 mensen heb k je er zo uit
Vuile puntenslet, die CDP.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
-- CDP : je had mij vanmiddag via de mail beloofd om mij 2 +punten te geven !
quote:++ BVO :Omdat het toch soms een schatje is
![]()
Zeg nog ff he?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
-- CDP : je had mij vanmiddag via de mail beloofd om mij 2 +punten te geven !
jij! we hadden aan elkaar beloofd....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg nog ff he?
Wie zorgde zaterdag voor dat kaartje van Yurena?
En wie zei dat ik jou gelijk VANDAAG 2 punten gaf?![]()
Pff.. Nou heroverweeg ik mn punten van morgen hoor..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij! we hadden aan elkaar beloofd....
Insgelijksquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Pff.. Nou heroverweeg ik mn punten van morgen hoor..
BVO krijgt morgen sowieso minpuntjes![]()
Dit kon ik zien aankomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:37 schreef Andiyan het volgende:
WithMe -2, omdat hij/zij de genadeklap gaf.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |